Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

dalej szukam w Polsce i coś znalazłem: WBAWL13549PX24127

 

Samochód sprawdzony z USA, w Polsce ponoć bezwypadkowy , natomiast w USA była jakaś przygoda z przodem. Na pewno był błotnik malowany, zderzak przedni oraz nie ma już reflektorów skrętnych.

 

Oczywiście obecny właściciel zgadza się na weryfikację BMW w serwisie.

 

Ma ktoś możliwość sprawdzenia historii tego samochodu? Dodatkowo co to znaczy wersja na ciepłe kraje?

Dodatkowo czy ten silnik jest ok. czy ma jakieś poważne wady i czy to prawda że prędkość maksymalna to 209 km/h (http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90)?

 

Data for vehicle identification number: WBAWL13549PX24127

Model description: 328i

Market: USA

Type: WL13

E-Code: E93

Chassis: Cabriolet

Steering: links

Doors: 2

Engine: N52B30M1 - 3,00l (172kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Bluewater Metallic (896)

Upholstery: Leder Dakota/creambeige (LCGE)

Production date: 30.10.2008

Assembled in: Regensburg

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S645A BMW US Radio BMW US Radio

S823A Heissland-Ausführung Hot-climate version

S845A Akustische Gurtwarnung Acoustic belt warning

S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling

S853A Sprachversion englisch Language version English

S876A Funkfrequenz 315 MHz Radio frequency 315 MHz

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S205A Automatikgetriebe Automatic transmission

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2VBA Reifendruckanzeige Tyre pressure control (TPC)

S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control

S322A Komfortzugang Comfort access

S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A Raucherpaket Smoker package

S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4ABA Edelholzausführung Nussbaumwurzel Fine wood trim burr walnut

S4NAA Innenspiegel mit digitalem Kompass Interior mirror with digital compass

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S563A Lichtpaket Light package

S570A Stärkere Stromversorgung Reinforced power supply

S5GAA Vorbereitung Alarmanlage Preparation alarm system

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information

S620A Spracheingabe Voice control

S639A Vorbereitung Handy komplett USA/CDN Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S653A High Definition Radio Radio Bavaria C Reverse II

S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S693A Vorbereitung BMW Satellitenradio Preparation BMW satellite radio

S697A Area-Code 1 für DVD Area-Code 1 for DVD

S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices

S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices

S6UHA Traffic Information Traffic Information

S8S4A Decodierung variable Lichtverteilung Decoding variable light distribution

S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S925A Versandschutzpaket Transport protection package

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu za bezwypadkowe.net

Data: 2009-03-09

Opis: Leasing pojazdu

Data: 2009-07-01

Opis: Incydent drogowy (ACCIDENT)

Data: 2009-11-09

Opis: Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE) Możliwa strata całkowita (POSSIBLE TOTAL LOSS)

Data: 2009-11-17

Opis: Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE)

Data: 2010-12-08

Opis: Eksport pojazdu (POLAND)

 

http://t.imgbox.com/YThBtk7O.jpg http://t.imgbox.com/GniVMGWq.jpg http://t.imgbox.com/BCEYMbdU.jpg http://t.imgbox.com/RMcmQM2f.jpg http://t.imgbox.com/rzWcB7v5.jpg http://t.imgbox.com/HjqMucfu.jpg http://t.imgbox.com/pg1Pmow2.jpg http://t.imgbox.com/5zauDhLe.jpg http://t.imgbox.com/vybzNMDF.jpg http://t.imgbox.com/KhBMIvPA.jpg http://t.imgbox.com/GkkN2JaL.jpg http://t.imgbox.com/HzNHaA4H.jpg http://t.imgbox.com/rXDgPQv8.jpg http://t.imgbox.com/x0SiOrfX.jpg http://t.imgbox.com/R7bBAFmu.jpg http://t.imgbox.com/kEM0BmQR.jpg http://t.imgbox.com/thqb2NFm.jpg http://t.imgbox.com/pGg6t0rl.jpg http://t.imgbox.com/m7YXeEYV.jpg http://t.imgbox.com/HNnPFrL8.jpg

Opublikowano

Nie ma nic prostszego niż sorawdzenie auta z USA. wrzuć vin do tematu o autach z usa i dostaniesz wkrótce odpowiedz jak to auto wyglądalo u Jankesów ;)

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

http://allegro.pl/bme-328-i-cabrio-e-93-przebieg-tylko-17500-km-i5341646114.html

 

a tu stare ogłoszenie, sprzedawane przez znajomy komis autoauto, przebieg wówczas 10 tys. km:

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C26556208&t=bmw_328_faktura_vat_23_e93_automat

 

Pytałeś, dlaczego raptem 2,5 tys km rocznie przebiegu? Rozumiem, że cabrio, ale mimo wszystko przebieg zastanawia.

Auto sprzedawane przez iaai, więc zdjęć ogólnodostępnych nie ma, powinny być w serwisie automo, ale tu potrzeby będzie kolega Loona.

 

Przy cabrio akurat jest ważne jak auto dostało, a bmw w naprawie mechanizmów dachu jest ponoć dość upierdliwe, więc oby to był tylko przód i to lekko. Niemniej cena 79.700 dwa i pół roku temu raczej nie wróżyła nic dobrego.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Mamy okazję napisać naszego pierwszego konkretnego posta :)

 

Bardzo proszę :

 

Zdjęcia z aukcji 25.02.2010 roku (Więc trochę czasu stało w tym stanie)

 

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_01.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_02.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_03.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_04.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_05.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_06.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_09.JPG

http://images.vin-info.pl/services/01/WBA/WL1354/WBAWL13549PX24127_4DDB89E6-FA90-45A8-9ADE-30EBEE6CD410_07.JPG

Strona internetowa : http://www.moto-check.pl

Kontakt : [email protected]

Tel : 511-105-106, 506-105-106

Na hasło "BMW KLUB" - 15% zniżki, na każdą usługę :)

Opublikowano

Dziękuje bardzo - ratujecie mi skore i kase :)

 

Obecny właściciel twierdzi że auto miało tylko oberwany zderzak i nawet poduchy nie były wystrzelone, wiec albo sam nie wie co kupił albo po prostu ściemnia. Dodatkowo jest całkiem konkretne zamieszanie jeśli chodzi o datę produkcji bo we wszystkich dokumentach jest 2009 a VIN, serwis BMW i zdjęcia z aukcji pokazują coś zupełnie innego.

 

W przebieg jestem w stanie uwierzyć bo obecny właściciel ma sporo innych samochodów naprawdę dobrej klasy więc rzeczywiście mógł nim nie jeździć a sprzedaje teraz bo skończył mu się leasing na to auto.

 

Czy w ogóle jest sens nim się interesować i brać na serwis do BMW czy raczej od razu sobie odpuścić? Kurde szedłem spać myśląc że znalazłem fajne auto...

Opublikowano

Przedstaw zdjęcia właścicielowi. Jak się zgodzi pokryć koszty serwisu jedź na serwis i niech Ci sprawdzą głównie zawieszenie lewe i jak naprawa blacharska wygląda.

Jeśli słabo zrobione to po tym okresie na pewno już coś wyszło.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeciez to auto przodu nie miało :duh: nie boisz się o życie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy w ogóle jest sens nim się interesować i brać na serwis
:nienie: :nienie: :nienie:
Opublikowano

Kolego michwil, w tym przypadku największym problemem jest to, że widzisz na zdjęciach picowańca aż miło. A to oznacza, że nie wiadomo po co ktoś to w USA kupił, czy tylko po to, aby podstroić umarlaka na kolejny pogrzeb, albo też jeszcze po drodze jakąś nerkę albo serce z niego pozyskać.

Jak dla mnie reszta jest drugorzędna, niemniej też nie kolorowa.

Z rocznikiem, to akurat sprawa najprostrza, salvage, który wystawili na to auto było z inną datą niż 2008, więc przy imporcie podali wszędzie rok 2009, stąd masz we wszystkich papierach właśnie tak. Celnik musiał u nas przymknąć na to oko i przeszło. Niemniej rok produkcji to końcówka 2008r.

Druga sprawa, to na zdjęciach, mam wrażenie, że ten dach też nietknięty nie jest. Rufio już pisał, że się to rozjechało. Pytanie jak to naprawione, ale znów jak piszesz, że nie ma skrętnych ksenonów, to znaczy, że naprawa była raczej robiona minimalistycznie, skoro ktoś pożałował dopłacić jakieś dwa tysiące na dobre reflektory, więc przez analogię mam również obawy o jakość tego, co widać że jest uszkodzone z przodu.

Historię Piotra od 535xi znasz? Niedawno przypominałem w tamcie o autach z USA. Tu może być bardzo podobnie, a nawet gorzej, gdy w USA przejściowo był on dawcą narządów.

Naprawa cabrio po jakimkolwiek uszkodzenia, gdzie doszło do rozjechania się dachu z przodem jest zawsze wyzwaniem. Przy naprawie minimalistycznej rokowania idą w tą gorszą stronę, niestety.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

dziekuje za komentarze, opinie, spostrzezenia i podpowiedzi. Dobrze ze to forum jest a na nim pomocni ludzie!

 

Gdybym kupil go w ciemno bazujac tylko na opowiesciach wlasciciela to byloby bardzo zle.

 

Nie jestem ani blacharzem, ani mechanikiem ani lakiernikiem wiec dlatego pytam czy warto sie nim dalej interesowac. NIby na zdjeciach tylko zderzak, blotniki, maska ale jak tak sie przyjzec bardziej to slupek przedni, pasowanie dachu, poduchy wywalone, itd., a do konca tz nie widac bo zdjecia nie ma spod maski.

 

No i dodatkowo sa luki w historii auta przed sprowadzeniem i po nim wiec nie wiadomo czy nie byl dawca organow przypadkiem - a mogl byc bo silnik mial przebieg wrecz symboliczny (3,5k przy sprowadzaniu, 10k w 2012, 17,5k obecnie)...

 

Wyslalem fotki do wlasciciela, zapytalem co proponuje w takej sytuacji, itd. Zobaczymy co sie stanie dalej.

 

Czy ktos z Was wie o godnej uwadze E93 do kupienia, sprowadzenia? Bede wdzieczny za takie info.

 

Wszystkie ogloszenia z PL tak naprawde na razie okazaly sie pulapkami: oczusci, anglik, rozbitki, niejasna historia, itd.

Opublikowano
Auto z takim przebiegiem jest praktycznie jak nowe - w Niemczech kosztowałoby 20k + euro. Poszukaj na mobile.de, w PL to wszystko sprowadzane najtańsze, złożone z dwóch albo topielce. Za 70k może coś ugrasz, ale nie licz na 330i ani na 335i bezwypadkowe :norty:
Opublikowano
Wszystkie ogloszenia z PL tak naprawde na razie okazaly sie pulapkami: oczusci, anglik, rozbitki, niejasna historia, itd.

 

Nie dziw się, taki rynek jest u nas. Tylko szaleniec weźmie takiego egzotyka na handel nie mając zamówienia, bo cena by była absurdalna w stosunku do podobnych ofert na naszych portalach aukcyjnych. Dla takiego oferującego prawdopodobieństwo zanotowania sporej straty jest bliskie wartości 1.

Gdyby ktoś wrzucił takie auto tu na forum, to połowa gawidzi by wówczas napisała: "Co Cię poj...ło za tyle kasy kupować takie stare, siedmioletnie auto, jak cena rynkowa jest parędziesiąt tysięcy mniejsza?".

Więc sprowadza się takie jak widzisz i w dużej większości naprawia po łebkach, aby cena była jak najniższa, bo też cena rządzi.

 

Ciężko Ci będzie kupić takie coś niekombinowane. Na mobile 330i zaczynają się od 20 tys EUR, niekombinowane pewnie z 5 tys EUR więcej. Do tego koszty sprowadzenia i akcyza. Można porównać z ceną 7*.*** PLN.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Wszystkie ogloszenia z PL tak naprawde na razie okazaly sie pulapkami: oczusci, anglik, rozbitki, niejasna historia, itd.

 

Nie dziw się, taki rynek jest u nas. Tylko szaleniec weźmie takiego egzotyka na handel nie mając zamówienia, bo cena by była absurdalna w stosunku do podobnych ofert na naszych portalach aukcyjnych. Dla takiego oferującego prawdopodobieństwo zanotowania sporej straty jest bliskie wartości 1.

Gdyby ktoś wrzucił takie auto tu na forum, to połowa gawidzi by wówczas napisała: "Co Cię poj...ło za tyle kasy kupować takie stare, siedmioletnie auto, jak cena rynkowa jest parędziesiąt tysięcy mniejsza?".

Więc sprowadza się takie jak widzisz i w dużej większości naprawia po łebkach, aby cena była jak najniższa, bo też cena rządzi.

 

Ciężko Ci będzie kupić takie coś niekombinowane. Na mobile 330i zaczynają się od 20 tys EUR, niekombinowane pewnie z 5 tys EUR więcej. Do tego koszty sprowadzenia i akcyza. Można porównać z ceną 7*.*** PLN.

 

 

dokladnie tak jak piszesz niestety. Juz od jakiegos czasu przegladam mobile.de i mozna tam trafic cos od 19k EUR wzwyz. I taka cena dla mnie ylaby ok (nawet te 21-22k EUR) ale przez podatki, akcyze i inne oplaty wtedy auto wychodzi ponad 100K PLN i wszystko robi sie bez sensu.

 

Wlasciciel rozbitka odpisal ze faktycznie przodu nie ma ale elementy konstrukcyjne sa cale wiec mozna brac na przeglad :)

Opublikowano
Spodziewaj się podobnych zdjęć z USA :cool2:

 

z opisu wynika ze npowinno byc bezwypadkowe..., ale biorac pod uwage poprzednie ogloszenia, wasze wypowiedzi i doswiadczenia oraz cene to rewelacji moze nie byc... i sie na nia nie nastawiam ale moze milo sie zaskocze

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszystkie ogloszenia z PL tak naprawde na razie okazaly sie pulapkami: oczusci, anglik, rozbitki, niejasna historia, itd.

 

Jak szukasz E93 M3 w okolicach 110k i "zwyklych" e93 z duzym silnikiem i przebiegiem ponizej 100k najlepiej polift za 60-80k to sie nie dziwie...

Opublikowano

Nie prawda, interesowałem się też 335i za ok 120k i było sciemniane. Patrząc na otomoto niewiele jest aut za ponad 100k, przewazaja te ponizej i niestety są z nimi dziwne historie.

 

Tak jak pisałem jakiś czas temu to moje pierwsze kroki w szukaniu BMW i zupełnie na początku nie znałem rynku. Teraz jest już lepiej.

 

Na mobile.de można kupić porządne auto za ok 20-22k EUR co w przeliczeniu daje ok 80-90k pln. I to uważam za normalną cenę tylko w naszym kraju trzeba jeszcze dołożyć z 20% żeby je mieć. A to już jest dym.... narodu na kase

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dlatego ja zrezygnowalem ze sprzedazy :). Ciezko znalezc nastepce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.