Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak wspominałem w innym poście, nie wszystkie tuleje do tylnego zawieszenia to Meyle HD także "HD" to duże wyolbrzymienie. Osobiście bałbym się zamawiać z allegro. "czescidobmw.pl" tam dobierzesz wszystko w bardzo dobrych cenach i zauważysz, że Meyle nieznacznie różni się w cenie od Lemfordera (kilka zł) o którym nie trzeba dużo się rozpisywać. Jedynie tuleje wahliwe to koszt 100 zł Lemforder, 50 zł Meyle i tu już można wziąć Meyle z racji na cenę a nie odbiegają zbytnio jakością od Lemfordera.
Opublikowano

Panowie, głuche stuki nadal dokuczają chodź w znacznie mniejszym stopniu. Aktualnie auta nie mam więc nie mogę sprawdzić ale: czy to możliwe, że stuki może powodować tuleja nr 7 ? jakąś dziwną tuleje dostałem mianowicie:

http://www.turnermotorsport.com/image/bmw_parts/33171093175MY-1.jpg Jak widzimy na tym obrazku, dwa otwory są na bokach fasolki. U mnie w tulejach nr 7 które kupiłem dwa otwory były na górze/dole fasolki a nie po bokach jak na każdym zdjęciu. Czy dostałem jakąś podróbę ? Ale nawet podróba nie miała by takich uchybień. Czy to może powodować stuki ? Mam nadzieje, że zrozumieliście o co mi chodzi. I czy ewentualnie wymieniając same tuleje nr 7 w dyfrze trzeba ściągać wszystko na dół? :shock: Pozdrawiam, M.

Opublikowano
U mnie głuche stuki są na pewno z luzów na półosiach a dokładnie przegubach zewnętrznych. Nie polecam zamienników bo kupiłem i tydzień było spokoju a teraz znowu stuki. Jak znajdę jakieś używki bez luzów i wymienię to zobaczę czy się utrzyma cisza.
Opublikowano
Tak mam na mysli gluche stukanie przy zmianie biegow. Ja juz wymienialem tuleje wozka, dyfra, i nadal stukanie jest. Wiem ze to luzy polosi.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich (dopiero zalogowany)

Odświerzam temat stukania... Mając nadzieje że ktoś podpowie o co chodzi (byłem juz u 2 mechaników i każdy ma inną teorię co chwilę zmienną). Model E46 2.2i 2001 r. miesiąc przed liftem, ale pasują części poliftowe, skrzynia manualna GETRAG, przebieg 164 tys. Problem polega na tym, że przy wrzucaniu biegów od 1-4 i wsteczny 5 raczej nie, przy pracującym silniku czy to na postoju czy podczas jazdy słychać pod spodem (w okolicach skrzyni) głuchy stuk, podczas jazdy stuk przy wrzucaniu biegu jest tylko ale tylko gdy biegi zmienia się w górę, przy redukcji jest gładko i cicho. I jeszcze jedno, jak auto postoi po nocy np. i mechanizmy są jeszcze nie rozgrzane to nie ma stuków, dopiero po przejechaniu pewnego kawałka drogi zaczyna walić... Wymieniłem sprzęgło kompletne, jesty odpowietrzone 2 razy dla pewności i jest jak było tylko pedał bardziej miękki i 900zł na koncie mniej... dodam też że nie ma luzów na półosiach, mośćie i wale raczej też, skrzynia i dyfer nie wyją (nawet przy 200km/h - na autobanie rzecz jasna), biegi wskakują bardzo dobrze i nawet dość sprzężyście i sztywno jak na bmw.

Panowie bujam się z tym już min. 2 tyg. i wszyscy tylko sprawdzają, a każdy g... wie jeśli chodzi o ścisłość. Czy ktoś ma jakiś pomysł, albo najlepiej czy się z tym zetknął? Wielka prośba o jakieś wnioski...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tulei nie wymieniałem, ale stuki dochodzą z okolic skrzyni biegów, bo wszyscy którzy się temu przyglądali na podnośniku czy kanale właśnie tam je słyszeli.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

podepnę się do tematu. Również dokuczają mi głuche stuknięcia przy zmianach biegów.

Tuleje dyfra nowe, podpora oraz łącznik nowy, sprzęgło nowe. Krzyżaki w stanie dobrym.

Proszę osoby, którym udało się z tym wygrać, o podpowiedź na co zwrócić uwagę?

Opublikowano

Witam,

 

Widzę, że nie jestem sam w typ problemie. Nauczyłem się już z tymi stukami jeździć dobrze operując sprzęgłem. Wolno puszczając sprzęgło przy zmianie biegów nie ma żadnych stuków, ale wystarczy troszkę szybciej "strzelić" i tłucze jak złe. Mam właśnie auto u mechanika, sprawdzał cały wał z podporami i łącznikiem - jego diagnoza to luzy na moście :)

 

Czy jedyne wyjście to zakup używanego dyfra i modły o to żeby nie był w gorszym stanie czy jednak najpierw szukać lepszego diagnosty? :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę wiary w ludzi :wink: a tak poważnie nikt na odległość nie powie co stuka, może być wszystko od skrzyni włącznie do półosi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.