Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . BMW E46 330D 184 km wersja po liftingu. Jadac na trasie polska- wielka brytania zapalila mi sie kontrolka od swiec zarowych. Od poczatku, jadac juz w holandii 140 km/h na tempomacie wcisnalem gaz w podloge i przy ok. 180 km/h zapalila sie kontrolka swiec, auto nie chcialo juz po tym przyspieszac i chyba troche glosniej zaczelo chodzic do tego caly tyl auta uwalony ropa i na wydechu widac bylo zacieki od ropy.Zatrzymalem sie na parkingu zgasilem auto odpalilem po chwili i wszystko wrocilo do normy normalnie przyspieszalo itp, zanim dojechalem do UK zrobilo mi sie tak jeszcze trzy razy podczas gwaltownego przyspieszania obroty w granicach 3500-4000, to bylo 2 tyg temu.Teraz jezdze nie przekraczajac 2500obrotow i wszystko gra lecz wczoraj znowu depnalem i dalej to samo po przejevchaniu kilku km na tyle auta widac bylo slady ropy do tego w srodku auta bylo czuc paliwo, po tej akcji rano pod autem plama ropy na pol metra kolo lewego kola stojac przed autem .

 

Teraz prosze Was o pomoc co moglo sie posypac ? Auto kupilem w listopadzie i do tej pory przejechalem 7000km i nic sie nie dzialo z nim zlego do tej pory. Co sprawdzic na poczatku ? dodam ze caly czas jestem w UK i mam do dyspozycji skrzynke z narzedziami i parking pod domem ;/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdejmij pokrywę silnika i zobacz czy w okolicach wtrysków nie pękł jakiś przewód, albo czy coś się nie poluzowało właśnie przy wtryskach lub szynie CR.

Kontrolka oznacza, że silnik przechodzi w tryb awaryjny, często właśnie gdy są problemy z ciśnieniem paliwa.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Dzieki Krzysiek jutro z samego rana rozkrece i zobacze, wiec chyba dobrze widzialem ze blok silnika jak by mokry byl patrzac od strony filtra oleju

Obejdzie sie bez odkrecania kolektora dolotowego ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pisałeś, że wyciek był przy lewym kole stojąc przed autem, a teraz mówisz, że silnik był mokry od strony filtra oleju, a to prawa strona stojąc przed autem...

Przejrzyj wszystkie wężyki paliwa, które wchodzą do pompy wysokiego ciśnienia, czyli w silnik tuż nad alternatorem, tam czasami opaska uszkadza przewód paliwowy i robią się problemy. Ogólnie przejrzyj wszystko związane z paliwem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Plama byla przy lewym kole a widac bylo mokre tak jak naposalem po prawej stronie silnika patrzac od strony filtra oleju, moze poprostu po jakichs przewodach zawedrowala tam ropa i dlatego plama byla kolo lewego kola , zaraz rozkrecam i sie okaze
Opublikowano

Stojac przed autem trzeci przewod wysoko cisnieniowy na listwie wtryskowej jest nie dokrecony i z niego plynie strumien ropy. Zeby go dokrecic trzeba zdejmowac caly kolektor dolotowy ??? Jesli tak czy bede potrzebowal jakies uszczeli i na jaki klucz sa te przewody 17 ? Mam tylko nasadowe i bede musial dokupic

 

Prosze o szybka odpowiedz na poniedzialek musze miec auto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.