Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

 

http://allegro.pl/bmw-e92-335i-306-km-3-0-biturbo-full-opcja-skora-i5322079526.html?source=mlt

 

stara aukcja jeszcze:

http://allegro.pl/bmw-e92-335i-306-km-3-0-biturbo-full-opcja-skora-i5199754383.html

 

trochę cena leci... - to raczej dobrze chyba nie rokuje... no chyba, że nie bardzo są chętni na 335i?

 

Proszę o opinie - może ktoś zna auto/właściciela

 

szukam z raczej trochę niższym przebiegiem - kwestia czy tak naprawdę jest sens dołożyć 20tys do takiego pon. 100kkm?

Opublikowano

Załatw dokładniejsze foty tego lewego błotnika.

Jak długo ma to auto obecny właściciel, bo w poprzedniej aukcji widać to auto na tablicach z Bolesławca oraz Stargardzkich.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Jak długo ma to auto obecny właściciel, bo w poprzedniej aukcji widać to auto na tablicach z Bolesławca oraz Stargardzkich.

 

Myślę, że właściciel jest ten sam, w każdym razie nr tel i email są te same w obu ogłoszeniach.

Opublikowano

Nie o to mi chodziło.

W zakończonej jak i obecnej aukcji podana jest miejscowość Suchań. To taka trochę większa wioska ok 10 km od Stargardu.

W zakończonej aukcji, na aucie są blachy dolnośląskie oraz zachodniopomorskie.

Więc wg mnie wygląda na to, że to jeszcze świeży zakup.

Bo raczej nikt kto kupił auto ( przyjmijmy 2 lata temu ), nie wklejałby starych zdjęć do ogłoszenia.

 

Jest jeszcze druga możliwość. Właściciel auta przeprowadził się z Dolnego Śląska na Pomorze Zachodnie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

napisałem do gościa z prośbą o zdjęcia i wyjaśnienia zmiany tych blach

 

trochę na tych starych zdjęciach nie podoba mi się to, że lekka rzeźba wychodzi - jakiś oklejony środek, później zmienione/oklejone lampy tylne

 

zderzak przedni jest mpakowy nie? - a kierownica już nie...

 

z drugiej strony chyba nie ma co wymagać za dużo - jak jest to jeden z najtańszych 335 w ogłoszeniach...

 

kwestia tylko, czy nie rozsądniej dołożyć i wziąć z mniejszym przebiegiem i "nieupiększany"

 

a swoją drogą nieźle 335 trzyma cenę... - jak egzemplarz za 55tys jest jednym z najtańszych w necie... - a takie przynajmniej "na oko" wyglądające na pewniejsze kosztują po 70-80tys - 8-9letnie auta za 1/3 ceny wyjściowej... hmmm...

Opublikowano

 

zderzak przedni jest mpakowy nie? - a kierownica już nie...

Tak zderzak przedni jest M pakietowy.

Natomiast kierownica wydaje mi się w porządku, oprócz tego że jest oklejona jakąś folią ala carbon. Znawcą e92 nie jestem więc zaczekajmy na wypowiedzi osób które miały styczność z tym modelem.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
W galerii na szczecińskim forum właściciel nic się nie rozpisuje więcej na temat auta... niestety
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBAWB71090P026628

Kod typu WB71

Typ 335I (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2006-10-24

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2C6A LM RAEDER STERNSPEICHE 189 MISCH. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189

S2XAA SPORT-LEDERLENK. MIT SCHALTWIPPEN Sportowa kierownica z dźwign. przełączn.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

P7RRA DYNAMIC PAKET Pakiet Dynamic

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Nie spodziewałbym się, że będzie bez wkładu finansowego. Choć z drugiej strony możliwe, że cena spada bo sprzedający zdaje sobie sprawę, że ludzie boją się przebiegu. Psychiczna bariera 200k jest u Polaków głęboko zakorzeniona i nie do przeskoczenia. Jak na ironię, w większości przypadków, zupełnie niepotrzebnie. Pewnie nie istniałaby, gdyby tylko ktoś pewnego pięknego dnia odczarował wszystkim liczniki i nastąpiłoby wielkie otrzeźwienie czym tak naprawdę się u nas jeździ ;)
Opublikowano

335 i z dwiema turbinami to nie e46 ze orzebieg powyzej 200 tys jest do przyjecia ,

Przebieg powyzej 200 tys w takim aucie moze wygenerować spore koszty ktore dobija łowcę okazji

Bo tak mozna nazwać kogosckto szuka 335i w cenie e90 z mniejszym silnikiem .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Abstrahując od tego czy to 335i czy 320, seria E9x to samochody, które niezależnie od silnika po 200k zaczynają generować znaczne koszty. Dzieje się tak ze względu na ogólną jakość wykonania, która w porównaniu do chociażby E46 wypada blado, nie mówiąc już o innych autach marek premium z korespondujących roczników.

 

Sama jednostka w 335 pod kątem osprzętu to ogólnie lekko mówiąc - nieporozumienie. Patrząc po forach w us, gdzie auto jest dużo popularniejsze niż u nas, odsetek awaryjnych egzemplarzy jest zatrważający i nie mówimy tu o samochodach pow 200k km. Czasem auta i po 40k, dawały się już we znaki właścicielom. Tak dla przykładu kilka najczęstszych awarii do 100k które rzucają się w oczy na n54tech: padające wtryski, padające cewki, terkoczące westgate'y i puszczające olej turbo, terkoczące klapki w tłumikach końcowych, notoryczne problemy z rough idle po wymianie świec, padające pompy wody (często też pękające) - sama ilość SIB wydanych do tej jednostki dużo mówi.

 

Innymi słowy przymierzając się do zakupu takiego auta, wszystkie akcje serwisowe muszą być zaliczone, a wszystkie newralgiczne punkty dokładnie sprawdzone, bo jak na ironię żadna z w.w. rzeczy nie zamyka się przy naprawie w 1k zł - no może padnięta cewka ;)

 

Także do okazji można podejść, ale ostrożnie, z rozeznaniem w temacie i z górką w kasie ponad kwotę na jaką sobie ktoś auto ceni ;)

Opublikowano

kuba_b nie wiem jak jest w mocnych benzynach ale w porównaniu 320d e46 150 ps (znajomy ma od 4 lat) do e90 163ps oba przebiegi powyżej 240 tys to e90 trzyma się lepiej (mniej się psuje) więc takie gadki typu e36 to auto dużo lepsze od e46 , e46 dużo lepsze od e90 itd... są wyssane z palca... JAK DBASZ TAK MASZ...

Osobiście pomijam temat estetyki to e90 jest lepszym autem od e46...

Opublikowano

Blade niestety nie gadka, tylko przykład poparty konkretnym forum. Poza tym, jak sam zauważyłeś, nie odnosi się do niższych modeli bazowych, które wszyscy ujeżdżają (czyt. 2.0d) tylko do rzadszych konfiguracji silnikowych, i tak ogólnie to twoje porównanie naprawdę mało wnosi - jak sam napisałeś "jak dbasz tak masz" - może twój znajomy dbał gorzej, może źle trafił, a może po prostu ty miałeś fart - w każdym razie wcześniej postawionego stwierdzenia w żaden sposób nie obala.

 

Jak już chcesz mówić ogólnie o serii 3 to wejdź sobie tutaj i zobacz jak rocznikami rośnie liczba TBS dla nich wydawanych.

Weź pod uwagę, że to tylko rynek amerykański czyli praktycznie brak diesli i mniej benzyn i fakt, i że ta baza nie zawiera wszystkich dostępnych SIB'ów.

 

Jakbyś chciał się bardziej zagłębić w sprawę, to polecam https://www.bmwtis.com/ i wykupić sobie dostęp na 24h - wtedy mniej więcej ogarniesz sobie awaryjność wg roczników.

Opublikowano

Awaryjność nie jest najważniejsza. Wole co jakis czas naprawiać BMW niż jeździć Toyotą która praktycznie w ogóle się nie psuje...

Nikt kto miałby do wyboru e46 i e90 w tych samych pieniądzach nie kupił by e46...

Polecam obejrzeć

niestety wersja po angielsku... Jak się przejechałem e46 320d to nigdy bym swojego e90 na niego nie zamienił...

A nawet jeśli e46 jest mniej awaryjne to generalnie egzemplarze są starsze i tak będą się psuć częściej od młodszego e90...

Opublikowano

wiem, że to nie toyota jeżeli awaryjność rozpatrujemy

 

też nie widzi mi się ten przebieg... ale właśnie dlatego wszyscy kręcą... - bo może i jakby to samo auto wisiało z 85tys km to inaczej byśmy na nie patrzyli...

 

nie wiem - to co taki lepiej (pomijam gejowski kolor ;-) - bez urazy :-)

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335-xi-4x4-salon-bezwyp-bogate-wyp-stan-idealny-ID4p9XoK.html#631e1bf904

 

kurczę mówicie, że N54 taki jest awaryjny... myślałem właśnie, że to w miarę pewna jednostka, turbiny w razie co nie takie drogie w ASO nawet...

 

ogólnie auto potrzebuję dla przyjemności z jazdy głównie - małe przebiegi w większości miasto (5-10tys rocznie), nie oszczędzam na eksploatacji - to że szukam okazji nie oznacza, że założę gaz i będę nabijał klocki hamulcowe :mrgreen:

Opublikowano

W większości przypadków awaryjność odgrywa jednak ważną role w końcu od niej zależy czy auto stoi u mechanika czy jeździ + czy opłaca się jego utrzymywanie. Nie ma co porównywać Toyoty do BMW bo to zupełnie inny segment ;)

Nikt kto miałby do wyboru e46 i e90 w tych samych pieniądzach nie kupił by e46...

To jest raczej oczywiste, pytanie czy mówimy o cenie dla dobrego egzemplarza e46 czy dla e90. Tu jest niestety sedno sprawy, że w naszym pięknym kraju oczekuje się, że skoro zarobki są niższe to i auta będą tańsze, stąd tutejszy dział łowców okazji, szukających e90 w kasie jak za dobre e46.

Polecam obejrzeć
niestety wersja po angielsku... Jak się przejechałem e46 320d to nigdy bym swojego e90 na niego nie zamienił...

Tym filmem poruszasz raczej skrajność bo i jedno i drugie z resztą samochodów ze swoich serii, oprócz wyglądu mają mało wspólnego, ale miałem przyjemność przejechać się tym i tym i z opinią w filmie się zgadzam.

A nawet jeśli e46 jest mniej awaryjne to generalnie egzemplarze są starsze i tak będą się psuć częściej od młodszego e90...

100% się zgadzam, pytanie tylko które stosunkowo będą dłużej jeździć.

 

Nie zrozum mnie źle, nigdzie jednoznacznie nie stwierdziłem że jedno jest lepsze od drugiego. Po prostu wg mnie jakościowo starsze modele były lepiej wykonane i mniej awaryjne niż najnowsze i w tej materii nie ma się co okłamywać. Wynika to z chęci zwiększenia sprzedaży i obrotu autami na rynku, sztucznie napędzanymi przez skracanie czasu życia produktu. No ale tak jest teraz niestety w każdej branży.

 

Myślę, że kolega apex11 jeśli jest zainteresowany, powinien sobie auto na spokojnie obejrzeć i sprawdzić. Umówmy się, że 335 to nie 320 których jest multum i niestety w przypadku chęci zakupu takiego samochodu trzeba trochę pojeździć i pooglądać.

Opublikowano
Nie chcę Cię smucić, ale z przebiegiem ok 150k kmto 64k zł kosztuje najtańsze 335 na mobile. A zastanów się gdzie jeszcze akcyza, przywóz i zarobek handlarza :/. Za taka kasę szukałbym albo krajowego albo liczyłbym się z wypadkową przeszłością i wkładem na start.
Opublikowano
kuba_b widzę że rzeczową rozmową doszliśmy do konsensusu :D Na szczęście nie każdy zarabia najniższą krajową i nie każdy musi jeździć BMW. Ale polskie społeczeństwo w 80% żyje wg zastaw się a postaw się i żadne logiczne argumenty do nich nie trafiają... Znajomy mnie rozwalił, jak mu powiedziałem że kupiłem e90 to pytał czemu nie kupiłem f30 przecież mnie stać... Tak stać mnie ale na ulepa bądź skręconego z 300 tys+ f30 a nie w dobrej kondycji auto...
Opublikowano
Dokładnie, kupić auto to jedno, a czy kogoś na nie stać czy nie to drugie. 335i to drogi samochód i moim zdaniem uczciwie, zarobki na poziomie min. 7k pln pozwolą na komfortowe użytkowanie takiego auta, biorąc pod uwage, że nie mamy na utrzymaniu rodziny :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Co wy z tymi Toyotami. Kiedyś ok. ale jak były składane w Japonii a to było dawno. Teraz np silnik 2,2 diesel jest konstrukcji Renault, tak tragicznie :D niby sprawujący się w budzie tego koncernu, w Toyocie jest nagle bezawaryjny? Placebo?
Opublikowano
Co wy z tymi Toyotami. Kiedyś ok. ale jak były składane w Japonii a to było dawno. Teraz np silnik 2,2 diesel jest konstrukcji Renault, tak tragicznie :D niby sprawujący się w budzie tego koncernu, w Toyocie jest nagle bezawaryjny? Placebo?

Przecież te silniki nie mają nic wspólnego. 2.2 od Renaulta to konstrukcja z początku lat '90 i jego montaż do osobówek chyba skończył się w tym samym roku co Toyota wprowadziła swoje 2.2

Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.