Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Jestem tu nowy :P wczoraj sprzedałem swoją A4B8 i chciałbym spróbować czegoś z pod biało-niebieskiego śmiegiełka.

Szukam E91 2010-2011 r z silnikiem N47 184 km koniecznie w mpakiecie na wypasie i w miare przyzwoitym przebiegiem oraz w automacie.

Wpadło mi w oko tylko jedno ogłoszenie:

http://allegro.pl/bmw-320d-m-pakiet-full-xenon-navi-100-bezwypadek-i5269680556.html

gość konkretny auto po zdjęciach zadbane - zarzeka się że w 100% bezwypadkowe nigdzie nie malowane

Jeśli ktoś ma możliwość sprawdzenia po vin : F041958

Martwi mnie tylko przebieg bo to auto ma prawie 250k km - co o tym sądzicie ?

druga rzecz to od wczoraj czytam na forum o N47 i problemach z rozrządem - myślicie że to auto bedzie miało juz ten problem czy juz nie ?

jak sprawują się automaty w tym modelu z N47

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Lubin nie ma zbyt pochlebnych opinii także miej się na baczności. Jestem zszokowany, że ktoś wystawił to auto z takim przebiegiem :shock: :D Po vinie wszystko się zgadza. Co wartości, które on pokazuje na mierniku na fotkach rzędu 45-55 to coś nie halo, bo lakier ma mieć ~140, zakładając, że 60% to bezbarwny to jak to jest faktyczna grubość to całe auto do lakiernika. Oczywiście to pewnie coś nie tak z tymi pomiarami. Z rozrządem chyba tutaj nie powinno być źle, automaty mają pochlebne opinie. Przy tym przebiegu spodziewaj się już grubszych wydatków, bo sporo części eksploatacyjnych pójdzie wy wymiany. Cena jest atrakcyjna także jak dołożysz to chyba nie będziesz zaskoczony.

Patrzyłeś na cny takich samochodów na zachodzie? Chyba troszkę drożej chodzą niż 11500 euro, za które ten handlarz musiał je kupić by wraz z zarobkiem za tyle sprzedać.

 

VIN:

 

 

Data for vehicle identification number: WBAUY11050F041958

Model description: 320d

Market: Europa

Type: UY11

E-Code: E91 (MUE)

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: N47D20O1 - 2,00l (135kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Stoff Blue Shadow/alcant./anthrazit (ANAT)

Production date: 11.08.2011

Assembled in: München

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CBA

CO2 Umfang CO2 package

S1CDA

Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S230A

Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific

S258A

Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality

S2MFA

BMW LM Rad M Sternspeiche 193 BMW alloy wheel, M spider spoke 193

P337A

M Sportpaket M Sports package

S3AAA

Dachreling schwarz Roof railing black

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S481A

Sportsitz Sports seat

S493A

Ablagenpaket Storage compartment package

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S4B9A

Interieurleisten Alu Feinschliff Interieurleisten Alu Feinschliff

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A

Regensensor Rain sensor

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

S612A

BMW Assist BMW Assist

S615A

Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information

S616A

BMW Online BMW Online

S620A

Spracheingabe Voice control

S633A

Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S698A

Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S6AAA

BMW TeleServices BMW TeleServices

S6ABA

Steuerung Teleservices Control for Teleservices

S6FLA

USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface

S6NFA

Musik-Schnittstelle für Smartphone Music interface for Smartphone

S6VCA

Steuerung Combox Control for Combox

S704A

M Sportfahrwerk M Sports suspension

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A

M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S760A

Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line

S761A

Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

P7HEA

Connectivity Paket Connectivity Pack

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

S7SNA

Navi Business/Handyvorber. Bluetooth Nav Business/cellph. prep. Bluetooth

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SCA

Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SMA

Fahrgestellnummer von aussen sichtbar Car ident. number visible from outside

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S8TLA

Tagfahrlicht Front und Hech aktiv

S8TNA

Tagfahrlicht über Lichtmenü

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak faktycznie serwisowany w ASO to weź historię, wyjdzie czy był na akcji serwisowej, ablo czy miał rozrząd robiony, a także dokładnie co i kiedy z innych rzeczy, handlarz pewnie nic Ci nie powie, a w książce takich rzeczy raczej nie będzie.

 

"jest bez rys bez wgnieceń"

Naprawdę wyczyn zrobić 250tyś km i nie dostać kamieniem w maskę czy szybę :D

 

Moim zdaniem lepsze potwierdzone 250, niż ściemniane 120, tym bardziej w dizlu :)

I faktycznie spodziewaj się, że coś musiał mieć robione. Wypytaj dokładnie handlarza, może coś przypadkiem puści mimochodem, ale pytaj o konkrety, bo ogólniki już masz w opisie, a z tego co się nauczyłem to zasada jest taka, że jak nie zapytasz o konkretną rzecz to nic się nie dowiesz.

 

Np: Co było robione po kupnie od niemca? W co był walony? Jak dalej w nic, to pytaj co było malowane, które elementy karoserii wymieniane? Czy był zalany? Jak dalej nic, to która szyba tłuczona? Co z silnikiem jest/było nie tak? Itp.

Jest szansa, że po 20 pytaniach się zmęczy i sam powie, albo zapytasz o coś gdzie zacznie kręcić, wtedy drążysz tematy na około.

 

Jak będzie brzmiało wszystko wiarygodnie to na przegląd i decyduj.

Opublikowano
Myślisz, że otrzyma odpowiedzi na te wszystkie pytania? Przecież handlarz dostanie zawału jak to usłyszy :D Masz rację, tak powinna wyglądać rozmowa, ale widzę bezcenne zdziwienie na jego twarzy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tak za każdym razem leciałem z wiązanką i zazwyczaj uzyskiwałem informację których nie było i większość tego co zobaczyłem na miejscu.. nigdy nie będzie 100%, jakiś element zaskoczenia musi pozostać :D Co prawda wymaga to nerwów ze stali i przygotowania listy pytań, ale jakoś trzeba sobie radzić w tym kraju ;)

Wyjątkiem jest Radom. Tam na jakiekolwiek pytanie było - nie wiem, nie znam się, niech Pan przyjedzie to pan zobaczy, bo faktycznie co może wiedzieć koleś co pilnuje placu z trzystoma samochodami. I fakt jest taki, że tam nie było warto jechać i moje zdanie, że jak ktoś leje na potencjalnego klienta takimi odpowiedziami, to szkoda zachodu.

Opublikowano

A co może wiedzieć handlarz który kupuje na aukcji poleasingówke? np. czemu ktoś wymienił olej nie po 30 tys tylko po 31 tys, czemu ktoś szybe wymienil, czemu zderzak ma ryse, czemu jest plama na fotelu itd itd.

 

Znajomy sprzedaje same poleasingowki z fvat, bezwypadki (to nie znaczy ze nie malowane) i z ori przebiegiem i szczerze to mu sie nie dziwie ze nie odpowiada na pytanie wlasnie w stylu który wyżej wymieniłem. I jakoś na brak klientów nie narzeka, wręcz przeciwnie :nienie:

Opublikowano

dziekie za odzew - z gosciem gadałem długo i wypytałem o wszystko/ auto ma odpryski na masce i pare na zderzaku ale to normalne. - no własnie boje sie tego przebiegu i teraz zacząłem tego N47 własnie jestem na 25 str watku o akcji serwisowej - TRAGEDIA !!!!

chyba jednak porozglądam sie za 330d albo jakaś benzyną ...

Jakie benzyny są godne polecenia - ale takie w okolicach 200KM bo muła nie chce :mrgreen: te N47 184 na 215KM miał być robione jak cos

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co może wiedzieć handlarz który kupuje na aukcji poleasingówke? np. czemu ktoś wymienił olej nie po 30 tys tylko po 31 tys, czemu ktoś szybe wymienil, czemu zderzak ma ryse, czemu jest plama na fotelu itd itd.

 

Znajomy sprzedaje same poleasingowki z fvat, bezwypadki (to nie znaczy ze nie malowane) i z ori przebiegiem i szczerze to mu sie nie dziwie ze nie odpowiada na pytanie wlasnie w stylu który wyżej wymieniłem. I jakoś na brak klientów nie narzeka, wręcz przeciwnie :nienie:

 

Moje pytania mają na celu dowiedzieć się co się działo od momentu kupna przez handlarza do momentu wystawienia na sprzedaż, a dużo rzeczy jest możliwe. Jeśli faktycznie nic się nie działo, to chyba żaden problem odpowiedzieć na parę pytań. I nie, nie pytam o plamy na siedzeniach, ryski ani wymiany oleju. :duh:

No i wiem, że jestem wyjątkiem, miałem okazję sprzedawać kilka samochodów z mojej stajni i jeszcze na takiego "upierdasa" jakim ja jestem nie trafiłem :mrgreen:

 

doradca, jak już tak piszesz to polecam coś w 6 cylindrach. N52 na przykład :)

Opublikowano

Nie ma chyba definicji silnika mniej lub bardziej awaryjnego, a jedna i druga opcja zależy od wielu złożonych czynników

Status silnika awaryjnego, można przypisać jedynie wtedy, kiedy sam producent przyzna się że mu coś nie wyszło. Ale mimo to, stara się taką usterkę usunąć.

Można też podejść do sprawy statystycznie na podstawie opinii użytkowników, ale czy to ma sens?

Opublikowano
Wg mnie jeśli jestes zainteresowany to jedź z kimś ogarniętym przetrzep auto jeśli wg was będzie ok to na serwis i tyle...
Opublikowano
a jeśli ktoś może mi powiedzieć 330d jakie silnik (oznaczenie i rok produkcji auta) są najlepsze czytaj najmniej awaryjne ??

330d to udany silnik , M57 231KM seria, N57 245KM seria. Ten pierwszy podciągasz samym chipem na +-280KM, ten drugi +-300KM. Spalanie 1-1,5l ( nie licząc wersji 330xd która pali jeszcze litr więcej) więcej niż 320d ale moim zdaniem warto z wielu względów. Na trasie takie auto pali 6-7,5l w zależności od stylu jazdy przy bdb dynamice więc ni wiem czego chcieć więcej.

Tylko są droższe niż 320d więc jesli szukasz auta do 60tys to wg mnie zadbanego sedana/touringa kupisz co najwyżej 2008rok, może 2009 jakimś cudem. A o przebieg nie ma co się martwić ,bo do 400-500 tys te silniki spokojnie wytrzymują jeśli są z głową użytkowane :cool2:

Opublikowano
A o przebieg nie ma co się martwić ,bo do 400-500 tys te silniki spokojnie wytrzymują jeśli są z głową użytkowane :cool2:

 

 

Silniki jak najbardziej, gorzej z turbiną, dwumasą, wtryskami... które takiego przebiegu napewno nie wytrzymają.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.