Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam niezły dylemat... zamawiam w nadchodzącym tygodniu a dalej nie wiem SPORT czy RACE do F32 428i xf

niby byłem zdecydowany na SPORT ale ktoś z Warszawy zrobił do 328i RACE i próbuję go złapać, żeby posłuchać jak chodzi - podobno gość sporo jeździ na mazury i jest zachwycony brzmieniem :)

 

RACE vs SPORT ... ech ;)

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

Darekme

Czy po instalacji zrobiło się głośniej w aucie? Czy to jest odczuwalne i na dłuższą podróż może męczyć?

 

No to mam już wydech i power kit. Po zmianach mam wrażenie, że to zupełnie inny samochód. Po zakupie byłem lekko rozczarowany. Samochód owszem przyśpieszał fajnie ale kompletnie brakowało tego poczucia jazdy samochodem usportowionym które pamiętałem z poprzednich. Ot bardzo poprawny, komfortowy samochód klasy premium i tyle. Jednym słowem żałowałem, że nie kupiłem 328 bo różnice byłyby niewielkie (lub STI w którym to czuć w serii). Okazało się, że do kompletu wrażeń brakowało tych dźwięków, które się teraz pojawiły. Wydech stał się donośniejszy, bardziej agresywny a do tego za sprawą power kitu pojawiła się masa dodatkowych dźwięków. To co w zwykłej 335 słychać podczas zmiany biegów teraz słychać przy każdym odjęciu gazu. Do tego pojawił się super świst turbiny/zasysanego powietrza oraz wyraźne dźwięki zaworu spustowego od turbiny. Mocy oczywiście też przybyło ale jestem przekonany, że te dźwięki dały więcej tego sportowego feelingu niż moc. Co do mocy, to wyraźnie to czuć, że samochód wraz z liczbą kilometrów ma coraz większy moment obrotowy . W serwisie mówili mi, że dopiero pełne spasowanie i parametry silnik osiąga przy 10 tys. przebiegu.

Teraz to jest rzeczywiście samochód na jaki liczyłem, daje banana na twarzy przy każdym odpaleniu silnika.Gdybym miał komuś doradzać zakup 335 to tylko w komplecie w wydechem i power kitem. Jeżeli bez tego to 328 bo szkoda kasy na większy silnik i wyższą akcyzę.

Opublikowano
Najfajniejszy jest i tak start na zimno :D Potwierdzam że doposażenie w Power Kit + wydech Performance warte jest swojej ceny.
Primator
Opublikowano
Darekme

Czy po instalacji zrobiło się głośniej w aucie? Czy to jest odczuwalne i na dłuższą podróż może męczyć?

 

 

Zupelnie tego sie nie obawiaj. Przy obrotach przelotowych, nawet na niemieckich autostradach nie ma zadnego buczenia itp. Silnik w srodku slychac dopiero,przy wyzszych obrotach a najbardziej przy zmianie biegow i odpuszczania gazu po mocniejszym wcisnieciu. Ja bym powiedzial, ze nawet mam lekki niedosyt w kabinie i moglo by byc jeszcze troche glosniej.

Opublikowano

Ja dziś zamówiłem Eisenmann 2x76mm SPORT i w obwodzie czekam z sekcją środkową, gdyby okazało się zbyt "cicho".

Byłem o krok od zamówienia wersji RACE ale jednak rozsądek wziął górę... obym tego nie żałował.

 

Za miesiąc będziemy mogli sprawdzić na żywo... :mrgreen:

Pozdrawiam,

M.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej.

 

Ja rozważam zakup Eisenmann'a Sport albo M Performance do swojej 328i. Byłaby szansa się z wami chłopaki gdzieś złapać w Warszawie, żeby posłuchać wydechów? Jest tu ktoś z M Perf w N20?

  • 1 rok później...
Opublikowano
Czy ktoś się orientuje czy wydech Mperformance z 335 , oznaczenie 8-30-2-354-340 będzie pasował do wersji z silnikiem 340i (b58) ?
Opublikowano
Ja mam M Performance w 135i, ten sam silnik czyli N55 i jestem mega zadowolony. Pięknie gra. Jak ktoś by chciał posłuchać to można się czasem wieczorkiem w weekendzik w wawie złapać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.