Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To nie pierwszy dzwon tego auta przodem - ktoś już coś czarował wcześniej bo pas przedni jest zmieniony.

 

Ile liczysz na naprawę tego auta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że z naprawą i opłatami przekroczy 50 tys. złotych. Zbliżamy się już powoli do wartości rynkowej, a będzie to auto po większej naprawie blacharsko-lakierniczej, więc nie wiem czy warto.
Opublikowano
Policz samo to co musisz wsadzic w srodek auta tj.Deska poduchy napinacze itp itd.Obstawiam kolo pasowe bo z gory wyglada na dosc mocno cofnieta.Ja bym nie ryzykowal.
Opublikowano

Słuchajcie, mam oryginalną deskę i komplet poduch i napinaczy, więc to odchodzi od kosztów naprawy.

poza tymi kosztami mam ok 7000zł na naprawę - myślę że wystarczy.

 

Bardziej interesowałby mnie rozkodowany vin i jesli ktos ma dostęp do historii serwisowej, to byłaby rewelacja, bo gość może mi wysłać zdjęcia książki.

 

Dzięki za opinie i pomoc.

Opublikowano

Chyba lewy fartuch wpadł sporo do środka także będzie trzeba go pociągnąć. Nie wiem czy przełamanie na tak grubym materiale da się w 100% wyciągnąć. W innym razie czeka Cie wstawienie tej części. Na robotę przodu powinno starczyć 7000. Poproś o więcej fotek od sprzedającego z zoomem na fartuch i ogólnie cały lewy przód. Dodatkowo samochód nie odpala po wystrzale poduszki także pirotechnika na "krótko", musisz to doliczyć.

 

Podsumuj ile wrzucasz we wszystkie części, bo na pewno auto będziesz miał coś taniej ale... Ten dzwon nie jest jego pierwszym jak wspomniał Bronx, dwa to konstrukcję musisz ruszyć. Samochód bardzo fajny także można zaryzykować :) Na fotkach ma navi business?

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBAUX31060A665571

Kod typu UX31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E91 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor LE-MANS-BLAU METALLIC (381)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2009-06-16

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7R7A INNOVATIONSPAKET Pakiet innowacyjny

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Business/Handyvorber. Bluetooth

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Nie wiadomo czy koło nie cofnięte :D

 

 

Tylne....

 

 

Niektore komentarze w tym zacnym dziale przypominają mi dziadów z Muppetów

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słuchajcie, mam oryginalną deskę i komplet poduch i napinaczy, więc to odchodzi od kosztów naprawy.

poza tymi kosztami mam ok 7000zł na naprawę - myślę że wystarczy.

 

Bardziej interesowałby mnie rozkodowany vin i jesli ktos ma dostęp do historii serwisowej, to byłaby rewelacja, bo gość może mi wysłać zdjęcia książki.

 

Dzięki za opinie i pomoc.

 

No tak tego nie możesz liczyć, bo taki komplet sprzedałbyś za te 3-3.5 tys złotych więc i tak jest to Twój koszt. Jak wierzysz, że naprawa wyjdzie Ci w całości 10 tys złotych to powodzenia. ;)

Opublikowano
Również interesowałem się tym autem z racji tego, że mam nie daleko na oględziny ale po przeliczeniu wszelkich kosztów wyszło na to, że dużo za drogo :)
Opublikowano

jak wyceniłeś naprawę kolego, że odpuściłeś to auto?

oryginał kompletny zderzak m pakiet plus skrętny xenon znalazłem za 2500zł w komplecie, deska, poduchy są, fartuch w aucie nie dostał, natomiast wygięta jest podłużnica, natomiast sądzę, że z dwojga złego lepsza taka opcja... chłodnice całe, w zawieszeniu zgięty górny wahacz i łącznik stabilizatora do wymiany.

za 31000zł ją kupię, co daje 32500 z opłatami, co sądzicie?

Opublikowano
Wziąłeś pod uwagę to, że to w ogóle nie był pierwszy dzwon tego samochodu? Pas przedni jest zły! Uszkodzenie jak pisałem nie jest wielkie, jak szukasz takiego samochodu to całkiem rozsądna oferta. Bierz też pod uwagę mnóstwo wszelakich drobiazgów, których na rynku wtórnym ciężko dostać.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wyceniłeś naprawę kolego, że odpuściłeś to auto?

oryginał kompletny zderzak m pakiet plus skrętny xenon znalazłem za 2500zł w komplecie, deska, poduchy są, fartuch w aucie nie dostał, natomiast wygięta jest podłużnica, natomiast sądzę, że z dwojga złego lepsza taka opcja... chłodnice całe, w zawieszeniu zgięty górny wahacz i łącznik stabilizatora do wymiany.

za 31000zł ją kupię, co daje 32500 z opłatami, co sądzicie?

 

Kolego. Nie obraź się, ale Twoje wyliczenia są amatorskie strasznie. Widać, że nigdy auta nie naprawiałeś. Na tym bazują handlarze aut uszkodzonych. Też mówią "a panie, kupi pan sobie błotniczek, maseczkę, zderzaczek, lampę i gotowe". Potrzebujesz cały przód w wyjątkiem prawego błotnika i ksenonu. Czyli maska, lewy błotnik, pas przedni, ksenon lewy, zderzak i masę dodatkowych pierdół, z których każda kosztuje po kilkaset złotych czasami. Do tego, na jakie podstawie uważasz, że nie dostał fartuch?????????? A błotnik to do czego jest przykręcany, do powietrza??? A skąd wiesz, że chłodnice są dobre? Bo tak wyglądają? Podejrzewam, a w sumie jestem pewny, że każda ma pourywane uchwyty, mocowania itd. Przy takim przesunięciu się pasa przedniego raczej nie ma możliwości żeby się uchowały. Podobnie z wentylatorem. Zresztą widać, że tam już chłodnice wyłażą i kąt pod jakim są nie wróży im żadnej przyszłości. Do tego podłużnica wbita wzdłużnie, czyli najgorzej jak się da, bo mogła się zgiąć przy ścianie grodziowej i masz silnik do wyjęcia. Kolejna rzecz, to lewe zawieszenie, bo koło jest przesunięte. Duża szansa, że wózek się przekosił, bo skoro dostała podłużnica i zawieszenie, to wózek może mieć naderwane uchwyty. I z drobnicy, ale też kosztującej, masz do wymiany: czujniki PDC, lewy halogen, wloty powietrza na hamulce itd, osłonę silnika, pompka do spryskiwaczy, dysza, pewnie przewód jest przecięty, klema pirotechnicza z przewodem, nadkole lewy przód, instalacja czujników PDC i lamp przednich, kierownice powietrza przy chłodnicach i jeszcze kilka różnych pierdół jak nity, śrubki, plasticzki, uchwyty itp.. Na koniec do doliczenia, płyn chłodniczy, nabicie klimy, zbieżność z geometrią, robota blacharza, mechanika, lakiernika. No i to co Ci pisałem już wcześniej. To, że masz deskę z poduszkami i napinaczami, to nie znaczy, że nie jest ona Twoim kosztem, bo byś ją mógł sprzedać i mieć te 3-4 tys. złotych, które teraz w to auto wkładasz.

 

Nadal uważasz, że naprawisz to auto za kwotę, o której myślisz? A pamiętaj, że zawsze dochodzą kolejne wydatki i niespodzianki, których nawet zawodowcy nie przewidzą.

 

Aaa.. i jeszcze coś, o czym nie można zapominać przy dużym dzwonie. Skrzynia biegów ma dużą szansę, że padnie za 10-20 tys km. Dlaczego? Dlatego, że auto w momencie wypadku było "na biegu", a dla skrzyni biegów taki dzwon jest dużym wstrząsem. Oczywiście to tylko jakieś tam zagrożenie, nie musi się stać, ale przy dużym wypadku każde ryzyko jest ryzykiem finansowym.

Opublikowano

Tak jak pisze Marek :cool2: :cool2:

 

A ja ze swojej strony dodam - że prawy xenon też jest do wymiany - bo nie wyobrażam sobie kleić uchwytów w aucie za tyle pieniędzy.

Chłodnice na milion procent do wymiany - to że w zbiorniczku jest płyn nie znaczy, że są OK :nienie:

I nie wierze, ze z zawieszenia tylko jeden wahacz jest uszkodzony (finalnie do wymiany pewnie całe kopyto)

 

Jakby naprawa sie opłacała i można by na aucie zarobić parę tsysięcy to już dawno by ją handlarze kupili - bo e9x w Mpaku to raczej chodliwy towar na rynku wtórnym

Opublikowano

 

Jakby naprawa sie opłacała i można by na aucie zarobić parę tsysięcy to już dawno by ją handlarze kupili - bo e9x w Mpaku to raczej chodliwy towar na rynku wtórnym

 

albo sam sprzedający pan handlarz by ją naprawił i wystawił za 50 :lol:

 

ps.jeżeli fartuch i podłużnica ruszone,to bym sobie dał spok ój ,bo za 2 lata bedziesz chciał sprzedać auto i każdy średnio mądry Tobie to wyrzyga!

Opublikowano
Wpisywanie vinu i pokazywanie rozbitych aut w tym dziale....źle działa na sprzedaż w przyszłości. ;). Trzeba pomyśleć zanim się wklei auto.
Opublikowano

Dziękuję za każdą cenną uwagę, na pewno wezmę każdą z nich do serca przy podjęciu decyzji.

Wydaje mi się, że po to jest takie forum, żeby nie bać się zadać kilka pytań co właśnie zrobiłem.

 

Serdeczne dzięki.

 

Dlaczego ja rozważam to auto:

tak jak widać na powyższej liście wyposażenia jest to naprawdę full opcja, której nie bierze się dla pracowników (tym bardziej z kolorem za który jest słona dopłata i pełnym m pakietem z zawieszeniem włącznie) więc względnie mam pewność, że auto rzeczywiście ma wykręcone te 150k km.

 

Według zapewnienia sprzedającego chłodnice są całe, a siła uderzenia poszła w podłużnice, fartuch podobno prawie nie oberwał.

Tak naprawdę wszystko okaże się na miejscu.

 

Mam tylko jeszcze jedno pytanie:

 

Czy ktoś z Was ma możliwość sprawdzenia historii serwisowej w bmw?

 

Jeszcze raz serdeczne dziękuję.

Opublikowano
Pisze z telefonu, dlatego porusze tylko jedna kwestie odnośnie chłodnic. Mówisz ze poszła podłużnica. Na podróżnicy jest sztywno osadzony pas przedni a na nim są chlodnice częściowo na wsuwy/zatrzaski a częściowo przakręcone. Powiedz mi, skoro poszła podłużnica to połamala cały pas przedni a to za sobą ciągnie uszkodzenie zaczepów chłodnic. Oczywiście ścieżka na części aluminiowej może być nieprzerwana i płyn nie musi uciekać ale nie uwierzę ze chlodnice są idealne. Widziałeś ich mocowania? Są wszystkie? Ślizga od prawej lampy widziałeś?

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.