Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VIN: WBADD31080BU45528

Type code: DD31

Model: 523I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52

Displacement: 2.50

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 297 - MONTREALBLAU METALLIC

Upholstery code: D3AT - STOFF FLOCK STRE

Prod.date: 1998-03-25

 

 

S240 Steering wheel, leather

S260 Side airbag for driver/passenger

S261 Side airbags for rear passengers

S280 BMW LA wheel-spoke 176

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S666 Radio BMW Business CD RDS

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

 

 

Przód do weryfikacji - zderzak (którego spasowanie jest kiepskie), lampy i pewnie maska (lub same nerki) z polifta, gałka zmiany biegów nie pochodzi z tego auta.

Cena zawiera opłaty?

Opublikowano

Poszukaj normalnego auta od prywatnego wlasciciela, tak starym autem jezdzisz na stanie technicznym ktory scisle powiazany jest z bezwypadkowoscia-tu byl dzwon/bez dwoch zdan, dla wlasnego widzi misie nikt przodu nie rozbieral i nie przekladal zeby tak chujsteczkowo to poskladac, pozatym w takim aucie to raczej oryginalny stan powinien nas zachwycac a nie jakies samodzielne przeliftowanie przodu....

Szukal bym dalej, sam autohandel i sredni opis odstraszaja....

Opublikowano
... tak starym autem jezdzisz na stanie technicznym ktory scisle powiazany jest z bezwypadkowoscia-tu byl dzwon/bez dwoch zdan, dla wlasnego widzi misie nikt przodu nie rozbieral ...

 

Wyobraź sobie że 2 lata temu sam zmieniłem w swoim aucie lampy przednie na poliftowe z prostego jak dla mnie powodu, po 5 latach eksploatacji chciałem odświeżyć sobie przód auta. Zajęło mi to 10 min pracy ( łączny koszt zabawy ok 1200 zł ), Gdybym nie spóźnił się z rezerwacją przedniego kompletnego zderzaka w kolorze, miałbym takowy za 400 zł z przesyłką ( tylko dlatego że chłopak założył do swojej zderzaki M pakiet i te były mu zbędne ). Wtedy zostało by tylko zmienić krótkie nadkola i osłonę silnika za ok 450 zł + ok 45 min. zabawy na wymianę ww elementów.

Moje auto nie miało dzwona w przód a mimo to chciałem to zrobić dla samego siebie, częściowo się udało.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

widziałem to auto przejazdem i moge tyle powiedziec ze bardzo ładnie się prezentuje z daleka ;) miałem podleciec obejrzeć ale ten motor i rocznik mnie nie interesuja ;)

poza tym nawet jak był dzwon to pewnie w Niemczech bo wątpie aby polski handlarz robił przód po dzwonie na lift, gdzie lampy kosztuja 600zł/szt uzywka. A moze dzwona nie było tylko Niemiec sobie zmienił przód na lifta, taki tuning ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lampy i pewnie maska
Maska jest z tym autem od nowości .
Opublikowano
Marku - z ciekawości - możesz powiedzieć po czym to poznać? Swego czasu potrzebowałem maskę i wszyscy twierdzili, że jest identyczna przed liftem jak i po lifcie, tylko nerki inne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mieli rację bo maska jest taka sama przed jak i po lifcie, zmieniono tylko nerki, w aucie poznasz po tym że do 1998r klejono pod spodem po prawej stronie dodatkowo wklejkę z kodem i nazwą koloru :wink:
Opublikowano
Ciekawe ile wytrzyma pompa paliwa i czy wystarczy benzyny by rozgrzać silnik do włączenie wiska bo może być kłopot :mrgreen: Nie mówiąc o tym by się kilkanaście km przejechać
Opublikowano
Ona jest w trakcie liftu...taki tekst uslyszal kiedys brat od handlarza ogladajac e46 przedliftowe, przez handlarza opisywane jako pelen-polift...
Opublikowano
Mieli rację bo maska jest taka sama przed jak i po lifcie, zmieniono tylko nerki, w aucie poznasz po tym że do 1998r klejono pod spodem po prawej stronie dodatkowo wklejkę z kodem i nazwą koloru :wink:

 

Kurcze tego nie wiedzialem...cenna wiadomosc przy ogledzinach, niby szczegol a moze zdradzic wiele

Opublikowano
... tak starym autem jezdzisz na stanie technicznym ktory scisle powiazany jest z bezwypadkowoscia-tu byl dzwon/bez dwoch zdan, dla wlasnego widzi misie nikt przodu nie rozbieral ...

 

Wyobraź sobie że 2 lata temu sam zmieniłem w swoim aucie lampy przednie na poliftowe z prostego jak dla mnie powodu, po 5 latach eksploatacji chciałem odświeżyć sobie przód auta. Zajęło mi to 10 min pracy ( łączny koszt zabawy ok 1200 zł ), Gdybym nie spóźnił się z rezerwacją przedniego kompletnego zderzaka w kolorze, miałbym takowy za 400 zł z przesyłką ( tylko dlatego że chłopak założył do swojej zderzaki M pakiet i te były mu zbędne ). Wtedy zostało by tylko zmienić krótkie nadkola i osłonę silnika za ok 450 zł + ok 45 min. zabawy na wymianę ww elementów.

Moje auto nie miało dzwona w przód a mimo to chciałem to zrobić dla samego siebie, częściowo się udało.

 

Zgodzisz sie chyba ze mna ze niewielu robi to dla wlasnego widzi-mi sie, w wiekszosci powiazane jest to z dzwoneczkiem;)

Opublikowano

Raczej dla siebie.

Lampy polift ZWYKŁE h7 kosztują ponad 1000zł a przedlifty kilka stówek w ładnym stanie.

Nie wspomnę o xsenonie gdzie cena sięga ponad 2tys.

Opublikowano
Ona jest w trakcie liftu...
:norty:

Mam nadzieje że brachol auta nie kupił ? :D

 

A co do tej piątki, cena w deche, kolor też i na tym se chyba kończy :)

 

Poliftowego " pysku " raczej też handlarz nie zakładał skoro szkoda mu hajsu zeby z 15 litrów wachy nalać :8)

Opublikowano

Masakra z tym inpostem...

Moze i macie racje-obyscie mieli racje z poliftem...

Brachol w trakcie lifta nie kupil, ogledziny byly wnikliwe dla jaj-niemalze po sasiedzku, a handlarz dobrze nam znany i od dawna odradzany wsrod znajomych;)

A z tym poliftowym mam inne doswiadczenia znane z autopsji(angole, czesci poliftowe naprawiane, czesci z aut powypadkowych do naprawy w dobrej cenie, itd.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.