Skocz do zawartości

E90 316D Wrocław , WBAPR31030A730691


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o ocenę tego egzemplarza . Wiem przebieg zdecydowanie za niski liczę się z tym. Ale jeśli nie był uszkodzony to bardzo przyzwoita okazja za e90 po lifcie.

Jak sprawuje się silnik N47D20K0 - 2.0l (85kW) czy 116koni to nie za mało na taki samochód ?? A i mam jeszcze pytanie co do oznaczenia na masce z tyłu , którego nie ma( chodzi mi o 316d ) . Jak to jest czy można sobie zażyczyć jego brak przy kupnie samochodu, czy ktoś ściągnął ?? lub była bita i po prostu odpadło...

Jako laik w temacie BMW liczę na wasze rady i podpowiedzi , pozdrawiam

Link: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-2009r-start-stop-ID6y4Oxr.html

VIN: WBAPR31030A730691

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Data for vehicle identification number: WBAPR31030A730691

Model description: 316d

Market: Europa

Type: PR31

E-Code: E90 (MUE)

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: N47D20K0 - 2,00l (85kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Stoff Vertex/anthrazit (EBAT)

Production date: 12.09.2009

Assembled in: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S4CGA

Interieurleisten "satin-silber" matt Interior strips, "satin-silber" matt

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CBA

CO2 Umfang CO2 package

S1CCA

Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function

S1CDA

Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

S216A

Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S230A

Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific

S240A

Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2K9A

BMW LM Rad V-Speiche 360 BMW LA wheel, V Spoke 360

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S464A

Skisack Ski bag

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S563A

Lichtpaket Light package

S663A

Radio BMW Professional Radio BMW Professional

S698A

Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SCA

Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S9AAA

Aussenhautschutz Outer skin protection

 

 

Nic nie ma na temat oznaczenia , albo jestem ślepy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w necie wygrałem free raport, ale o mojej nic nie było - Masz :)

 

http://report.vin-info.pl/554f83ca-f2b4-418f-807d-194eee6cd410/pol

 

Bardzo dziękuje za raport , drogą dedukcji przebieg ku mojemu zaskoczeniu się zgadza -100k diesel jeszcze z Niemiec, jednak cuda się zdarzają. Teraz kwestia uszkodzeń jaki zaobserwował kolega wyżej no i ja jak się przyglądałem to też coś nie coś dostrzegam ( mam tu na myśli za duża szpara pomiędzy łączeniem prawej lampy i maski oraz zderzaka ) Może ktoś wysnuje jakieś podejrzenia co do rodzaju kolizji w jakiej mógł uczestniczyć ten samochód ?? A może ktoś posiada taką BMKę i w tych modelach taka szpara występuje ?? Co myślicie ??

 

http://images70.fotosik.pl/875/f0ef15aea47bbcf7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna mieć oznaczenie modelu na tylnej klapie.

 

A tak szczerze to podziwiam cię za to że szukasz BMW z 2009 roku w takim budżecie.

W takiej cenie powinieneś jechać, cieszyć się że jeszcze jest, zrobić jadę próbną i brać, bo taka okazja może się już nie powtórzyć przez następnych kilka lat :norty: .

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna mieć oznaczenie modelu na tylnej klapie.

 

A tak szczerze to podziwiam cię za to że szukasz BMW z 2009 roku w takim budżecie.

W takiej cenie powinieneś jechać, cieszyć się że jeszcze jest, zrobić jadę próbną i brać, bo taka okazja może się już nie powtórzyć przez następnych kilka lat :norty: .

 

Dzięki za info a więc z tyłem też może być coś nie tak :( a co do ceny to masz racje - atrakcyjna , a wiadomo co może się kryć pod przykrywką niskiej ceny... Mimo to chce się upewnić czy warto jechać i oglądać ten samochód czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna mieć oznaczenie modelu na tylnej klapie.

 

A tak szczerze to podziwiam cię za to że szukasz BMW z 2009 roku w takim budżecie.

W takiej cenie powinieneś jechać, cieszyć się że jeszcze jest, zrobić jadę próbną i brać, bo taka okazja może się już nie powtórzyć przez następnych kilka lat :norty: .

 

Ja w swojej e90 też miałem oznaczenie modelu :) Żyłka, 10 minut, na koniec pasta Tempo i oznaczenia nie było :) Po prostu lepiej wygląda, więc dużo osób oznaczenie modelu usuwa z klapy.

 

Zgodzę się też z kolegą daski. W tej cenie ciężko znaleźć porządne PRELCI :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej e90 też miałem oznaczenie modelu :) Żyłka, 10 minut, na koniec pasta Tempo i oznaczenia nie było :) Po prostu lepiej wygląda, więc dużo osób oznaczenie modelu usuwa z klapy.

Wiem, bo sam usunąłem oznaczenie modelu.

Tylko że było to podyktowane lakierowaniem tylnej klapy w skutek pojawienia się korozji w newralgicznych jej punktach.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Panowie, ja po rozkodowaniu vinu nie miałem naklejki na klapie i dobrze, a te 316,318 nadają się dobrze do podciągnięcia a już na pewno 316 bo sprzeglo w 316 jest to samo co w 318 tym bardziej,że jest to 2.0 a nie 1.6, na tym samym silniku seria wychodzi 184km wiadomo trochę inne podzespoly ale baza ta sama, 160km bez problemu,wiem co mówie,a co do tego egzemplarza to ewidentnie widać złe spasowanie elementów, jak widze taką cene za e90 LCI to przewijam dalej
http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde za taką kasę, to cięzko octavie kupić z tego roku i z takim przebiegiem, a tu E90 polift.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.