Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio wleciały dwie duże trasy i stuknęła szatańska liczba:

http://guitarspot.pl/images/BMW/666.JPG

Hamulce ułożone i są bardzo skuteczne. Nie jest niestety betonowa ściana, ale to nie ten segment. Zadowolonym :)

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Fajnie ze ciagle działasz ! Ja chyba muszę coś pomodzić bo mi się auto znudziło :mad2:
Opublikowano
przepraszam, ale nie chce mi sie czytac 24stron :P

obnizales auto?

Tak - Eibach pro kit, polecam, chociaż wielu znajomych mędzi, że za twardo- no ale nie oni prowadzą :P

Opublikowano

o niebo lepiej to wyglada z tym eilbachem. Caly koszt takiej operacji ? Ja ciagle sie zastanawiam, utrata gwarancji na zawieche mnie troche odstrasza, a wiadomo jakie mamy drogi... Auto na seryjnym jest za miekkie wg mnie.


Piekne auto, niebieski swietny kolor i zolte zaciski fajnie pasuja :) Felga tez ciekawa :) Sam bardzo mocno sie zastanawialem nad tym kolorem, wiec mialbym identyczna, no moze na innej feldze, bo ja wzialem 20` M Perf.


Niedlugo powstawiam zdjecia swojej najnowsze, musze sie zebrac tylko do wstawiania.


Progi fajnie wygladaja, ja narazie mam sama naklejke, ale zamierzam niedlugo je zamontowac

Opublikowano

Pytanie odnosnie obnizenia auta z eibachem prokit.


Nie masz problemu po obnizeniu ? Czytam wlasnie troche opini i wypowiedzi ludzi, twierdza ze na progach zwalniajacych potrafia przytrzec, na krawezniki juz nie podjezdzaja etc. Wypowiesz sie jak twoim zdaniem to wyglada ? :) bo 700zl za obnizenie auta to wcale nie duzo

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie czytaj tylko zakładaj. Prokit to kosmetyka, wiele aut jest w serii niższych. Poza tym u ciebie obniżenie będzie mniejsze niż tutaj bo sprężyny dedykowane do xdrive są inne niż do rwd.
Opublikowano
Ja mam obniżone zawieszenie + spliter z przodu i mogę atakować krawężniki do 10cm wysokości ;)
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Pytanie odnosnie obnizenia auta z eibachem prokit.


Nie masz problemu po obnizeniu ? Czytam wlasnie troche opini i wypowiedzi ludzi, twierdza ze na progach zwalniajacych potrafia przytrzec, na krawezniki juz nie podjezdzaja etc. Wypowiesz sie jak twoim zdaniem to wyglada ? :) bo 700zl za obnizenie auta to wcale nie duzo

Nie mam problemów- oczywiście nie wjeżdżam na wielkie krawężniki, ale nie mam też takiej potrzeby. U Ciebie i tak będzie wyżej bo masz standardowe zawieszenie- ja schodziłem ze stałego M.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i kolejny update tym razem żeby już Randall nie marudził, że czegoś brakuje :)

Korzystając z ostatnich dni słońca w 3city:

http://guitarspot.pl/images/BMW/lampyLCI/1.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/lampyLCI/2.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/lampyLCI/3.JPG

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pięknie teraz :8)


Przez Ciebie kusi mnie żeby przez zimę wszystkie dodatki (dyfuzor, dokładkę, lotkę i planowane rozszerzenia progów) pomalować w czarny połysk..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lampy, wydech, dokładki M performance w czarnym połysku to jest to :cool2: Piękne auto ze smakiem.
Benzyna zamiast krwi...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A z ciekawości mierzyles czasy??

Gdzies pisałeś że jedzie szybciej niż 335i w serii...

Wydaje mi się że moja trójka jest minimalnie szybsza niż 335i i pewnie na równi z 340i....

A przecież masz manual i cięższa czwórkę....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

Porównywaliśmy z 440ix. Po rolling start szły równo. Ze startu nie sprawdzaliśmy bo wiadomo że X z automatem wymiata RWD z manualem :)


Pamiętaj, że 6 cylindrowy silnik jest cięższy, do tego jeszcze dochodził ciężar Xa. Tamten miał też kilka ciężkich dodatków, których ja nie mam- szyber i elektryczne stołki.

40i doskonale brzmi, ale na zakrętach RWD N20 wymiata bo szybko, ostro skręca. W 6 cylindrowcu czuć doważony przód, dodaj do tego Xa i na zakręcie jest' 'tak se'.

Natomiast 40i przy RWD- marzenie :) Jeszcze z manualem jakby było... Niestety nie dane mi było takiego konfiga spotkać.

Z 335i nie porównywałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co będzie następne??? G20?? 340?? :mrgreen:

Z tym ciężarem racja... Sam zf waży.... I wszystkie dodatki.... Moja waży 1550.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawie było by to porównać racelogic'em.

Waga to waga, tego mocą się nie wyrówna na winklach.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A z ciekawości mierzyles czasy??

Gdzies pisałeś że jedzie szybciej niż 335i w serii...

Wydaje mi się że moja trójka jest minimalnie szybsza niż 335i i pewnie na równi z 340i....

A przecież masz manual i cięższa czwórkę....

Pozdrawiam

 

Widziałem, pomiary RL dla 330i 301ps - 5.2 (0-100), 14.1 (100-200)

Nie wiem jak się to odnosi do serii 340ix.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To była moja przed dp. Teraz 5 do 100 i 13,4 100 do 200


Teraz jest 311 i 471

Widziałeś na fb?? Racelogic pomiary auta?

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, dokładnie tam :mrgreen:


13.4 to już konkretny wynik, zwłaszcza jak na nie aż tak dużą moc.

Sporo urwałeś, 0.5s a tylko 10ps przyrostu.

Waga i ośka działa na duży +

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.