Skocz do zawartości

F36 - 4GC - 304KM/445Nm - na sprzedaż


GMike

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie to samo zawita na wiosnę. Gdzie kupiłeś i za ile? Może być priv. Jeszcze nie zamówiłam ;)

Za 2 tyg. zakładasz już letnie koła?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To ja też się przyłączam do pytania, gdzie kupowałeś i za ile ;) ? ciągle bije się z myślami czy to montować u siebie, bo boję się, że auto się obniży za bardzo i podjazd pod krawężniki nie będzie tak komfortowy jak mam teraz (w porównaniu z obniżoną starą jedynką).

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i w czwartek wleciały Ajbaszki :)

Przód ładnie osiadł, natomiast tył tylko symbolicznie. Co do jazdy to jest świetnie. M pakowa zawiecha już była bdb, ale teraz w ogóle auto trzyma się płasko przy mocnych skrętach i nagłych hamowaniach. Różnicy w komforcie nie ma wielkiej- bardziej czuć przejazdy przez tory i nierówności, ale na 'pofalowanej' jezdni itd. jest wrażenie nawet większego komfortu niż było - nie wiem jak to wytłumaczyć :) Oczywiście fani Paseratti i 520x z seryjną zawiechą stwierdzili by, że to teraz wóz drabiniasty, ale dla mnie jest petarda :)

 

Wciąż przyzwyczajam się do tego jak auto teraz jeździ i tylko żałuję, że zrobiłem to tak późno :) Zdecydowanie polecam.

Dołożę jeszcze dystanse, progi i spoiler na klapę i zrobię jakąś sesyjkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak ja mam zwykla zawieche to powinno byc bardziej spektakularnie ;) ? Po weekendzie zamawiam sprezyny ;) o ile mm Ci auto sie obnizylo? Teraz chwale sobie przy tej zawieszce brak problemu z parkowaniem naawet na wysokich kraweznikach, ale na zakretach niepewnosc, ktora powinna zniknac przy eibachu.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazuj efekty :norty: :norty:

Zmieniłeś koła na letnie? Ja odebrałam już sprężyny, montaż 23.03. Zobaczymy jak to siądzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak ja mam zwykla zawieche to powinno byc bardziej spektakularnie ;) ? Po weekendzie zamawiam sprezyny ;) o ile mm Ci auto sie obnizylo? Teraz chwale sobie przy tej zawieszce brak problemu z parkowaniem naawet na wysokich kraweznikach, ale na zakretach niepewnosc, ktora powinna zniknac przy eibachu.

Szczerze nie wiem czy będzie bardziej spektakularnie bo masz inną charakterystykę amortyzatorów oraz pozostałych elementów. Nie mniej na pewno będzie lepiej, no i więcej siądzie, bo M zawiecha jest fabrycznie niższa, a Ajbach podaje swoje pomiary od zwykłej zawiechy. Nie mierzyłem dokładnie ile siadło, ale na oko 2-3 cm z przodu i 1 z tyłu. Przód wygląda idealnie, tył można by jeszcze obniżyć, ale w Ajbachu nie ma innej opcji.

Kół nie zmieniłem bo czekam jeszcze na zamówione dystanse, także foty będą po montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i wleciały też dystanse. Na montaż dokładek i spoilera jeszcze muszę poczekać tydzień-dwa.

Potem mycie i zrobię foty.

 

A póki co dystanse:

- tył 20mm:

http://guitarspot.pl/images/BMW/dyst1.JPG

 

- przód 15mm (lekko skręcone koło):

http://guitarspot.pl/images/BMW/dyst2.JPG

 

- profil (tył niestety w ogóle nie widzę żeby zszedł niżej (Eibach podaje sobie obniżenie na stronie od stockowego zawieszenia, także rozczarowanie niestety, mogłoby być niżej), ale jeździ dużo lepiej. Oceniłbym że zostało ok. 70% komfortu poprzedniej zawiechy. Żeby auto zanurkowało trzeba mieć naprawdę grubą prędkość.

http://guitarspot.pl/images/BMW/dyst3.JPG

 

I w całej okazałości obok eMdr3i:

http://guitarspot.pl/images/BMW/dyst4.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/dyst5.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/dyst6.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem po wymianie sprężyn, prowadzi się lepiej w zakrętach na pewno, ale przez progi zwalniające jak jadę to jest jakby bardziej sprężyście. Może dlatego, że nowe i jeszcze się wszystko nie ułożyło.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie się zgrał tył z dystansami :cool2: Ja wczoraj zamontowałam pro kit. Nie jeździłam wczoraj dużo, ale komfort jazdy rzeczywiście jest lepszy. Szczególnie na nierównościach. Mam wrażenie, że te sprężyny lepiej pracują niż oem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No i w końcu była chwila żeby zamontować lotkę i progi. Lotka lakierowana w piano black gloss, a progi oryginalnie - czarna satyna.

Z modów wizualnych to koniec :)

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/1.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/2.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/3.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/4.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/5.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/6.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/7.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/8.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/9.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/10.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/11.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/12.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/13.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/14.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/15.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/16.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/17.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/PROGI/18.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z 440 ?

Jak to wystawisz to pewnie dostaniesz uczciwą cenę.

Rozważałem głównie pod kątem nowej akcyzy.

Moja zaraz będzie miała dwa latka i wartość drastycznie spadnie, więc będzie już po ptakach, także raczej cierpliwie poczekam na nową trójkę bądź następcę 4GC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bardzo ładna czwóreczka :cool2: mody na plus, dźwięk jak na 2.0 również mega, 4 na nerkach zaklejona nadal taśma ?

Może jeszcze do całości z zewnątrz dorzucisz dokladkę przedniego zderzaka coś jak u Pani_E ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 na nerkach zaklejona nadal taśma ?

Może jeszcze do całości z zewnątrz dorzucisz dokladkę przedniego zderzaka coś jak u Pani_E ?

Tak- taśma się sprawdza idealnie :)

 

Co do przedniego splittera to super wygląda, ale po obniżeniu absolutnie nie ma o nim mowy. Autem jeździ też żona, więc straciłbym go przy pierwszym parkowaniu przodem :) Już teraz szoruję spodem zderzaka nawet niskie krawężniki, więc jest na granicy praktyczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 na nerkach zaklejona nadal taśma ?

Może jeszcze do całości z zewnątrz dorzucisz dokladkę przedniego zderzaka coś jak u Pani_E ?

Tak- taśma się sprawdza idealnie :)

 

Co do przedniego splittera to super wygląda, ale po obniżeniu absolutnie nie ma o nim mowy. Autem jeździ też żona, więc straciłbym go przy pierwszym parkowaniu przodem :) Już teraz szoruję spodem zderzaka nawet niskie krawężniki, więc jest na granicy praktyczności.

 

Hah wiem o co chodzi, ja po tym jak E87 przetarłem kilka razy zderzak od spodu to powiedziałem sobie, że nigdy nie zaparkuje przodem do krawężnika i teraz tylko tyłem parkuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 na nerkach zaklejona nadal taśma ?

Może jeszcze do całości z zewnątrz dorzucisz dokladkę przedniego zderzaka coś jak u Pani_E ?

Tak- taśma się sprawdza idealnie :)

 

Co do przedniego splittera to super wygląda, ale po obniżeniu absolutnie nie ma o nim mowy. Autem jeździ też żona, więc straciłbym go przy pierwszym parkowaniu przodem :) Już teraz szoruję spodem zderzaka nawet niskie krawężniki, więc jest na granicy praktyczności.

 

Hah wiem o co chodzi, ja po tym jak E87 przetarłem kilka razy zderzak od spodu to powiedziałem sobie, że nigdy nie zaparkuje przodem do krawężnika i teraz tylko tyłem parkuje :mrgreen:

Niestety w dużym mieście nie zawsze da się tyłem. Zresztą do garażu podziemnego też bym już nie wjechał, więc jedyny plus to ładne foty zaraz po montażu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w dużym mieście nie zawsze da się tyłem. Zresztą do garażu podziemnego też bym już nie wjechał, więc jedyny plus to ładne foty zaraz po montażu :D

 

No niestety, ale ja jak tylko moge pcham sie tylem, ale nie zawsze sie uda to prawda. Byla by pamiatka :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle jest problem z parkowaniem, bo zazwyczaj da się znaleźć miejsce do zaparkowania tyłem. Najgorzej jest ze stromymi zjazdami/podjazdami. Jeśli musisz wjeżdżać do garażu podziemnego to odradzam dokładkę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ok, dojrzałem do wymiany gratów i programu toteż mój box DimSport Rapid idzie na sprzedaż:

 

Podłączenie pod 3 czujniki,

indywidualnie ustawiane parametry pod konkretne auto. Przyrost na moim 20i to 70KM i 130Nm !

 

pasuje do wszystkich silników N20 w wersjach 20i oraz 28i. Cena 1500zł ., więcej na PW.

Edytowane przez GMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.