Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

raczej nigdy nie proszę o pomoc ale niestety mam problem który objawił sie wczoraj podczas jazdy do pracy na nocną zmianę a do rzeczy podczas gwałtownego przyspiesznia samochód gaśnie, po prostu natychmiast wyłącza się w czasie tej wyłączenia nie ma żadnej usterki czy komunikatu na zegarach :( :shock: Po tym wyłączeniu kiedy natychmiast próbowałem odpalić auto to rozrusznik kręci ale auto nie odpala dopiero po jakiechś 30 sekundach może trochę mniej lub więcdej auto normalnie odpala i można jechać, niestety każde gwałtowne przyspieszenie powoduje powyższe objawy, natomiast kiedy przyspieszamy miarowo to potrafi przyspieszać do samego końca obrotów ale kiedy tylko naćiśniemy pedał przyspieszenia gwałtownie natychmiast wyłącza się silnik po przyjeździe z pracy podłączyłem kompa w celu sprawdzenia błędów i zapisał się tylko jeden:

 

http://images70.fotosik.pl/849/47ecbf8e50e03deegen.jpg

http://images67.fotosik.pl/850/69076a3db863f456gen.jpg

 

Może ktoś miał podobny problem i mógłby pomóc lub dać jakąś wskazówkę co pomogło by rozwiązać problem, z tego błędu wynika że jest problem z piątym wtryskiwaczem, czyżby posypał się wtryskiwacz?

Bardzo proszę o każde wskazówki. Dziękuję.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Spotkałem się z identycznym problem i właśnie był to układ paliwowy, dokładnie takie same objawy. Akurat w danym aucie był to filtr paliwa.

Tylko niedawno zmieniałem filtr paliwa na nowy z Manna i może przejechałem na nim z 1000 kilometrów, dlaczego jest błąd 5 wtryskiwacza może cewka elektryczna w nim padła :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
znajomy ma podobny problem w E92,2,0D n47,samochód czasami gaśnie podczas jazdy(znika prąd na sekundę),najczęściej dzieje się to podczas przyspieszania,nie generuje to żadnych błędów,auto było już u kilku elektroników,był też w dwóch ASO i nikt nic nie znalazł,dzieje się to bardzo rzadko i najczęściej kiedy powietrze jest "wilgotne",czasami po tej akcji nie działa ekran nawigacji(jest ciemny) przez około minutę,a samochód po zgaśnięciu można zawsze odpalić natychmiast.
Opublikowano

Nie wiem czy pomogę, ale przypomniałem sobie, że kiedyś forumowy kolega miał problem z gaśnięciem silnika w E91 330d. Auto gasło mu sporadycznie bez przyczyny, ale dawało się od razu odpalić. Przyczyną był czujnik położenia wału - oczywiście wcześniej nie było błędów.

Jeśli masz błąd wtryskiwacza, to może on nie domaga - ale co konkretnie, to trudno powiedzieć. Sprawdź na początek korekcje oraz przede wszystkim samą wiązkę do wtryskiwacza. Może czasami coś nie styka. Warto poruszać wtyczkami przy wtryskiwaczach i DDE.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Masz już trop. Coś nie tak z 5 wtryskiem. Sprawdź także sterownik czy nie pije wody. To typowa usterka w E90.

jak by nie było błędu wtrysku to też bym stawiał na czujnik położenia wału, przekaźnik silnika lub zimne luty w sterowniku

Opublikowano
znajomy ma podobny problem w E92,2,0D n47,samochód czasami gaśnie podczas jazdy(znika prąd na sekundę),najczęściej dzieje się to podczas przyspieszania,nie generuje to żadnych błędów,auto było już u kilku elektroników,był też w dwóch ASO i nikt nic nie znalazł,dzieje się to bardzo rzadko i najczęściej kiedy powietrze jest "wilgotne",czasami po tej akcji nie działa ekran nawigacji(jest ciemny) przez około minutę,a samochód po zgaśnięciu można zawsze odpalić natychmiast.

Niestety u mnie nie ma zaników napięcia ani podobnych objawów ale dziękuję :) :wink:

 

Nie wiem czy pomogę, ale przypomniałem sobie, że kiedyś forumowy kolega miał problem z gaśnięciem silnika w E91 330d. Auto gasło mu sporadycznie bez przyczyny, ale dawało się od razu odpalić. Przyczyną był czujnik położenia wału - oczywiście wcześniej nie było błędów.

Jeśli masz błąd wtryskiwacza, to może on nie domaga - ale co konkretnie, to trudno powiedzieć. Sprawdź na początek korekcje oraz przede wszystkim samą wiązkę do wtryskiwacza. Może czasami coś nie styka. Warto poruszać wtyczkami przy wtryskiwaczach i DDE.

Moje auto gaśnie i nie daje się odpalić natychmiast tylko po pewnym czasie :( Korekcje wtryskiwaczy są bardzo dobre, żaden wtryskiwacz nie przekracza 0,5 a na piątym jest -0,5 na postoju a w czasie jazdy nie przekracza -1,0 co do wiązek to posprawdzam je bo coś czuję że to one są winne. wtyczki również sprawdzę.

 

Ja mialem tak ostatnio w trafiku i byl padniety czujnik na listwie wtryskowej

Jakby to był czujnik to pewnie błąd by mi pokazało a mam tylko jeden od wtryskiwacza :?

 

Masz już trop. Coś nie tak z 5 wtryskiem. Sprawdź także sterownik czy nie pije wody. To typowa usterka w E90.

jak by nie było błędu wtrysku to też bym stawiał na czujnik położenia wału, przekaźnik silnika lub zimne luty w sterowniku

Trop jest ale nie wydaje mi się by to wtrysk poleciał to jakaś prozaiczna usterka i muszę to obadać co jest nie tak, sprawdzę zaraz skrzynkę i rozbieram kolektor by dokładnie sprawdzić wiązkę.

Natomiast doszły nowe okoliczności, mianowicie wczoraj wracając z pracy miałem nowe objawy otóż auto już nie gaśnie podczas gwałtownego przyspieszania ale przy osiągnięciu 80 stopni temp. silnika a jak do tego doszedłem otóż wracając z pracy jechałem sobie bardzo delikatnie i spokojnie by nie doprowadzić do zgaszenia auta i miałem włączoną temp. silnika na wyświetlaczu mojej kierownicy Performance i kiedy tak jechałem sobie przy osiągnięciu temp. silnika 80 stopni samochód zgasł i po zjechaniu na pobocze i chwilowym odczekaniu zapalił i ponownie zgasł no to sobie pomyślałem ładnie chyba coś padło na amen :x Odczekałem może z 5-10 minut i spróbowałem ponownie odpalić samochód odpalił i natychmiast ruszyłem, włączyłem temp. silnika na wyświetlaczu i obserwowałem po osiągnięciu 80 stopni ponownie zgasł, przejechałem 1-2 kilometrów i ponownie czekałem i zastanawiałem się czy jeszcze pojadę po 10 minutach odpaliłem i ruszyłem jak tylko silnik osiągnął 80 stopni natychmiast zgasł było to po około 1 kilometrze jazdy zdecydowałem się wezwać lawetę bo do domu 10 kilometrów a mam pełen pakiet ubezpieczeniowy to co mam się głowić co dalej auto zgasło normalnie kiedy dojeżdzałem do sygnalizacji świetlnej i na postoju, także problem się powiększył o dodatkowe objawy bo wcześniej gasł przy ostrym przyspieszaniu a teraz gaśnie kiedy osiągnie 80 stopni temp. silnika no i doszły dwa nowe błędy, gdzie jeden z nich jest z kosmosu bo zapisał się jak silnik był zgaszony i zwróćcie uwagę na przebieg 524280 tys. i temp. silnika -50,27 stopni :shock: :shock:

 

http://images67.fotosik.pl/856/fb202a7b915ee28dgen.jpg

 

Drugi nowy błąd jest to ten :

 

http://images69.fotosik.pl/855/b0dd59c096b94938gen.jpg

http://images70.fotosik.pl/854/c344901779ef0a3bgen.jpg

Po tym powyższym błędzie sugeruję że wiązka wtryskiwaczy jest uszkodzona i takie są podejrzenia co myślicie na ten temat?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Dokop się do wiązki -tylko osłony silnika do zdjęcia i dalej idą do komory gdzie siedzi ster.

Dokopałem się do wiązki ale do tego trzeba było zdemontować kolektor ssący i mam problem z wypięciem wtyku ze sterownika.

Dzisiaj już daje sobie spokój znalazłem jeszcze taki wątek:

http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e70-forum/98959-07-3-0d-diesel-bad-injector.html

tylko koleś nie napisał czy po wymianie wtryskiwacza problem zniknął.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Obstawiam do wymiany wtrysk. U mnie w byłej 320d były bardzo podobne objawy i po podmianie na 4 inne używane problem zniknął, a korekcje na 'starych' miałem do +/- 0,4...
Opublikowano
Obstawiam do wymiany wtrysk. U mnie w byłej 320d były bardzo podobne objawy i po podmianie na 4 inne używane problem zniknął, a korekcje na 'starych' miałem do +/- 0,4...

Dziękuję za podpowiedź, też obstawiam wtryski, tylko wczoraj próbowałem ten felerny piąty wtrysk wyciągnąć i nie bardzo chciał wyjść :x U mnie siedzą piezoelektryczne wtryski czy ktoś ma jakiś patent na demontaż tych wtryskiwaczy? Byłbym wdzięczny za wskazówki, wtryskiwacze elektromagnetyczne u kumpla demontowałem to wychodziły gładko a te jakoś tak lekko nie idą :( :mad2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

To właściwie nie ma znaczenie przy demontażu czy są to Piezo czy Elektromagnetyczne wtryskiwacze (tylko tych piezo chyba nie powinno się rozkręcać) - oba rodzaje mogą tak samo ciężko schodzić. Jak nie ruszane przez wiele lat, to może być bardzo trudno z demontażem.

Nie mam patentu na demontaż, np. u mnie w N47 wyszły łatwo, bo wyły wyciągane 15 tyś km wcześniej. Trzeba by spytać kogoś kto to robi na co dzień.

Brat też kiedyś się męczył w M57N 218KM, dorabiał jakiś wybijak.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.