Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witka panowie,

 

 

Długo mnie nie było, ale mam małego syna, który kradnie mi czas między pracą a nocą :)

 

Kolega szuka E91, poniżej link

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-steptronic-idrive-osoba-prywatna-ID4pavN1.html

 

VIN: AG96923

 

 

Udało mi się zdobyć info z ASO, że ostatni wpis jest z 2009r i auto miało 95tkm (brak wpisów o naprawie blacharskiej), dziś ma 180tk ( minęło 6 lat), więc może te 180tkm na tarczy to fakt. Właściciel powiedział, że był malowany przód (czekam na zdjęcia tego co się dzieje pod maską)

.

Chciałbym abyście mi koledzy rozkodowali VIN.

 

Dajcie znać coś o tym silniku, i skrzyni. Niestety moja wiedze jest uboga jeśli chodzi o modele powyżej 2005. Na co zwrócić uwagę przy tym silniku i skrzyni ?

 

 

 

Pozdro dla starej gwardii ! :)

Opublikowano

Silnik N52 nie cieszy się zbytnią chwałą.

Największym ich problemem była źle zaprojektowana głowica a dokładniej układ smarowania głowicy.

Jeśli auto jeździło krótkie odcinki to najprawdopodobniej klepie jak stary Ursus :norty:

Zużycie oleju przy zmęczonym silniku też nie jest najmniejsze.

 

 

 

Data for vehicle identification number: WBAVS11090AG96923

Model description: 325i

Market: Europa

Type: VS11

E-Code: E91

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: N52B30O0 - 2,50l (160kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Sparkling Graphite Metallic (A22)

Upholstery: Leder Dakota/beige (LCB4)

Production date: 16.02.2006

Assembled in: München

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S240A

Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2BHA

BMW LM Rad Doppelspeiche 156 BMW alloy wheel, double spoke 156

S302A

Alarmanlage Alarm system

S441A

Raucherpaket Smoker package

S4ABA

Edelholzausführung Nussbaumwurzel Fine wood trim burr walnut

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S620A

Spracheingabe Voice control

S644A

Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S677A

HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP

P7RPA

Paket Advantage Advantage package

S855A

Sprachversion italienisch Language version Italian

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S877A

Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S884A

Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Silnik N52 nie cieszy się zbytnią chwałą.

Największym ich problemem była źle zaprojektowana głowica a dokładniej układ smarowania głowicy.

Jeśli auto jeździło krótkie odcinki to najprawdopodobniej klepie jak stary Ursus :norty:

Zużycie oleju przy zmęczonym silniku też nie jest najmniejsze.

 

 

Andrzej powiedz mi czy klepał będzie tylko na zimnym czy na ciepłym również ?

Opublikowano
Glowice wadliwa akurat mialy te z 2006 roku. A ten według tego co jest napisane jest z 2005 podobnie jak moje e90. Tajger napisz na priv to dam znac na co zwrocic uwage.
ENJOY THE RIDE
Opublikowano
Andrzej powiedz mi czy klepał będzie tylko na zimnym czy na ciepłym również ?

Na początku będzie klepał kilka minut na zimnym ale po jakimś czasie eksploatacji, nie będzie już różnicy ciepły - zimny.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Sam miałem n52 i w pełni bezawaryjne, w sieci to samo znazłem kiedyś o tym silniku. Chodź rzeczywiście raz zdarzyło mi się takie klekotanie ale to czujnik położenia wałka rozrządu
Opublikowano

01 Tłok Ks (0) 6 11257612982

01 Tłok Ks (+0,25) 6 11257561845

 

jak widać tłoki s serii K więc możliwe większe zużycie oleju przy tym przebiegu,dopytaj się właściciela!

Po za tym auto z tym silnikiem bardzo rewelacyjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.