Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://allegro.pl/bmw-e39-520i-2000r-sprawdz-moze-tego-szukales-i5322928240.html

 

Data for vehicle identification number: WBADM11000GP23510

Model description: 520I

Market: Europa

Type: DM11

E-Code: E39

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M52/TU - 2,00l (110kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Titansilber Metallic (354)

Upholstery: Stoff Flock/anthrazit (F6AT)

Production date: 03.07.2000

Assembled in: Dingolfing

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S500A

Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S555A

Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control

S665A

Radio BMW Business RDS Radio BMW Business RDS

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S970A

Business-Paket Business Package

Code Information

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

 

Co sądzicie? Sprzedawca robi dobre wrażenie, zapewnia że samochód bezwypadkowy. Jedyny mankament to rzężenie po odpaleniu, ale twierdzi że to na pewno nic poważnego. Będę oglądał dziś to auto i sprawdzał dokładnie w serwisie, jakieś opinie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moja poczciwa E39 jak sprzedawałem także miała podobny objaw rzężenia.

Najprawdopodobniej dawała znać o sobie pompa wspomagania.

Opublikowano
Wierzysz, że rzężenie po odpaleniu to tylko nic nie znaczący fakt? Nie wiem co to może być, ale takie odgłosy zazwyczaj kończą się poważnym uszkodzeniem silnika.
Opublikowano
Po paru miesiącach poszukiwań wreszcie udało się znaleźć dobry egzemplarz, auto jest w rewelacyjnym stanie, przebieg (192 tys) wygląda na oryginalny, bo wnętrze jest świetnie utrzymane, dzięki za pomoc
Opublikowano
Ale jeszcze nikt nic nie pomógł :D Chyba za bardzo nie była ci potrzebna, bo najarany jesteś jak szczerbaty na suchary. Auto pewnie już kupione :roll:
Opublikowano
Ale jeszcze nikt nic nie pomógł :D Chyba za bardzo nie była ci potrzebna, bo najarany jesteś jak szczerbaty na suchary. Auto pewnie już kupione :roll:

 

Taak, to moje pierwsze auto i nie będę ściemniał że jest inaczej :) Auto było sprawdzone w serwisie i panowie którzy je sprawdzali byli pod wrażeniem, więc decyzja była prosta

Opublikowano
Po przyjeździe i w trakcie sprawdzania w serwisie nic nie było słychać, po powrocie do domu coś słyszałem ale byłem zbyt podjarany żeby się tym przejmować. Auto było dokładnie sprawdzane, podpięte do kompa i raczej wszystko jest okej, nie sądzę żeby było to coś poważnego, goście się raczej znali na rzeczy
Opublikowano
albo byli znajomymi handlarza... ;)

 

Dokładnie. Jechałes na wybrany przez siebie serwis czy on cie wywiózł gdzie chciał ? Ja jak kupowałem auto to byłem na 2 SKP i jednym przydrożnym warsztacie a i tak jeszcze pewnosci nie mam :P

Opublikowano
Na dniach kolega będzie miał do sprzedania swoje e39 - ma go od kilku dobrych lat. Zagazowany, kupił go bezpośrednio od zachodniego właściciela. Sprzedaje, bo kupił e60. Fan marki BMW. W razie zainteresowania podam namiary.
Opublikowano
Jechałem na wybrany przez siebie, autoryzowany warsztat, auto kupione i proszę mi tu teraz nie mącić :D Będę je jeszcze sprawdzał pewnie przy okazji założenia gazu
Opublikowano

A jak na komputerze mają wyjść uszkodzenia mechaniczne, które w zasadzie okazują się najgrozniejsze i jest to bomba z opóznionym zapłonie. Ale byłeś najarany, więc czas teraz ochłonąć i oby nie było to rzeczywiscie nic poważnego.

Zdaj jakąś relację.

Opublikowano
Póki co nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć, wczoraj i dzisiaj żadnego rzężenia nie słyszałem. Byłem w autoryzowanym warsztacie BOSCH, nie ASO, w pobliżu nic takiego nie było niestety. Auto było nie tylko podpinane pod komputer, ale dość dokładnie (porównując to stacji/warsztatów w których byłem z poprzednimi autami) sprawdzane na kanale. Sam fakt, że powłoka lakiernicza na całej powierzchni 15 letniego samochodu jest oryginalna, żaden element nie malowany, belka przednia z oryginalnymi naklejkami (podobnie te naklejki od ksenonów), świadczą o tym że auto jest bezwypadkowe. Jeśli coś tam będzie się działo, czego przy już niedługo pełnoletnim aucie chyba się uniknąć nie da, to będzie to wynikało ze zwykłej eksploatacji, a nie z kolizyjnej przeszłości samochodu. Jedyne co trzeba zrobić w samochodzie to nabicie klimy, sprawdzenie czujników (jeden ma awarie, drugi też coś nie do końca śmiga), no i mechanik mówił też że warto byłoby zakonserwować podwozie, ale to nic pilnego. Nie sądzę żeby mechanik się znał ze sprzedawcą, bo ten jak mu powiedziałem że chcę jechać na daną ulicę sprawdzić auto, to pokierował mnie do stacji diagnostycznej znajdującej się nieopodal, a nie do warsztatu na który chciałem jechać i na który koniec końców pojechaliśmy. No chyba że był tak przebiegły... ale no bez przesady. Sam mówił że chce żebym sprawdził dokładnie to auto i na koniec proponował żebyśmy pojechali jeszcze na jakąś stację. Wiadomo że ja będę idealizował to auto, a wy będziecie się starali mnie sprowadzić na ziemię, ale na tę chwilę wszystko jest w porządku. Może przy zakładaniu instalacji gazowej dowiem się czegoś więcej, a jak doprowadzę auto do porządku to postaram się wrzucić zdjęcia. A no i też znawcy mogliby ocenić przebieg, bo moim zdaniem (tak, wiem że te auta w pierwszych kilku latach często miały już 200 tysięcy) jest bardzo dobrze utrzymane i jeśli nie te 200k to niewiele więcej, chociaż nie mam za bardzo porównania, bo do tej pory oglądałem e46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.