Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu masz VIN WBANB31040B078914

 

Przebieg oryginał :cool2:

Zdjecia ze Szwajacarii:

http://www.akcars.pl/cars/62d7830598f2e2eadac3d7935a6abb6a.jpg

http://www.akcars.pl/cars/c105ac1d9274b6839c6faf76b6e901a1.jpg

http://www.akcars.pl/cars/3a136c23e93146c5010ea6842b7bb921.jpg

http://www.akcars.pl/cars/13c9f6186361d15cfc13bc9a26c97772.jpg

http://www.akcars.pl/cars/d6f52bf31e93f1c9902dfa11b25c79dc.jpg

http://www.akcars.pl/cars/28b34d37dd33d967560bc02322c5dde2.jpg

http://www.akcars.pl/cars/be197708e099ec3c653f44abe35abffb.jpg

http://www.akcars.pl/cars/2b9e7ced37b9e4c7ffcc2de70dce4d25.jpg

 

Myslałem o nim jak był w CH na licytacji - Ale Marek 320si powiedział, żeby nie tykać tego silnika z takim przebiegiem - i tak też uczyniłem:)

Opublikowano
Witam ponownie, mógłbym wiedzieć czemu kolega odradzał zakupu? Silnik jak u tira. Wydaje mi się, ze przebiegi rzędu 300tys. To raczej norma. Podobno autko serwisowane do końca.
Opublikowano
Witam ponownie, mógłbym wiedzieć czemu kolega odradzał zakupu? Silnik jak u tira.

 

Tylko w Tirze jest niskoobrotowy Diesel - a to zdecydowana różnica :D

Opublikowano
Miałem dwa auta z takim silnikiem jeden w 745i z przebiegiem ok 320 tys z instalacja gazowa ,druga X5 e53 z przebiegiem ok 400 tys i nie miałem żadnego problemu.Auta jeżdżą do dzis i problemów z Nimi nie ma

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
Szczerze mówiąc cieszy mnie to, ze auto jest mechanicznie serwisowane do samego końca. Wole chyba to niż 13 letnie z przebiegiem "183tys" bez książki. Co w tym kraju jest notoryczne.
Opublikowano
Zdaje sobie sprawę z tego, ze oferta atrakcyjna. Dlatego pisze tu na forum czy ktoś może wie dlaczego. Nic pojadę ja obejrzeć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie widzę w tej cenie nic atrakcyjnego patrząc jaki auto ma przebieg i resztę okoliczności.
Opublikowano
a jakie opłaty i ile cenisz naprawę?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

 

+1

 

Szwajcar jak ma silnik powyżej 2 litrów i jeździ niewiele to pożycza auto komu popadnie bo mu głupio przez sąsiadami że ma mało na zegarach..

Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

Nie z dupy kolego i nie są to żadne statystyki. Żeby było ci prościej zrozumieć temat, to Szwajcaria w tym zakresie jest taka sama jak USA.

Opublikowano
Chyba jednak nie wszyscy w Szwajcarii robią nie wiadomo jakie przebiegi. 2 dni temu wróciłem ze Szwajcarii i przez 3 dni pobytu jeździłem jako pasażer trzema samochodami: BMW F10 535i 2010r - przebieg 106 tyś km / VW Touaureg 3,6 V6 benzyna 2012r - przebieg trochę ponad 80 tyś km / Mercedes ML 350 CDI 2010r przebieg około 130 tyś km. Imho BMW wypada z tej trójki zdecydowanie najlepiej. Twierdzenie, że Szwajcarzy robią mocnymi benzynami duże przebiegi, jest raczej mocno naciągane. Pewnie niektórzy robią a inni niekoniecznie, jak wszędzie.

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

Nie z dupy kolego i nie są to żadne statystyki. Żeby było ci prościej zrozumieć temat, to Szwajcaria w tym zakresie jest taka sama jak USA.

...taka sama? tylko obszar z deka się różni :lol:

freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Chyba jednak nie wszyscy w Szwajcarii robią nie wiadomo jakie przebiegi. 2 dni temu wróciłem ze Szwajcarii i przez 3 dni pobytu jeździłem jako pasażer trzema samochodami: BMW F10 535i 2010r - przebieg 106 tyś km / VW Touaureg 3,6 V6 benzyna 2012r - przebieg trochę ponad 80 tyś km / Mercedes ML 350 CDI 2010r przebieg około 130 tyś km. Imho BMW wypada z tej trójki zdecydowanie najlepiej. Twierdzenie, że Szwajcarzy robią mocnymi benzynami duże przebiegi, jest raczej mocno naciągane. Pewnie niektórzy robią a inni niekoniecznie, jak wszędzie.

Jasne że nie wszyscy, bo byłoby to lekką przesadą. Chciałem wskazać, że to benzyna jest głównym motorem w autach osobowych.

Poza tym zapewne wiesz ile mogły być warte te auta którymi jezdziłeś i na pewno byś ich nie kupił na handel w Polsce.

Teraz pomyśl co sprawia, że "opłaca" się handlarzom sprowadzać stamtąd auta na zarobek. Oczywiście, że podstawowym kryterium są gigantyczne nie raz przebiegi, że o innych "felerach" nie wspomnę. I te właśnie ogromne przeloty są robione na benzynie, rzadko dieslem, bo nie jest tam popularny. Dlatego napisałem co napisałem, żeby wskazać, że auta benzynowe z tego kraju nie oznaczają niskich przebiegów, zwłaszcza samochodów w takim stanie technicznym, że nie przejdzie podstawowych badań i są przeznaczone na eksport.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety.. w Szwajcarii, podobnie jak w Niemczech, auta są najdroższe w Europie. Nie ma możliwości sprowadzić stamtąd "normalnego" samochodu żeby cokolwiek zarobić. Musi gdzieś być problem, czyli albo uszkodzony, albo duży przebieg. Pół biedy, jak auto było niegroźnie uszkodzone i z tego powodu jest tańsze, ale najczęściej jest po dużym dzwonie albo ma cofnięte 100, 200, a nawet 300 tys km. Co do przebiegu nie ma reguł. 12 letnie diesel'e w Niemczech mogą mieć przejechane 60-70 tys. km, a mogą i 600-700 tys. km. Tylko będzie je różnić przepaść w cenie sprzedaży i tu jest pies pogrzebany.
Opublikowano
bavarian, w obu tych krajach jest duża niechęć do aut osobowych w dieslu, a zamiłowanie do "dużych benzyn" A to z prostej przyczyny, benzyna jest tam dużo tańsza niż gdziekolwiek, również relatywnie do zarobków.
Opublikowano
...wszystko bee nic nie kupisz, przebieg buuu. kolego tam się kupuje auta z usterkami mechanicznymi lub niewielkimi blacharskimi które naprawia się w Polsce i sprzedaje się to u nas po konsultacji z wszechmogącym rzeczoznawcą który wystawia kwity do urzędu. jeśli nasz krajan nie przekręci licznika to w większosci przypadków przebiegi są ori i na takie auta wyglądają. pomijam fakt high wyposażenia i ogólnie dobrego stanu technicznego. grunt to nie dac się nabrac i nie pisz proszę jakie to złe samochody są za granicami, to gdzie są dobre? w Polsce?
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Niestety.. w Szwajcarii, podobnie jak w Niemczech, auta są najdroższe w Europie. Nie ma możliwości sprowadzić stamtąd "normalnego" samochodu żeby cokolwiek zarobić. Musi gdzieś być problem, czyli albo uszkodzony, albo duży przebieg. Pół biedy, jak auto było niegroźnie uszkodzone i z tego powodu jest tańsze, ale najczęściej jest po dużym dzwonie albo ma cofnięte 100, 200, a nawet 300 tys km. Co do przebiegu nie ma reguł. 12 letnie diesel'e w Niemczech mogą mieć przejechane 60-70 tys. km, a mogą i 600-700 tys. km. Tylko będzie je różnić przepaść w cenie sprzedaży i tu jest pies pogrzebany.

To co napisałeś, powinno być gdzies podwieszone na stałe. To jest oczywista oczywistość, szkoda tylko, że nie każdy chce ją zauważyć :cool2:

Opublikowano
właśnie sobie sam koleżko zaprzeczyłeś - "nie ma reguły" :D
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
...wszystko bee nic nie kupisz, przebieg buuu. kolego tam się kupuje auta z usterkami mechanicznymi lub niewielkimi blacharskimi które naprawia się w Polsce i sprzedaje się to u nas po konsultacji z wszechmogącym rzeczoznawcą który wystawia kwity do urzędu. jeśli nasz krajan nie przekręci licznika to w większosci przypadków przebiegi są ori i na takie auta wyglądają. pomijam fakt high wyposażenia i ogólnie dobrego stanu technicznego. grunt to nie dac się nabrac i nie pisz proszę jakie to złe samochody są za granicami, to gdzie są dobre? w Polsce?

Gdzie napisałem, że za granicą są złe samochody? :) Widzę, że "importowałeś" auta ze Szwajcarii :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.