Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W E46 320d 150KM katalog podaje 8.9s do setki, ale nie ma bata, żeby tyle zrobić, u mnie seria pokazała 156KM, a najlepszy mój czas na serii to 9.1s do setki, ale po mocnym programie na 200KM w 7.2-7.3s już robiłem setkę.)

 

No to jest niesamowity przyrost 2 sekundy na 0-100. Niemożliwy oczywiście robiąc 120D na 227. Zobaczymy, bo najpierw będę wymieniał nagłośnienie chyba.

Opublikowano
przy 20d 163km przy mocy 230-240km bedziecie mieli ok 6.5s do 100. Zależne głównie od opon
Opublikowano

No dobra, a jak to jest z zmianami turbin? Mam u siebie mitsu, celuję w okolice 230-240 koni , chcę zmienić turbo na garetta , ic, downpipe , program . Jeżeli zajdzie potrzeba, wrzucę wtryski z 535d . Teraz tylko, co trzeba przerobić aby zamiast mitsu włożyć garetta 2056?

 

PS. mam pre lci , 163 konie.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

jedyne co musisz przerobić to tak jak mówiłem wyjście od kolektora wydechowego, zmierzyć średnicę turbiny przy kolektorze i o tyle ile ci tam wyjdzie różnica musisz powiększyć średnicę kolektora wydechowego i to by było na tyle. Koszt takiego czegoś nie powienien być większy jak 50zł, trzeba też pamiętać o tym aby wypolerować to co się obrobiło w kolektorze, żeby lebiej spaliny przepływały. Kolejna sprawa to downpipe/katalizator najlepiej by było wsadzić wydech od 25/30d (są takie same) i do tego jakiś downpipe, ale jak sie uprzesz to da rade chyba spasować. W skrócie co potrzebujesz:

 

Turbo 25d 177km

Rozwiercony kolektor

IC

Wydech

Strojenie

 

Wtrysków nie musisz zmieniać, starczą na te góra 235-240km. W moim przypadku będę raczej zmieniać na 35d poznieważ dwa wtryski i tak mam do regeneracji więc cena nie jest aż tak duża.

Opublikowano

Ja mam jeden wtryskiwacz do uszczelnienia (leje ) ale i tak musiałbym robić 4, więc może od razu bym je zmienił na większe.

 

Jeżeli podepnę Garretta w miejsce Mitsu to czy samochód będzie w miarę jechał, czy trzeba coś przerabiać, jakieś sterowanie itp?

 

IC zakładam duży 550x230x65mm .

 

Kolektor kupię drugi, żeby wyciąć ten większy otwór (małe pieniądze kosztują te kolektory to się pobawię ).

 

Chcę założyć dp , żeby dpf wywalić, reszta wydechu będzie seryjna, bo już kasy nie starczy , ale czy np od innych bmw np serii 3 335d albo 330d nie będą pasowały?

 

Strojenie będę chciał robić w Łodzi , w TC performance , gdyż wiele dobrego o nich słyszałem, ale to i tak termin do dogadania mam nadzieję.

 

Czy warto zamntować wkład filtra powietrzna k&n ? Oczywiście przed strojeniem kompletny przegląd, ze wszystkimi filtrami i świeżym olejem motul.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Co do wydechu to mówiłem juz żebyś założył od 325d/330djeszcze musze sie upewnić na 100%, jestem pewny na 90%. Ja mam ten sam problem, ze mam jeden do wymiany wtrysk czyli od razu wrzucę 35d bo cena prawie ta sama. Auto bedzie jechać ale moze błędy powywalać, zadzwoń właśnie do TC-P, oni juz robili jedno czy dwa dokładnie takie same e90. Wejdź na BMW-sport.pl inposzukaj postów użytkownika holendru, on ma to wszystko w swoim robione w TC. Kolektor warto mieć drugi żeby na spokojnie sie pobawić. Pamiętaj żebyś kupił 2056 z e60 25d 177km, żebyś nie pomylił z N47 177km. Garrett ma te same mocowania ktore tak samomwygladaja i po tym można poznać, tez na tabliczce znamionowej turbiny powinien byc model GT2056v
Opublikowano
No właśnie zastanawia mnie jak to z tym wydechem , czy nie będzie on za długi albo po prostu w nie tych miejscach co trzeba łamał , nie.pasował w miejsca montażowe ..

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Kształt jest taki sam na 100% jedyne czego nie jestem to właśnie mocowania ale mocowania to najmniejszy problem wydech można kupic za 300-500zl wiec warto
Opublikowano
... natomiast jakie ciśnienie CR ma 118d 143KM tego nie wiem.

 

N47 143KM/300MN ma 1600 bar. Pompa CR jest taka sama jak w wersji 177KM

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.