Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po dość długim zastanawianiu 520D z PS czy używane 530D wybrałem te drugie jak narazie radośc z jazdy i pełna satysfakcja :)

 

Vehicle information

Type code FW51

Type 530D (EUR)

Dev. series F10 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N57

Cubical capacity 3.00

Power 180

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)

Upholstery LEDER DAKOTA/DF VENETOBEIGE (LCDF)

Prod. date 2010-04-01

 

Wyposażenie z ważniejszych:

 

Siedzenia Komfortowe z pełną elektryką, podparciem lędźwiowym i podgrzewaniem dla kierowcy i pasażera

Szyberdach

Lusterka Automatyczne Fotochromatyczne

Czujniki Parkowania Tył/Przód

Nagłośnienie Logic 7

Bixenony Adaptacyjne

PDC

Webasto

 

Zmiany:

Była kierownica podstawowa jest M pakietowa pre lift z manetkami

Była Navi Business jest Navi Profi

Dodane nakładki na pedały z podstopnicą :D

 

 

A tu na leniwca zdjęcia z inspekcji :

 

https://plus.google.com/photos/106116774547531504073/albums/6132909321662275073?authkey=CMfHuN2KzNnL-QE

 

Aktualne fotki:

 

http://i.imgur.com/tBcXHbp.jpg

http://i.imgur.com/fkIl6ju.jpg

http://i.imgur.com/6XkrcWz.jpg

http://i.imgur.com/ltBldyk.jpg

http://i.imgur.com/lJe1KAd.jpg

http://i.imgur.com/1dNrV0R.jpg

 

KOlejne 10k pykło więc olej+filtry no i wpadła powłoka cermiczna 9h z Art the Shine

 

http://imgur.com/SQjUJCL.jpg

http://imgur.com/qRwJZ3U.jpg

http://imgur.com/vtJG1F7.jpg

http://imgur.com/tKVrMpv.jpg

http://imgur.com/3ZrY2lE.jpg

Edytowane przez Azgaroth
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pięknie wygląda :). Samej radości!

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Świetne auto :cool2: Powiedz jak wypada komfort jazdy w porównaniu z C5 ? :norty:

 

Swoją drogą to strasznie rozbiegane wartości grubości lakieru pokazuje miernik.. to normalne czy coś było malowane?

Ma się rozumieć, że pokazywał w mikronach ? Jeśli tak to mega cienko w niektórych miejscach te robociki malują.. czapki z głów.

Opublikowano

Dzięki :)

 

Co do porównania do C5 to inna liga zupełnie, jedynie zawieszenie na jakichś mega dziurach C5 ma bardziej komfortowe nawet na sporcie ( na normal prawie nie jeździłem za bardzo bujał), co do kultury pracy silnika, prowadzenia a już zwłaszcza komfortu w środku nie ma co porównywać nawet. Zobaczymy jak będzie z eksploatacją cytrynki miałem dwie i 0 problemów z nimi (starszą sprzedałem przy 285kkm jak zaczeły się problemy z pierdołami) ale tu tez słuchając silnika zawiesznia etc przy 108kkm (już ma 114 prawie :twisted: ) myślę że będzie ok po sezonie prewencyjnie u kolegi Gorika chyba łańcuch zrobię choć żadnych szumów tam nie słychać.

 

Żona też zaczyna podchodzić to tej 5tki bardzo dobrze zamiast kupować jej nowa 1 będę mógł sobie sprawić G30 lub nowe 7 jak wyjdzie za 1,5 roku :roll:

 

 

A co do inspekcji samochodu szukała mi firma na zamówienie, przetrzepaliśmy wstępnie z 50+aut a telefonicznie ponad 20 i zdecydowałem żeby pojechali obejrzeć tego, malowany był prawy błotnik ale gdyby właściciel komisu nie udzielił tej informacji nie znaleźlibyśmy, po historii VIn też było ok poprzedni właściciel częściej robił oleje etc niż BMW zalecało. Na tych miernikach to ja się wogóle nie znam;p chłopaki którzy go oglądali nie mieli zastrzeżeń a znają się na swojej robocie w Szczecinie przy pakiecie startowym też go mechanik konkretnie posprawdzał pod względem ew zatajonej przeszłości i technicznym i jest ok także jestem spokojny, ostatnie moje 3 auta były nowe z salonu zobaczymy przy następnym może od dealera może jakieś PS.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Wkleiłem parę aktualnych fotek doszło kilka elementów + polerka i powłoka na lakier

 

Jak często zmieniacie filtry?

 

Przy 106500 zmieniłem komplet filtrów + olej w silniku i skrzyni, przy 117500 zmieniłem ponownie olej w silniku i komplet filtrów bez filtru paliwa + klocki na tył i przód ori niby pokazywało że jest jeszcze na kilka k km ale wolałem mieć zrobione wszystko na nowo :). Teraz mam 127000 niecałe gdzieś przy 128 / 129 zmienię znowu olej i będę wymieniał akurat idealnie co 10k filtry w sumie i tak niewielki koszt więc chyba też

Opublikowano

Filtr oleju co każdą zmianę oleju, czyli co 10 tys km lub nawet częściej ( wg BMW co 25-30 tys km )

Filtr powietrza co 25 tys km ( wg.BMW co drugą zmianę oleju, czyli co 50-60 tys km )

Filtr kabiny raz w roku

Filtr paliwa - nie posiadam w benzynie ( tzn. jest jeden, połączony z pompą paliwa, a wiec niewymienialny ), w diesel'u jest, ale nie wiem jak często powinno się go zmieniać

Opublikowano
Filtr oleju co każdą zmianę oleju, czyli co 10 tys km lub nawet częściej ( wg BMW co 25-30 tys km )

Filtr powietrza co 25 tys km ( wg.BMW co drugą zmianę oleju, czyli co 50-60 tys km )

Filtr kabiny raz w roku

Filtr paliwa - nie posiadam w benzynie ( tzn. jest jeden, połączony z pompą paliwa, a wiec niewymienialny ), w diesel'u jest, ale nie wiem jak często powinno się go zmieniać

 

A bierzesz oryginaly filtrow? OEM BMW = Knecht

 

Ja tez olej zmieniam co 8000-10000km, generalnie co 2-3 zmiana oleju przypada na ASO.

Opublikowano
Filtr oleju co każdą zmianę oleju, czyli co 10 tys km lub nawet częściej ( wg BMW co 25-30 tys km )

Filtr powietrza co 25 tys km ( wg.BMW co drugą zmianę oleju, czyli co 50-60 tys km )

Filtr kabiny raz w roku

Filtr paliwa - nie posiadam w benzynie ( tzn. jest jeden, połączony z pompą paliwa, a wiec niewymienialny ), w diesel'u jest, ale nie wiem jak często powinno się go zmieniać

 

A bierzesz oryginaly filtrow? OEM BMW = Knecht

 

Ja tez olej zmieniam co 8000-10000km, generalnie co 2-3 zmiana oleju przypada na ASO.

 

Za pierwszym razem brałem wszystko w ASO za 2gim kupowałem u Gorika olej poszedł Motul filtry Mann bodajże muszę zerknąć w FV komplet bez paliwa teraz znowu zrobię komplet.

Klocki zakładałem ori mam jak najgorsze doświadczenia z wszelkimi wysokiej jakości innych firm niż ORi w innym samochodzie to samo wycieraczki.

Opublikowano
Za pierwszym razem brałem wszystko w ASO za 2gim kupowałem u Gorika olej poszedł Motul filtry Mann bodajże muszę zerknąć w FV komplet bez paliwa teraz znowu zrobię komplet.

Klocki zakładałem ori mam jak najgorsze doświadczenia z wszelkimi wysokiej jakości innych firm niż ORi w innym samochodzie to samo wycieraczki.

 

Jak mam byc szczery to nie za duzo zrozumialem z Twojej wypowiedzi :D

 

To w koncu Ori czy nie Ori? Ori klocki mnie doprowadzaja do szalu jezeli chodzi o pylenie.

Opublikowano

Ja z tylu założyłem Textary i jestem bardzo zadowolony. Nota bene na ori z pierwszego montażu tez miałem założone te same Texatry z tym samym numerem, różniły sie tylko znaczkiem BMW.

Pylą tak samo jak oryginalne, ale to mi nie przeszkadza. Następne założę te najnowsze Textary epady.

Jeśli chodzi o przod, to mam jeszcze hamulec taki jaki wyjechał z fabryki, niemniej mam juz kupiony komplet nowych tarcz ori BMW, a do tego tez klocki Textara. Jak założę, to napisze jak jest. Na tyle tarcze po pierwszym Komplecie fabrycznym klocków sa zużyte w połowie, ale na przod juz jestem na granicy grubości minimalnej, stad cały komplet tarcze plus klocki. Dojezdze jeszcze te fabryczne do konca, troche jeszcze zostało tych klocków bo chyba czujnika jeszcze nie ruszyło. Na komputerze ciagle pisze ze wytrzymają jeszcze 120 tys km :lol:

Opublikowano

Miałem na myśli że za pierwszą wymianą dałem all ORI komlet filtrów + olej

2ga wymiana Olej motul Super CLean + filtry bodajże MAnn bez filtra paliwa części sugerował Gorik, klocki ORi przód i tył, tarcze eleganckie

Teraz zrobie chyba komplet filtrów hm będzie 3ci w 9 miesięcy :D

 

Co do pylenia pełna zgoda ale hamuje dobrze i cicho

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Kolejne 10k pykło więc wpadł olej i powłoka ceramiczna na zimę, Virtuos Ceramic Pro z Art The Shine, jak narazie jest super po 100km pogodę mamy jaką to wiadomo auto ubrudzone słabo a np felgi masakra

 

http://imgur.com/SQjUJCL.jpg

http://imgur.com/qRwJZ3U.jpg

http://imgur.com/vtJG1F7.jpg

http://imgur.com/tKVrMpv.jpg

http://imgur.com/3ZrY2lE.jpg

 

Zdjęcie przed trasą :)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

No i po ponad 1,5 roku doczekałem się pierwszej małej usterki. Klima słabo zaczęła działać było jedynie 150g z 850g czynnika. Okazało się że uszkodzony jest parownik, chyba jakiś kamyk go trafił bo był zdrowy poza jednym miejscem w rogu. W sumie fraszka chłodnica ORI 450zł u Gorika wymiana podobnie ze sprawdzeniem całego spodu auta smarowaniem czyszczeniem i zmianą oleju w moście z tyłu :).

 

No i mam zagwozdkę kupować G11 lub G30 czy nadal jeździć tym autem które jeździ fajnie i sie nic nie dzieje :duh:

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I na czym w końcu stanie?? :) 5tka sprzedana? X6? Widziałem że nowa g30 średnio Ci podeszła?

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Nie wiem jeszcze dziś u Bogackiej oglądałem E klasę i C Coupe. C ma super fotele sportowe te z BMW nie podchodzą jak dla mnie, ale czytałem gdzieś że to wygląda w salonie tak fajnie a szybko się niszczy. Wiem że nic nie wiem:P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

C coupe w top wersji ma sąsiad 300 czylo 245 koni.

Full wypas czarna AMG pakiet skóry brązowe dobre audio itd...

Mi się nie podoba bo takie jakieś gadzeciarskie tovauto plastik fantastik wszędzie błyszczy świeci itd.

Jednak wolę prostotę i klasykę bmw.... Ale Tobie się mietki podobają :) a myślałem że będzie nowa x6 w ZS ;)

No chyba że e klasa z 6 cylindrami?

Pozdrawiam

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.