Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam dosc powarzny problem mianowicie jadac dzis swoim autem przy okolo 110km/h wrzucilem 2 bieg i obroty silnika skoczyly ponad 7 tys. auto po tym zaczelo przerywac i gasnac. Jakos doturlalem sie do domu ale teraz auto nie chce zapalic. Niby zalapuje ale nie moze zapalic. Co moze byc przyczyna? Mozliwe ze przeskoczyl lancuch? Dodam ze nie wiem jaki jest przebieg silnika bo poprzedni wlasciciel twierdzil ze silnik byl zmieniany.
Opublikowano
Dzis udalo mi sie zapalic samochod ale z wielkim trudem. Nierowno pracuje i trzeba go caly czas na obrotach trzymac bo inaczej gasnie. Pomozcie panowie.
Opublikowano
Tak wlasnie zamierzam zrobic tylko ze narazie czekam na miernik a pozatym praca za bardzo nie pozwala mi na grzebanie przy aucie. Jak zrobie pomiary to dam znac.
Opublikowano
Chodziło mi jak można przy takiej prędkości, redukować na 2 bieg i że skrzynia się nie rozpadła, chociaż myślę że jest do wymiany. Co do silnika, to przy takim przeciążeniu, też pewnie bez remontu się nie obejdzie. A co tak faktycznie się stało, to już tylko szczegółowa diagnostyka. Uszkodzenia silnika mogą być rozległe, wiele elementów mechanicznych mogło zostać uszkodzonych.
Opublikowano
Pomiar cisnienia dokonany. 1,2,3,5 i 6 cylinder nie przekraczaja 7,5 bara a na 4 cylindrze totalne zero. Nieuniknione jest sciagniecie glowicy.
Opublikowano
Glowica sciagnieta. Pogiete wszystkie zawory wydechowe. Rozrzad nie byl przestawiony. Co do kwestii naprawy to koszta naprawy tego silnika chyba zeczywiscie przekrocza koszt drugiego silnika. Mam jednak taki dylemat poniewaz przy kupnie auta mialem plan ze z czasem zmienie silnik na 2.5 i teraz nie wiem czy szukac 2.5 i robic swap czy sobie to darowac i wlozyc drugi silnik 2.0. Musze rozwazyc wszystkie za i przeciw. Moze doradzicie cos koledzy?
Opublikowano
Moze doradzicie cos koledzy?
sprawdzić stan konta , przeliczyć koszty i wtedy podejmować decyzję.Najlepsza i najtańsza opcja kupić słupek b20 w jak najlepszym stanie. Przełożyć swój osprzęt i koszt operacji (zakładając że przełożysz sam ) nie przekroczy 1200 zł.
Opublikowano
Sytuacja wyglada tak ze mam okazje kupic m50b25 za 1400 z osprzetam i gwarancja rozruchowa :-D i zastanawiam sie czy nie wziac tego silnika i wlozyc go do siebie. Z kasa problemu raczej nie ma a wiekszosc prac przy samochodzie wykonuje sam bo nie mam zaufania do zadnego mechanika.
Opublikowano
W czym problem zatem ? Jeśli jest wszystko do silnika do dokup zestaw startowy (olej, świece ,uszczelkę pokrywy zaworów,uszczelkę podstawy filtra oleju ,simmeringi wału przód , tył ) i do dzieła.
Opublikowano
A zna ktoś interpretację "gwarancji rozruchowej"? Pytanie retoryczne, bo nie ma takiego pojęcia. Kupujesz to co kupujesz i albo trafisz dobrze albo zle.
Opublikowano
W sumie masz racje bo nikt przeciez do tego silnika nie wejdzie. Ale chyba podstawa w takim przypadku jak kupno uzywanego silnika jest chociaz sprawdzenie sprezania na tlokach. Bo kupic drugi silnik taki sam albo w jeszcze gorszym stanie to mija sie z celem.
Opublikowano
W sumie masz racje bo nikt przeciez do tego silnika nie wejdzie. Ale chyba podstawa w takim przypadku jak kupno uzywanego silnika jest chociaz sprawdzenie sprezania na tlokach. Bo kupic drugi silnik taki sam albo w jeszcze gorszym stanie to mija sie z celem.

Najpierw możesz zrobić szczegółową diagnozę uszkodzeń w silniku, wiadomo najlepiej silnik wyjąć i rozebrać. Może opłaca się wyremontować ten stary i wiedzieć co się ma, niż trafić na niesprawną "nową" bardaszkę.

Ta śmieszna gwarancja rozruchowa działa tylko wtedy jak zamontujesz silnik.

Opublikowano
MarekM-535i pytam bo mi się to nie zdarzyło i mam nadzieje że nie zdarzy... Czyli odcięcie w takiej sytuacji nie pomoże...

Lepiej żeby się nie zdarzyło. Autor na początku napisał o pomyłce z biegami więc w tym przypadku silnik został uszkodzony całkiem przypadkiem ale wkręcanie do odcinki nie jest zdrowe ,bo łańcuch ma swoje lata ,napinacz i ślizgi także a wtedy wszystko się może zdarzyć .

Opublikowano
Witam ponownie. Silnik ktory mialem kupic okazal sie niewypalem. W tamtym silniku jest osprzet boscha a u mnie siedzi siemens. A po drugie silnik dymil na bialo wiec tez juz z nim cos nie halo bylo. Zawiozlem swoja glowice do specow i po jej obejrzeniu stwierdzili ze naprawa wyniesie 1100 pln :-( wiec postanowilem poszukac uzywanej glowicy w miare dobrym stanie. Trafila sie takowa za 150 pln + wysylka. W przyszlym tygodniu ma do mnie przyjsc. Jezeli bedzie dobra to zakladam ja i smigam dalej a jezeli bedzie cos z nia nie tak to zloze z dwoch jedna glowice i tez bedzie kulac :-p
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie po dosc dlugiej przerwie Ostatecznie sprawa sie troche skomplikowala. Kupilem slinik m52b20 w bardzo okazyjnej cenie i jak sie pozniej okazalo z wydmuchnieta uszczelka pod glowica. Zrobilem ta glowice i teraz czeka mnie montaz z moim starym silnikiem m50. Chwilowo nie mam na to czasu i projekt zrobienia m50 na cacy czeka sobie poprostu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam po dlugiej przerwie. Ostatecznie samochod zostal zlozony ze starym dolem i nowa glowica. Dzis pierwszy raz go uruchomilem i mam pewien problem. Mianowicie samochod ciezko zapalil nie trzymal wcale obrotow i zaraz zgasl. Dodam ze nie jest jescze zlozony do konca i chcialem tylko zobaczyc czy samochod zapali i nie zalozylem odmy i filtra powietrza. i mam jeszcze problem z kostkami przy silniku, nie wiem poprostu czy nie pomylilem ich miejsc podlaczenia.
Opublikowano
Kolego nie jestem na 100 pr. pewien,ale z reguły kostki w autach niemieckich mają takie przetłoczenia (samiczka-samczyk,kolor kostki,kształt),że nie sposób je pozamieniać. Chyba,że ktoś wcześniej grzebał i przerabiał na szybkozłączki z practikera. A swoją drogą...nie wróżę sukcesu z głowicą za 150zł. Tyle to może kosztować do peugeota 106, 1.0.(notabene-kochane autko). Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Nic nie stuka nic nie puka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.