Skocz do zawartości

[E39] M52B20 problem ze sruba odpowietrzajaca przy chlodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam jak w temacie E39 M52B20 w sobote wymienialem chlodnice na behra i przy odpowietrzaniu ukrecilem srube odpowietrznika. Problem polega na tym ze nie jest ona taka sama jak na obudowie termostatu tzn ma wiekszy skok gwintu (zdjecie ponizej). W aso maja tylko srubki ze skokiem takim jak przy termostacie (ogolnie obydwie powinny miec takie same skoki). Czy ktos ma moze taka srubke albo powie mi gdzie taką kupic? Potrzebny jest mi samochod i nie wiem co robic

http://s25.postimg.org/w64rn1xb3/20150427_185727.jpg

Opublikowano

jak ci tak auto potrzebne, to na szybko możesz wkręcić zwykłą śróbkę z takim samum gwintem, tylko uszczelkę załóż i nie dokręcaj na max, żeby uszczelka nie wylazła

(z wyczuciem)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie śrubki zakładają producenci tanich zamienników chłodnic.

Jest to śruba ze zwykłym skokiem gwintu.

Znajdź śrubę z okrągłym łbem na klucz imbusowy.

WAZNE nie może być za długa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Sprawdzę w samochodzie, bo kiedyś kupiłem dwie przypadkiem. Podeślij mi na priv adres. Jak mam, to Ci podeślę.
Opublikowano
Ale korek masz na zbiorniczku, i może zbiorniczek jest nie oryginalny.

W M52 zbiorniczek płynu jest zintegrowany z chłodnicą.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Ale nie jest zintegrowany na stałe. Może się rozszczelnił sam zbiorniczek i ktoś kupił nowy zamiennik kiepskiej jakości. Behr ma normalny skok gwintu tak jak wszystkie oryginalne śruby odpowietrzające.
Opublikowano
to ja mialem inny skok cala chlodnica jest nowa ze zbiorniczkiem behra wiec nie wiem czemu jest inny ale...wczoraj w pracy dobralem metalowa srube z podobnym gwintem i dzisiaj wkrecilem odpowietrzylem i wydaje mi sie ze jest ok. Temp w tescie 7 przy jezdzie po miescie temp oscyluje miedzy 93 a 96 stopni wiec chyba jest ok. Powietrze cieple tez leci.
Opublikowano
Witam. Pytanie czy po dokreceniu korka zbiornika wyrownawczego jak sie nacisnie gorny waz to powinno syczec? Bo mi syczy i nie wiem czy korek nieszczelny bo ze starej chlodnicy czy to normalne? i jeszcze przy dolaniu dzisiaj rano plynu do kreski kalt/cold po rozgrzaniu auta plyn sie podniosl prawie pod korek. To chyba za duzo? Czyzbym nie do konca go dobrze odpowietrzyl?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie ty kupiłeś tego behra który ma nietypową śrubę i nie taki gwint pod korek?

 

Musisz jeszcze raz odpowietrzyć i upewnic się , że korek szczelnie pasuje do chłodnicy.

W tanich zamiennikach bywało , że gwint do wkrecania korka chłodnicy był o kolka milimetrów za wysoki i uniemożliwiał uszczelnienie korka.

 

W naprawdę tanich chłodnicach nawet skok gwintu korka się nie zgadzał...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Nie no gwint do korka jest dobry tylko pewnie korek juz niedomaga. behra kupilem w auto-voll w orginalnym pudelku wiec to behr i wszystko na to wskazuje.
Opublikowano
Ale nie jest zintegrowany na stałe. Może się rozszczelnił sam zbiorniczek i ktoś kupił nowy zamiennik kiepskiej jakości.

Raczej nie wydawało mi się żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach, wymieniał coś w układzie chłodzenia BMW na używkę. I moje przemyślenia się potwierdziły :mrgreen:

Behr ma normalny skok gwintu tak jak wszystkie oryginalne śruby odpowietrzające.

Z tego co kojarzę to BEHR szedł na pierwszy montaż więc nie mam pojęcia skąd taka różnica.

 

 

Do założyciela tematu.

Kontaktowałeś się z VOLL w tej sprawie ?

Jeśli tak to co mieli do powiedzenia ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
tak kontaktowalem sie. Napisali do behra w sprawie tej srubki i maja mi przyslac druga. W aso mi tez mowili ze kiedys byla ta sruba z innym skokiem
Opublikowano

Wiesz, ja nie tak dawno ( trochę ponad 2 lata temu ) wymieniałem u siebie chłodnicę na Nissens i mam odpowietrznik z oryginalnym skokiem gwintu ze starej chłodnicy która trochę już mi wadzi w tym kartonie w schowku.

Nie miałbym problemu żeby wysłać ci go, za koszt znaczka pocztowego :mrgreen:

Lecz przy twojej sytuacji byłoby to zupełnie bez sensu.

Szczerze powiedziawszy, pierwszy raz spotykam się z tym że tak renomowana firma jak BEHR zmienia sobie normy produkcyjne.

No chyba że produkt został wykonany w Chinach, to wtedy wszystko jasne.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

No jest w sumie napisane na pudelku made in china :cry2:

 

Tyle ze myslalem ze kupujac behra bedzie z nia wszystko ok a tu same problemy. Chyba najlepiej kupowac tanie zamienniki

Opublikowano (edytowane)

No to w sumie taka firma jak i inne.

Tam wszystko na jedno kopyto, tylko nazwy zmieniają.

Ja na twoim miejscu zareklamowałbym ten produkt.

Następnym razem kupując dany produkt rozeznaj się na rynku.

Edytowane przez andrzej29

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo to jest chłodnica z rdzeniem behr.

A cała reszta z ryżu.

 

Są takie oferty w handlu. Sam rdzeń jest podobno robiony przez behr i to już wystarcza by napisać , że to behr.

Myślę , że kosztowała niewiele.

 

Co do korka to raczej jest ok a poprawki wymaga chłodnica.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam nissensa i złego słowa nie powiem.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Ja tak samo. Przeszło 70tys km i nic się nie dzieje. Bo przy dobrej niema prawa. 200powinna spokojnie wytrzymać.

Jedynym minusem tej chłodnicy jest ciężej wkrecajacy się oryginalny korek bmw. Dzwoniłem do sklepu i niby często tak jest. Nic się nie dzieje. Ciśnienie trzyma bo węże są twarde tak jak powinny być. Czy kilkanaście km czy ponad 500km bez gaszenia auta ciśnienie ładnie reguluje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.