Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, czy ktoś potrafi mi powiedzieć co może tak piszczeć od czego zacząć wymianę żeby nie wymieniać połowy silnika :)

 

Dodam że na zimnym silniku zero pisków, chrobotania, wymieniłem kompresor klimy myślałem że to to ale jak widać niestety nie.

Po włączeniu klimatyzacji problem pisku natychmiast ustaje ale i tak zostaje taki delikatny chrobot.

 

Co to może być ? Trochę rudo ponieważ psikałem smarem miedzianym ale chyba nic to nie dało.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VmBiYDFcOdc

Opublikowano
Najpierw zdejmij pasek od klimy i sprawdź rolkę napinacza. jak cała to odpal i zobacz czy dalej piszczy. potem zdejmij główny pasek i posprawdzaj kolejne 2 rolki ale na samym początku odpal silnik i psyknij WD na paski i zobacz czy nie ustanie. I sprawdź główne koło pasowe czy nie ma gdzieś pęknięć.
Opublikowano

psikałeś smarem miedzianym na pasek i sprzęgło klimatyzacji?

zdejmij ten pasek i go wyczyść i spróbuj wyczyścić sprzęgło klimatyzacji,może jeszcze ta miedź nie wlazła za głęboko.

jak już zdejmiesz pasek to zdejmij wszystkie rolki i ich posłuchaj,sprawdź napinacz paska i to ramię do którego jest rolka napinacza mocowana-on lubi hałasować

Opublikowano

Na pasek nie psikalem a nic nie zaszkodzi ?

Cały kompresor ze sprzęgłem był wymieniany bo myślałem ze to wlasnie jego wina ale niestety nie ;/

 

Tak jak mowicie zaczne od tej rolki napinacza ale dziwi mnie dlaczego na klinie i na zimnym silniku tak nie robi.

Opublikowano
Zdejmij pasek z klimy na ciepłym silniku wtedy kiedy Ci najmocniej piszczy i się rozjaśni trochę sytuacja.
Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem jeszcze raz test ze smarem i psikalem w różne miejsca i jak porządnie napsikalem w ta 1 rolkę po prawo od sprzęgła Klimy to na 10s była cisza ;) wiec na 99% to chyba to ;)

 

Czy dobrze mowie ze to jest rolka napinacza czy inaczej ona się nazywa ?

Opublikowano

Ok dzięki :)

 

Ostatnie pytanko czy wymieniać razem z paskiem ? Jak w ogóle sprawdzić czy stary jest w dobrym stanie :mrgreen:

Banalne pytanie ale jednak nie wiem ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pasek kosztuje tyle co paczka fajek, wymień i zapomnij.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Samochód mam dopiero od 5 miesięcy wiec nie do końca wiem co było wymienianie a co nie.

Ale macie jak najbardziej racje jak będę wymieniał to tylko z paskiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.