Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z gumowym przewodem pod maska. http://zapodaj.net/43156de389879.jpg.html Przy uruchomionym silniku, gdy odkręcam korek wlewu oleju lub wyciagam bagnet ( w celu sprawdzenia odmy), przewód ten nabiera powietrza i coś zaczyna syczeć. Z kolei, gdy korek jest zakręcony a bagnet włożony, powietrze przestaje syczeć, a przewód robi się "pusty" http://zapodaj.net/023f6b0a3f7ba.jpg.html

Po wyłączeniu silnika słychać charakterystyczny dźwięk zasysanego powietrza, a przewód znowu nabiera powietrza.

Czy to coś związanego właśnie z odmą?

Moje BMW to E39 520I Sport Touring Auto 2002 2.2L

Edytowane przez Alex06
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy to nie jest część nr 3?

 

Jak tak to powinno w nim iść podciśnienie - zasysanie powietrza z baku do dolotu poprzez zawór regulujący - o ile dobrze rozumiem zasadę działania to możesz mieć przytkany ten wąż, lub filtr węglowy na tym przewodzie albo i sam zawór niesprawny. Nie masz błędów w stylu "tank vnetilation valve"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.