Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym uturbić N42B20, zastanawiam się jednak jak zachowa się valvetronic i sam jego sterownik w takiej sytuacji i po zmianach map na ecu.

Ktoś może jest w stanie coś powiedzieć na ten temat, ew. co zrobić aby wypalił ten projekt?

Od razu zaznaczam, że znam wachlarz wyboru silników w e46 i wiem, że są mocniejsze jak i te które bardziej nadają się na taki projekt.

Mam po prostu swoje powody dla których chcę to zrobić i nie oczekuję też mega wielkich mocy :)

:?: ciekawi mnie reakcja valvetronica na przyrost mocy no i fakt, że to valvetronic decyduje o ilości mieszanki która dostaje się do cylindrów a nie przepustnica chociaż ta też jest zamontowana:?:

Pozdrawiam forumowiczów.

Opublikowano
Przecież analogicznie po włożeniu turbosprężarki jak również po innych modyfikacjach np. wymiana pompy paliwowej i wtryskiwaczy na wydajniejsze muszę zmienić mapy. Inaczej nic mi to nie da, wręcz może być odwrotnie. Ujęte jest
... po zmianach map na ecu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.