Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, tak jak w temacie powyżej, podczas kręcenia kierownica na zimnym silniku słychać takie 'cwierkanie', jak samochód się nagrzeje zjawisko to ustaje, jakieś pomysły co to może być?
Opublikowano
Witam, tak jak w temacie powyżej, podczas kręcenia kierownica na zimnym silniku słychać takie 'cwierkanie', jak samochód się nagrzeje zjawisko to ustaje, jakieś pomysły co to może być?

 

może jakiś wróbelek albo sikorka dostał się pod maskę i stąd owe ćwierkanie :lol: ?

taśma w kierownicy zużyta

Opublikowano
Witam, tak jak w temacie powyżej, podczas kręcenia kierownica na zimnym silniku słychać takie 'cwierkanie', jak samochód się nagrzeje zjawisko to ustaje, jakieś pomysły co to może być?

Kolego to ćwierkanie to nie wróbelek elemelek :mrgreen: Tylko pasek główny za jakiś czas zacznie ćwierkać na wolnych obrotach a następnie się zerwie :(

Nagraj może filmik i wrzuć to napiszę czy to na pewno pasek :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Pasje główny wymienialem niedawno razem z kołem prasowym. Więc to chyba nie możliwe żeby to była jego wina skoro jest nowy.
Opublikowano
a skąd ten dźwięk dochodzi,z okolic silnika(pasek,pompa),czy może z zawieszenia(sworznie,końcówki,drążki)?
Opublikowano

Ciężko stwierdzić, ten odglos te owidetnie jest takie cwierkotanie jak napisalem, po ok 5 min jazdy ustaje.

Pojawia się prze skrecaniu w kierownica w lewa strone.

Tak jak pisalem wczesniej wymienialem kolo pasowe+ pasek, wiec to na pewno nie jest to.

ktos wczesniej wspominal o jakiejs tasmie w kierownicy?? Co to jest?

Opublikowano

taśma znajduje się bezpośrednio pod kołem kierownicy,w "kombajnie" od wycieraczek i kierunkowskazów,więc dźwięk powinien być słyszalny tylko w kabinie i wydobywać się z koła kierownicy lub obudowy kolumny kierowniczej.

poziom płynu wspomagania sprawdzałeś? jeżeli jest go za mało to też może się tak to objawiać,po rozgrzaniu poziom płymu nieco urośnie i się uspokaja.

sprawdź też czy pasek jest właściwie napięty,jakiej firmy ten nowy pasek i koło?

Opublikowano
musisz dokładnie określić skąd dobiega hałas,ze środka kabiny czy z silnika,weź kogoś,otwórz maskę,odpalcie zimny samochód i posłuchaj pompy wspomagania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.