Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak chodzi oto czy mozna z orginalnego czujnika to odpowiem : to zalezy tak naprawde czy zegar jest analogowy czy elektroniczny i czy protokol przekazywania danych jezeli jest elektroniczny jest ten co w BMW.

 

A wiec generalnie odpowiedz brzmi nie, nie mozna uzyc czujnika w samochodzie bo zegary zazwyczaj kupowane sa analogowe (te elektroniczne kosztuja 4 x wiecej) a nawet gdy sa elektroniczne to protokol BMW jest inny niz ten zegarow (maja swoj wlasny). Gosciowi we francji udalosie to zrobic ale koszt i stopien skomplikowania jest wysoki i latwiej jest zainstalowac wlasny czujnik.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Potwierdzam, modyfikacja działa :) w mojej benzynie to nawet pokrywa się z temperaturą z ukrytego menu.

Teraz tylko zmiana tarczy zegarów.

Koledzy, macie namiar na jakąś firmę co sprzedaje takie tarcze, odpowiednie do E60 i solidnie wykonane?

Opublikowano
moman.pl

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
zegary w tej samej prawie technologi co orginal, material ten sam druk ultra zblizony (hybryda cyfrowa zamiast sita)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 7 lat później...
Opublikowano

Mając wcześniej E46 z wskaźnikiem temp płynu i mając teraz F30 z wskaźnikiem temp oleju, brakowało wskaźnika jakiejkolwiek temperatury silnika w mojej E91. A jako, że temp oleju jest nawet ważniejsza niż temp płynu, to nawet i lepiej, że można zakodować akurat temp oleju 😉 

Pierwszy raz kodowałem Tool32 a dzieki temu poradnikowi udało się to zrobić bez najmniejszego problemu. Jedyna rada dla takich samych laików jak ja - jeśli Tool32 nie będzie chciał wczytać pliku (wyświetla się cały czas kółko ładowania i nic się nie dzieje), to nalezy zmienić w właściwościach opcję "Uruchom w trybie zgodności z systemem Windows XP" oraz "Uruchom jako administrator". Ja korzystam z Win11 i dopiero po zaznaczeniu w/w opcji plik się załadował i mogłem przystapić do kodowania. 

Zakodowany zakres 50°C - 150°C i po osiągnięciu 50 stopni wskazówka zaczeła sie podnosić. Odczyt pokrywa się z odczytem z ISTY, choć zauważyłem, że temp pokazuje chyba dość skokowo, bo przy 82°C pokazywało wciąż 80°C, a przy 87°C wskoczyło na 90°C. Ale to akurat nieistotne. Istotne, że jest wskaźnik temperatury, zamiast bezużytecznego ekonomizera, który nota bene i tak jest w wersji cyfrowej na wyświetlaczu. 

Tak więc wskaźnik działa, w 325i LCI 2009, N53. 

Teraz pozostało mi tylko zmienić tarczę obrotomierza, żeby było już na tip top. 

IMG_20241116_142724.thumb.jpg.065833269c97e6073a673e407689193f.jpg

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.