Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co byście koledzy polecali do F07 535D? Zastanawiam się nad jednym z poniższych olejów:

 

MOTUL 8100 X-CLEAN + plus 5W30

MILLERS EE LONGLIFE C3 5W30

LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30

LIQUI MOLY TOP TEC 4600 5W30

LIQUI MOLY TOP TEC 4600 5W40

Amsoil European Car Formula 5W30

Opublikowano
Wszystkie które wymieniłeś są bardzo dobre. Ja wlalem po 5tys liquimolly i mogę polecić. Po południu podam Ci dokładna nazwę tego co wlewalem. Pamiętaj ze LM ma oleje dla aut powyżej i poniżej 100k km przebiegu
Opublikowano
Pamiętaj ze LM ma oleje dla aut powyżej i poniżej 100k km przebiegu

 

Powiem szczerze, że nie miałem zielonego pojęcia. W ich wyszukiwarce po prostu wyświetlają się oleje po modelu samochodu, ale nie widziałem nic na temat przebiegów, albo nieuważnie czytałem.

Opublikowano
Nie no ,panowie,nie mówcie że czujecie różnice między zalanymi olejami?! Bez przesady,to nie Formuła 1.
Opublikowano

Ja mam millersa i powiem: czuję różnicę, a w zasadzie słyszę. Po zmianie z fabrycznego mazidła, z którym auto wyjechało z fabryki, silnik bardziej gładko pracuje. Innych oznak zmiany oleju nie szukałem

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
czy miał ktoś z was taki olej Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W-30 ? ponoć jeden z lepszych LL-04
Opublikowano
O ile dobrze pamietam ja mam ten olej cena niewiele większa ale olej na prawdę spokk
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
czy miał ktoś z was taki olej Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W-30 ? ponoć jeden z lepszych LL-04

Ja mam go zalanego od przebiegu 30 tys km. Generalnie bardzo sobie chwale, ponieważ zużycie oleju spadło mi na nim do zera. Wczesniej, na oriBMW spalał mi ok. 0,75 l na 10 tys km. Obecnie nie zmienia sie poziom oleju wcale.

Olej zmieniam co 8-10 tys km. Roznicy w pracy silnika nie zauwazylem.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Nie polecam oleju Millersa 5w30. Silnik przy dużych prędkościach - powyżej 180km/h ma większą temperaturę niż miał na Castrolu. Temperatura dochodzi do 108 stopni i uważam że to trochę dużo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy miał ktoś z was taki olej Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W-30 ? ponoć jeden z lepszych LL-04

Ja mam go zalanego od przebiegu 30 tys km. Generalnie bardzo sobie chwale, ponieważ zużycie oleju spadło mi na nim do zera. Wczesniej, na oriBMW spalał mi ok. 0,75 l na 10 tys km. Obecnie nie zmienia sie poziom oleju wcale.

Olej zmieniam co 8-10 tys km. Roznicy w pracy silnika nie zauwazylem.

Tak samo lubię markę Valvoline - spalanie oleju brakuje w odróżnieniu od castrol, doskonałe dodatki myjące

Opublikowano
Także polecę valvoline, mam zalanego we wszystkich swoich autach a w GT jest właśnie zalany MST
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja mam millersa i powiem: czuję różnicę, a w zasadzie słyszę. Po zmianie z fabrycznego mazidła, z którym auto wyjechało z fabryki, silnik bardziej gładko pracuje. Innych oznak zmiany oleju nie szukałem

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

 

 

również mam millersa przejechane 8 tys od ostatniej wymiany zużycie zerowe poziom max od zalania

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie wiem czy Wam płacą za reklamowanie tego Millersa czy co?

Coś mnie pokusiło i zmieniłem olej na Millersa, kupowany z pewnego źródła bo od Stones'a z forum czyli sklep części do bmw i miałem taki objaw, że przy prędkościach autostradowych czyli 160 i więcej strzałka temperatury oleju odchylała się na prawo. Im szybciej jechałem tym bardziej się odchylała.Włączałem ukryte menu i temperatura oleju potrafiła dojść do 108 stopni, według mnie to trochę dużo chociaż podobno 110-120 stopni to nie problem. Wcześniej miałem w ASO lanego Castrola i nie zaobserwowałem takich objawów. Kilka dni temu wróciłem do Castrola i dziś miałem okazję jechać szybciej, ale niestety krótki odcinek i wydaje mi się, że jest ok, tzn. strzałka na razie nie odchyliła się w prawą stronę. Za kilka dni jadę w trasę to przetestuje.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

po co to kombinować... ja leje CASTROL 5W30 i jest ok. Taki tez zalewany jest fabrycznie. Zadnych problemow.

 

wazniejsza jest jedynie czestsza wymiana (wycieraja sie panewki), co 10-15 maks 20 tys km. chociaz komputer potrafi pokazac wymiane po 30 (35 tys spokojnej) jazdy.

 

generalnie silnik bardziej udany od N47 ale i tak to tragedia jesli chodzi o panewki, rozrzad i turbo (zwlaszcza 2x)

 

polecam CASTROLA i czestsze wymiany + filtr MANNA zeby nie siepal pod wplywem filtrowania

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.