Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od pewnego czasu auto zaczeło pływa wiec pierwsze sprawdzenie zawieszenia wszystko niby ok więc sprawdzenie geometria i wydaje mi się że po geometrii dziwnie stoją mi koła górna część koła bardziej wchodzi do środka wstawiam fotki chodz na nich i tak niewiele widać zastanawiam się czy mogło sie coś skrzywić .

hl3yNHFDj

p3OKSlVyj

Edytowane przez Marzec39
Opublikowano
Od pewnego czasu auto zaczeło pływa wiec pierwsze sprawdzenie zawieszenia wszystko niby ok więc sprawdzenie geometria i wydaje mi się że po geometrii dziwnie stoją mi koła górna część koła bardziej wchodzi do środka wstawiam fotki chodz na nich i tak niewiele widać zastanawiam się czy mogło sie coś skrzywić .

hl3yNHFDj

p3OKSlVyj

Lecz jak mi auto pływało po szosie tak mi pływa nadal i nie ma mocnych na e60 :(

Opublikowano

Warto też sprawdzić tuleje belki tylnej... Wywalone też ponoć potrafią nieźle prowadzać autem po drodze.

 

No i na Boga popraw te konty bo żal na to patrzeć...

Opublikowano

Było wszystko sprawdzane na trzech stacjach diagnostycznych i twierdzą że jest wszystko wporządku.

Jeśli chodzi o ortografie to przepraszam poprawione.

Opublikowano

tez pytanie jak ustawiali geometrie... w bmw robi sie to w okreslonych warunkach... i tutaj sa dwie wersje

- obciazasz auto jakims okreslonym ciezarem (rozlozonych odpowiednio!) - taka wersje gdzies tam wyczytalem

- obciazasz auto tak by pomiedzy felga??? a rantem blotnika bylo iles tam centymetrow (inne wytyczne w zaleznosci od wielkosci felgi naturalnie) - taka wersje podal mi kiedys przez telefon serwisant jednej maszynki do ustawiania geometrii (moze to wytyczne tylko dla tej machiny)

 

Nie sadze, ze nawet "zlanie" tego przy geometrii mialoby miec az takie wplyw na prowadzenie

Za to opony moga miec takie wplyw (mam ch...runflaty, daja efekt plywania przy nierownej drodze wzgledem kol zimowych "zwyklych")

 

Warto też sprawdzić tuleje belki tylnej...

na tyle w e60 to chyba "sanki" (potocznie) sie nazywa (ale wiadomo o co chodzi) - bo tam zawieszenie niezalezne wahaczone jest (na tyle)

 

 

 

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Wszystko się zgadza co do geometrij byłem u fachowca co tylko i wyłącznie robi geometrie twierdził że obćiążać nie trzeba że komputer sam oblicza wartośći jak by auto było obćiążone.

Opony jakie mam to standardowe 16/225/55 wielosezonowe klebery na początku było wszyst wporządku potem sam zaczą skręcać w prawo potem zaczą pływać po przekroczeniu 80km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.