Skocz do zawartości

Podniesienie mocy BMW 325D


Dprz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
2.5zł plus wymiana to 1/10 większości forumowych e9x więc sam sobie odpowiedz czy to dużo

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Bo chyba każdy trzeźwo myślący człowiek przed zakupem samochodu pomyśli o kosztach eksploatacji i ma świadomość, że kupując takie auto może się natknąć na wydatki rzędu kilku tysięcy zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Rozumiem, idąc tym tokiem myślowym kiedy zamawiam nowe F15 z salonu za dajmy na to 600tyś złotych brutto, powinienem na spokojnie przełknąć ewentualna naprawę auta za kwotę około 60tyś zł ?

Piszesz z perspektywy posiadacza 318d gdzie koszty napraw są nikłe ?

Ja akurat kolektor u siebie wymieniłem na nowy bo mam spore zniżki , ale gdyby moje auto było warte ok 30tyś zł i miałbym wydać 10% jego wartości na wymiane KOLEKTORA a nie np na remont zawieszenia czy silnika to chyba dłuuuuuo bym sie zastanawiał....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem problemu klapek. Czy 2,5k za kolektor to na prawdę tak dużo ? Ludzie kupują wozy premium a później wszystko wycinają/zaślepiają/wyłączają bo żałują parę tysięcy na naprawę.

W nowszych silnikach (184KM) już nie trzeba wymieniać całego kolektora. Ale generalnie masz słuszne podejście do tematu. Jednak w życiu różnie z kasa bywa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszyłeś trochę inną stronę tematu - zamawiając nową F15 mam gwarancję i płacąc taką sumę oczekuję bezawaryjności przez pewien okres - względnie przejęcia kosztów naprawy przez importera na podstawie gwarancji. Mam 318d bo tak jak powiedziałeś - koszty są śmieszne. Jeśli poleci turbo to nowe mam za 3,5k, dwumas ze sprzęgłem kosztował mnie ~1,7k więc też śmieszna kasa. Ale właśnie o to chodzi - dobrałem samochód pod swoje możliwości finansowe i wiem, że nawet w przypadku większej inwestycji nie będę szukał kiepskich alternatyw, zrobię raz a dobrze. Obecnie możliwości są większe, ale oszczędzam pieniądze, więc nadal taka 318d jest mi bardzo na rękę. Trochę samochodów się przez moje ręce przewija i mam dość gdy widzę sposób w jaki zostały naprawione, lub skutki oszczędzania na wozie w trakcie eksploatacji. A trochę się na autkach znam, bądź co bądź moja profesja zarówno jeśli chodzi o edukację jak i o pracę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ze sprzeglem ? Seryjne wytrzyma taka moc ?

Kolego rozwaz automatyczna skrzynie biegow. Manual i taka moc w dieslu wg mnie mija sie z celem

 

 

nie wiem czy ktoś wspominał ale w 325d jest skrzynia chyba ta sama co 320d, w 330d jest inna i wytrzymuje znacznie więcej, jak chcesz chipować 325d to nie kupuj automatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Automaty w BMW są mocne ale czym więcej mocy silnika tym więcej zabiera skrzynia.

Nie jestem pewien co do automatu ale manual jest ten sam co 330d

Mam manuala 325d ,kupiłem bmke już po chipie 250/550, nawet jechało ale brakowało więc teraz mod 330/660 ale to już wymaga dużych nakładów finansowych i pewnych kompromisów,

 

Co do różnic pod maską 325d 330d silnik m czyli przedlift

Wtryski

zawory ssące mają inny numer prawdopodobnie 1mm mniejsza średnica lub inny materiał,

Reszta to samo

 

Cz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podlacze sie pod temat bo chcialem podniesc moc 330xd 231KM do ok 285KM. Sprzeglo mam wymienione na V102 czyli takie jak w 335d. Ma ktos doswiadczenie czego sie mozna spodziewac? Skrzynia to wytrzymuje?

I czy ktos ma warsztat godny polecenia w Warszawie byl Rogal ale zdaje sie zakonczyli dzialalnosc http://www.mrmotors.pl

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.