Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz prawo mieć swoje zdanie na dany temat a czy masz rację to już nie mój problem, spoko :cool2: . W każdym razie gdyby mi gazownik powiedział, że będę miał odcinkę dajmy na to przy 4,5k obr. (o czym była tu mowa wcześniej) to bym go obśmiał i pojechał do kogoś kto potrafi dobrze dobrać i zaprogramować instalację a już na pewno nie kupiłbym auta z tak założoną instalką.

Pozdro.

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Możliwe, że jest taka opcja, nie mówię że nie :cool2: Tylko sens jej uaktywniania widzę jedynie wtedy, gdy auto jest wkręcane na kraniec czerwonego pola i tu powinna nastąpić odcinka ale w temacie były nieco inne fakty podane i do tego się odnosiłem a miałem wrażenie, że bronisz teorii o prawidłowej odcince lpg przy niskich bądź co bądź obrotach.
Opublikowano
Nie, nie o to mi chodziło, ale o to co napisałeś na początku posta. Odnosiłem się ogólnie, bo przecież wiadomo, że w różnych silnikach zakres obrotów jest inny. Ale generalnie chodzi o tzw "przeciągnięcie"
Opublikowano

Przyciągnięcie przy 4 tys. obrotów??

Przy tym silniku to śmiała teoria.

Nie ma o co się bić,Zenek okazał się zwykłym hadlarzykiem choć kreował się na Super Zenka.

Opublikowano

widze ze niektorzy maja tu niezle uklady moje posty znikaja a atakujacych nie :nienie:

 

Bzdury jakie pare osob wyspisuje siegaja zenitu no ale tak jak napsialem moc internetu daje im sile /

 

nie mam sensu pisac dalej w tym poscie bo juz tu cos napsialem ale post wykasowano dlatego uwazam temat za zmowe i tyle.

 

Pojecie o gazie w tym dziale niektorzy maja zerowe :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Zerowe pojęcie. No tak w twoich furach przełączanie się z LPG na PB jest normalne :mad2: Czyli jadąc autostradą nie korzystamy z LPG bo pestka sobie tak ubzdurał. :duh:
Opublikowano

przełączanie z LPG na PB przy 4k rpm dla dobra silnika. Boże... widzisz i nie grzmisz. Oszczedność z jazdy na LPG jest tylko w zakresie 1-4k rpm. :D i jeszcze wciskanie kitu że ludzie pojęcia o lpg nie maja.....

 

ten dział na forum już upadł bardzo nisko.

Opublikowano

Ma głęboko gdzieś co wy sądzicie o Przelaczaniu sie gazu ,wystarczy zadzwonić do ludzi ktorzy instalują gaz i sie na tym znają ,a prezentów nie mam zamiaru nikomu robić nie miał kasy na zadbane bmw niech sobie kupi inne nie widze problemu

Jego kasa jego wybór :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jakbys miał gdzies to byś sie juz nie odzywał :lol: :lol: :lol:
Opublikowano

Co do gazu nowa teoria i Zenka i alberta. Prawda jest taka, że jest zjebana, źle zestrojona lub nieodpowiednio dobrane komponenty lub coś z silnikiem.

 

Faktycznie sterowniki pozwalają na przełączenie na pb w pewnych granicach obrotów lecz coś takiego to głównie maskowanie problemu z instalacją lub brak umiejętności. Chyba istnieją tylko 2 przypadki gdy instalacja może się podpierać pb w górnych zakresach obrotów:

- silnik był seryjny a my go doładowaliśmy kompresorem/turbiną

- przy strojeniu reduktor poddaje się przy górnym zakresie obrotów w przedziale 6-7 tysięcy i tutaj można by podjąć decyzję zostawiamy czy też przerabiamy i dodajemy kolejny reduktor. decyzja zależy od stanu konta i czy taki zabieg jest celowy.

 

Przeciągnięcie w silnikach 2,8 i 3,0 chyba dopiero przy 8 tysiącach przy 4 tysiącach to wtryski nawet się jeszcze nie rozgrzały xD

 

Odcięcie dla bezpieczeństwa o coś nowego xD

Gaz w bmw trzeba przez vanosa stroić na afr lub po korektach i nie ma prawa inaczej jeździć niż na pb co więcej przy dobrym szczęściu powinny być z 2 konie więcej na lpg niż pb.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Co do gazu nowa teoria i Zenka i alberta. Prawda jest taka, że jest [bAD], źle zestrojona lub nieodpowiednio dobrane komponenty lub coś z silnikiem.

 

Faktycznie sterowniki pozwalają na przełączenie na pb w pewnych granicach obrotów lecz coś takiego to głównie maskowanie problemu z instalacją lub brak umiejętności. Chyba istnieją tylko 2 przypadki gdy instalacja może się podpierać pb w górnych zakresach obrotów:

- silnik był seryjny a my go doładowaliśmy kompresorem/turbiną

- przy strojeniu reduktor poddaje się przy górnym zakresie obrotów w przedziale 6-7 tysięcy i tutaj można by podjąć decyzję zostawiamy czy też przerabiamy i dodajemy kolejny reduktor. decyzja zależy od stanu konta i czy taki zabieg jest celowy.

 

Przeciągnięcie w silnikach 2,8 i 3,0 chyba dopiero przy 8 tysiącach przy 4 tysiącach to wtryski nawet się jeszcze nie rozgrzały xD

 

Odcięcie dla bezpieczeństwa o coś nowego xD

Gaz w bmw trzeba przez vanosa stroić na afr lub po korektach i nie ma prawa inaczej jeździć niż na pb co więcej przy dobrym szczęściu powinny być z 2 konie więcej na lpg niż pb.

 

 

To samo powiedział mój znajomy który zakłada instalacje od 15 lat.

Tylko dwie osoby na świecie wiedzą lepiej o monstrualnych przeciążeniach w OGROMNIE wyżyłowanym 2.8 R6 powyżej 4000 obr/min :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Ma głęboko gdzieś co wy sądzicie o Przelaczaniu sie gazu ,wystarczy zadzwonić do ludzi ktorzy instalują gaz i sie na tym znają ,a prezentów nie mam zamiaru nikomu robić nie miał kasy na zadbane bmw niech sobie kupi inne nie widze problemu

Jego kasa jego wybór :cool2:

 

skad Ty mozesz wiedziec ile mialem kasy? Zobaczylem ze sie nie nadaje za ta kase nie kupilem - proste. Chyba Twoj pierwszy niezadowolony klient :D przynajmniej wykminiles z tymi fotelami bo grzeja tylko w sloncu :D

zobacz mlody chlopak nafaszerowany odzywkami w dużej ilości jak to powiedziales a jednak mial leb na karku :)

nie martw sie jak nikt tego nie czyta to pojdzie a jak nie to wystaw za 18 tys :)

pozdrawiam i zejdź ze mnie bo Ci moge zaraz zrobic reklamę w tvn turbo to będziesz sprzedawal rowery z Holandii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na forum powinien powstać nowy dział "Nie polecam tego kupującego " :D

Zenek napisał by "nie polecam kupującego gajlo bo za dokładnie sprawdził auto i na dodatek miał za mało kasy na nie" :mrgreen:

Opublikowano
Na forum powinien powstać nowy dział "Nie polecam tego kupującego " :D

Zenek napisał by "nie polecam kupującego gajlo bo za dokładnie sprawdził auto i na dodatek miał za mało kasy na nie" :mrgreen:

 

 

Dobre za dokładnie sprawdził auto :mrgreen: :cool2:

 

Dzisiaj forumowicz sprawdził auto w serwisie bmw i to jest sprawdzenie a nie deptanie gazu przez 10 min na postoju :cool2:

 

Samuel ten gazownik u którego poprawiałeś gaz sam mi powiedział ze niektorzy tak ustawiają gaz zeby nie uszkodzić silnika

 

Podobno jest to bardzi dobry instalator wiec jak to jest bo juz sie pogubiłem ,przeciez to on ci poprawił gaz do którego zawiozłem kolektor dla ciebie .

 

Nie jest to jakas instalacja no name tylko cała BRC .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Zenek, ty się nigdy nie nauczysz prawda :D

Zgadza się Silesia Cars do której zawiozłeś kolektor dolotowy do mojego samochodu za co jestem wdzięczny, że Ci się chciało :cool2:

Pomieszało się, są dobrymi gazownikami i to co Ci powiedział jest prawdą bo pamiętasz, że jak u mnie zrobili w DG gaz to oprócz wad montażowych doszło nie wystrojenie gazu po korektach więc jak leciał but i duże obroty przeważnie na biegach 2 i 3 bo w końcu samochód na nich najszybciej dochodzi do czerwonego pola to walił checkiem jak by wtedy ustawił, że pb się uruchamia przy powiedzmy 4 lub 5 tysiącach a ja bym o tym nie wiedział to pewnie jeździłbym kilka miesięcy zanim zorientowałbym się, że instalacja jest popsuta albo w ogóle bym się nie zorientował.

Samochód ma zmienne fazy rozrządu więc jeśli gaz nie jest zestrojony po afr lub korektach to przy bucie będzie walił checkami a przy w miarę normalnej jeździe grzecznie i gazie który działa tylko do około 4 tysięcy a powyżej benzyna to powinno być ok i nie wypalić silnika a przy okazji ochroni to silnik przed brakiem umiejętności gaziarza lub niewydajnych podzespołów.

 

Poprawiał mi gaz i stroił jak sztuka nakazuje przez co nie ma u mnie sytuacji aby zapalił się check czy też reduktor nie wyrabiał do 6,5tys obr/min i mam cały czas gaz. Od momentu korekty przez nich gazu zrobiłem jakieś 4 tysiące i jest dobrze według live daty z inpy wszystko w normie. Więc mogę śmiało powiedzieć, że samochód który kupiłem od Ciebie dostał najazd od grudnia około 8-9 tysięcy i na razie nic nowego nie wyskoczyło oprócz tego co znalazłem w momencie zakupu.

Zanim znajdzie się jakiś nadgorliwiec, odnoszę się tylko i wyłącznie do mojego samochodu i jego stanu, nie jestem kolegą, klakierem czy coś tam innym Zenka a jedynie klientem. Zresztą mod może sprawdzić moje IP.

 

BRC jak jest dobrze wystrojone to jest ok, tyle że te ich normy są powiedzmy hmmm o kant tyłka. BRC do tej pory nie widzi w oficjalnej instrukcji konieczności zdejmowania aluminiowych kolektorów dolotowych a wiercenie w aluminiowym kolektorze bez zdejmowania go to śmierć dla silnika. Stag zresztą też chyba nie jest pod tym względem lepszy więc przeważnie wszystko to zależy od gaziarza, który to serwisuje i montuje, czytaj czy robi to dobrze czy odwala sztukę byle by kasa się zgadała.

 

Tak czy siak nie zrozumiałeś dobrze chłopaków z Silesia Cars i stąd to zamieszanie.

 

Skoro w tym samochodzie przewala na pb postoju bez jazdy to instalacja do sprawdzenia i tyle czy kwestia montażu, doboru części czy też strojenie.

Opublikowano

 

 

Dobre za dokładnie sprawdził auto :mrgreen: :cool2:

 

Dzisiaj forumowicz sprawdził auto w serwisie bmw i to jest sprawdzenie a nie deptanie gazu przez 10 min na postoju :cool2:

 

.

To jest to, samo, auto któro, się sprzedało jak pisałeś o jego zaletach z innego profilu, sam, do siebie?

Opublikowano

samael, przeczytaj moje posty w tym temacie :cool2:

Randall, ty tego nie musisz robić, bo masz kolegę od montażu.

samael, jak nie będzie ci się chciało szukać, to ja złamię regulamin i zacytuję sam siebie.

Opublikowano

zeniu trzeba bylo sobie wcisnac gwaltownie pedal gazu i zobaczyc w czym jeszcze tkwi problem :) ze tak powiem strasznie zamulona, ona ma startowac od razu a nie po sekundzie czlowieku. Tak wiec skoncz gadanie o tym ze deptalem pedal 10 min bo to jest zalosne . A na gazie to silniczek tak terkotal, cykal nie wiem jak to nazwac jakby sie vanosik odzywal, ale ja sie tam nie znam przeciez :)

teraz tekst dnia naszego spotkania : "Chcialbym zeby wszystkie mi sie takie trafialy". Po co czlowieku dalej o tym piszesz, klient nasz pan wiec powinienes dbac o swoj interes bo nic nie sprzedaz. Bo sam wyskoczyles z tym wszystkim, ja nie powiedzialem ani slowa gdzie bylem ani u kogo wiec sie opamietaj :)

Opublikowano
O Zenku i o jego e46 kupowanych po 8k euro chodzą już legendy na innych forach m.in sporcie i bezwypadkowych. Ale w tym temacie to już przeszedł samego siebie...idiotą trzeba być nieprzeciętnym żeby założyć drugie konto z tym samym IP i chwalić samego siebie. O nieumiejętności pisania zgodnie z zasadami ortografii już nie wspominam... :duh: Zenuś czemu się jeszcze nie odniosłeś do tego drugiego konta, wstydzisz się czy jak :lol:
Opublikowano

Heheheh, trochę mnie w tym dziale nie było, a tutaj taka fajna szopka.

Może w końcu dział wróci na tory z których zjechał baaardzo dawno temu...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.