Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

Witam kupiłem sobie BMW E39 520i benzyna rok 2000.

Po tygodniu w czasie postoju na światłach zapalił mi się check, zaczeły obroty spadać i zaczął drgać i takiej mocy nie miał był słabszy przy ruszaniu.

Zgasiłem auto i zapaliłem ponownie błąd znikł. Za 3 dni znowu się to pojawiło ta sama sytuacja lecz błąd był już cały czas.

Pojechałem do mechanika na komputer i po zbadaniu wydrukował mi kody to są takie: 238,239,240,241,242,243 powiedział że sonda lambda.

Więc pojechałem i kupiłem boscha za 300zł po wymianie pokazał się błąd znowu.

Pojechałem do niego i wykasował błąd i pokazał na swoim komputerze jak sondy działają na wykresie.

Ok.Teraz mamy tydzień odkąd wykasował błędy.

I znowu się zapaliło i jest cały czas widoczny.

Co to może być czy mnie w błąd wprowadził z tą sondą lambdą wydałem już 300zl + 100 zł na niego na komputer.

Poradzcie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
LPG?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.