Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mój samochód to bmw e46 330Ci 2002rok manual, mam problem z "licznikiem" a właściwie z prędkościomierzem i ekonomizerem oraz tempomatem. Zapoznałem się z tematem i wymieniłem już czujnik ABS w lewym tylnym kole na zamiennik, licznik dalej nie chodzi, zakupiłem więc oryginalny, dalej nie działa. Działa mi tylko obrotomierz, wskazówka paliwa. Zakupiłem więc nowy cały licznik żeby sprawdzić i jest to samo. Jakieś sugestie? Nie mam już pojęcia co jest.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego napisałem, że później wymieniłem na oryginalny i dalej nie działa. A tak w ogóle jesteś w błędzie bo na zamiennikach nie chodzi ale to zależy jakich.
Opublikowano
Kolego napisałem, że później wymieniłem na oryginalny i dalej nie działa. A tak w ogóle jesteś w błędzie bo na zamiennikach nie chodzi ale to zależy jakich.

Kolego w błędzie nie jestem wiem co piszę wiem co przerabiałem i wiem na jakie łatwizny człowiek liczył jednak tego nie przeskoczysz nie znam takich zamienników :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
tez bosha zakladalem i smiga drugi rok, moze cos jest uszkodzone w miejscu gdzie wciskasz czujnik, nie uszkodziles czasem wiertlem?? bo wiem jak ciezko te czujniki wychodza.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, zmieniałem wnętrze w e46, rozebrana do blach.

Wyjęta deska dywany, wszystko. Zanim odłączyłem poduszki, zdjąłem klemy z akumulatora (nie dotykałem jedną o drugą).

Po wyjęciu dywanów, podłączyłem przełącznik od świateł, kierownice, licznik i dwie poduszki.

Auto pojechało do lakiernika (prędkościomierz już przestał działać) świecił się ABS i kontrola trakcji.

Jakoś się tym bardzo nie przejąłem bo pomyślałem że skoro nie podłączyłem sterownika od kontroli trakcji to dla tego ten błąd.

Jednak nie, dziś wszystko podłączone i dalej nic. wskazówka nawet nie drgnie.

Powie mi ktoś którędy puszczone są kable od czujników ABS (chodzi mi o oś tylną [e46 sedan przedlift])?

Gdzie jest sterownik ABS'u?

Gdzie szukać przyczyny jeśli przed odpięciem zegarów wszystko było ok, a po podłączeniu już nie działa?

Z góry dzięki pozdrawiam.

Opublikowano
Witam, zmieniałem wnętrze w e46, rozebrana do blach.

Wyjęta deska dywany, wszystko. Zanim odłączyłem poduszki, zdjąłem klemy z akumulatora (nie dotykałem jedną o drugą).

Po wyjęciu dywanów, podłączyłem przełącznik od świateł, kierownice, licznik i dwie poduszki.

Auto pojechało do lakiernika (prędkościomierz już przestał działać) świecił się ABS i kontrola trakcji.

Jakoś się tym bardzo nie przejąłem bo pomyślałem że skoro nie podłączyłem sterownika od kontroli trakcji to dla tego ten błąd.

Jednak nie, dziś wszystko podłączone i dalej nic. wskazówka nawet nie drgnie.

Powie mi ktoś którędy puszczone są kable od czujników ABS (chodzi mi o oś tylną [e46 sedan przedlift])?

Gdzie jest sterownik ABS'u?

Gdzie szukać przyczyny jeśli przed odpięciem zegarów wszystko było ok, a po podłączeniu już nie działa?

Z góry dzięki pozdrawiam.

 

Twoja przypadłość podchodzi pod lewy tył czujnik abs , sprawdz czy wszystko dobrze podłączyłeś ,może przeczyść kompresorem czujnik ,a tak najprościej to podepnij pod kompa powinien wywalić błąd na lewym kole

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Podłączyłem jeszcze raz prędkościomierz i po 100 metrach sam zaczął działać :cool2:

Teraz borykam się z problemem braku podświetlenia zegarów (kontrolki i komp świeci) i podświetlenia rejestracji :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.