Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim bmw e90 320d, auto tak jakby raz miało moc w przedziale od 2 do 3 tys obrotów (trubo działa) a raz na jakiś czas tak jakbył trubo nie dawało mocy tak dużo jak zawsze, podpiałem pod inpe wyskoczył błą 44cc.

Podejrzewam czujnik ciśnienie doładowania, i tu moje pytanie czy trzeba zdejmować kolektor żęby się do niego dostać ?

Opublikowano

Witam!

Nie nie musisz wyciagac kolektora dolotowego wystarczy że ściągniesz całą poktywę plastikową silnika włącznie z tą małą od strony podszybia, tam z tyłu kolektora z prawej strony znajdziesz czujnik przykręcony na jedną śrubę jak dobrze pamietam na klucz 10mm. Powiem Ci kolego że to raczej nie będzie wina tego czujnika, sam mam dokładnie taki sam problem ten sam błąd, przeładowanie turbiny.

Moje Turbo jest w bdb stanie łopatki wyczyszczone czujniki sprawne a dalej nie ma mocy w granicach 1,5-2,5tys obr dopiero później ciągnie. Obstawiam na nastawnik turbiny, tylko nie mogę nigdzie takiego dostać(turbo Mitsubishi) Pozdrawiam!

Opublikowano

jeśli kupisz o tym samym numerze OEM nie musisz nic kodować, ostatnio trochę czytałem i jest jeszcze jeden podajrzany w naszym przypadku.... przepływomierz, mój jest jeszcze oryginalny a mam prawie 200tys. km przebiegu, możliwe że to on źle mierzy masę powietrza.

Pozdrawiam!

Opublikowano

a jak jest inny numer oem ale wedlug opisu pasuje do naszego modelu ?

Do zastosowania zamiast:

13 61 7 787 142 BMW

7 787 142 BMW

13617787142 BMW

7787142 BMW

1 993 116 EPS

493 116 KW

Włąsnie dziś do mnie przyszedł i będe montował. Jeśli będzie inny numer oem jak mam go adaptować ?

Opublikowano

kupiłeś oryginał, czy zamiennik ?

 

Można jeszcze spróbować adaptacji przepływomierza...

Opublikowano
Ja myślę że nie będzie potrzebna adaptacja ponieważ to jest wyłącznie czujnik który mierzy ciśnienie, on nadal bedzie spełniał swoją rolę (jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi), załóż nowy czujnik i zdaj relacje czy moc wróciła.
Opublikowano
Wymieniłem czujnik, i wycziściłem EGR był zawalony, teraz jeszcze zostaje kolektor, wydaj mi się że moc wróciła ale nie wpłeni, to znaczy że jest lepiej, ale to nie jest jeszcze 100 %

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.