Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAEX71050JX54253

Modellbezeichnung: 330xd

Ausführung: Europa

Typschlüssel: EX71

E-Code: E46 (3FL)

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: M57D30O1 - 3,00l (150kW)

Antrieb: Allrad

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT)

Produktionsdatum: 22.01.2004

Werk: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S290A BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44

S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear

S473A Armlehne vorne Armrest front

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S550A Bordcomputer On-board computer

S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S203A Allradantrieb 4-wheel drive

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S302A Alarmanlage Alarm system

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A Raucherpaket Smoker package

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S601A TV-Funktion TV function

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S818A Batteriehauptschalter Battery master switch

S855A Sprachversion italienisch Language version Italian

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

S928A Reifensteuerung Tire control

 

Skóra dołożona,normalnie byly szmaty Stoff Jacquard/anthrazit

Opublikowano
Czemu akurat XD ?

Jakby tylko o nie chodziło to nie musiałoby być, ale autem ma jeździć też żona i boi się napędu tylko na tył, deszcz, zima itp..

Opublikowano

Aaa,rozumiem.

Ogólnie na zdj autko ładnie wygląda, dzwon do właściciela pytaj co było robione kiedy, czy ma.jakieś swistki, i jedz oglądać ;) 330 tys dla tych silników to pikuś

Opublikowano

Stoi bardzo długo na sprzedaż z tego co kojarzę. Cena poczatkowa była pod 30 tys.

 

330 tys to niby nie dużo, ale dla silnika i skrzyni. Pamiętaj, że 'x' jest wyjątkowo drogi w eksploatacji (jak na klasę i wiek auta) zawieszenie jest inne niż w 'zwykłym' 330. Takie auto trzeba bardzo porządnie przetrzepać i mieć min. 5-10 tys na dokładki.

 

Pokazane spalanie można włożyć między bajki. 330xd spala średnio 9l.

Opublikowano
Stoi bardzo długo na sprzedaż z tego co kojarzę. Cena poczatkowa była pod 30 tys.

 

330 tys to niby nie dużo, ale dla silnika i skrzyni. Pamiętaj, że 'x' jest wyjątkowo drogi w eksploatacji (jak na klasę i wiek auta) zawieszenie jest inne niż w 'zwykłym' 330. Takie auto trzeba bardzo porządnie przetrzepać i mieć min. 5-10 tys na dokładki.

 

Pokazane spalanie można włożyć między bajki. 330xd spala średnio 9l.

 

Moje poprzdnie e46 330xd manual paliło średnio 7-7,5l/100km. Jazda w miare dynamiczna ale bez przesady, ok 60/40% trasa miasto.

Opublikowano

Po jakim mieście?

 

Tryb Kraków i korki trochę trasy to 9l, oczywiście jeżdżąc normalnie, bo po to się kupuje 3l i ponad 200 ps żeby z tego korzystać.

Opublikowano
Po Warszawie.Nie stalem zbyt wiele w korkach. Akurat trasy i w Wwie i poza nia, z ktorych czesto korzystam np. jadac do domu objechane sa w fotoradary wiec nie widze sensu na tych trasach "korzystac" z ponad 200 koni. Gdzie mozna to korzystam.
Opublikowano
Stoi bardzo długo na sprzedaż z tego co kojarzę. Cena poczatkowa była pod 30 tys.

 

330 tys to niby nie dużo, ale dla silnika i skrzyni. Pamiętaj, że 'x' jest wyjątkowo drogi w eksploatacji (jak na klasę i wiek auta) zawieszenie jest inne niż w 'zwykłym' 330. Takie auto trzeba bardzo porządnie przetrzepać i mieć min. 5-10 tys na dokładki.

 

Pokazane spalanie można włożyć między bajki. 330xd spala średnio 9l.

Pytanie tylko jak często trzeba dokładać do 'x'-ksa? Nie jest to chyba jakaś wadliwa konstrukcja, podejrzewam, że z uwagi na wiek auta każda część mechaniczna może sie rozwalić w każdej chwili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.