Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem. Mianowicie BMW zaczelo palic ok 1 litr oleju na 1000 km . Samochod normalnie jezdzi nie pali sie czek ani zadnych odatkowych objawow co moze byc przyczyna ? Czy silnik konczy swoja zywotnasc ? Dodam ze ma przejechane 110 000 km i jest to w 100% oryginalny przebieg.

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mam ten sam problem w mojej 750 kopci na postoju i bierze olej , byles gdzies w warsztacie ?
Opublikowano
Stawiam, że macie przebiegi koło 120 000km a te silniki w wielu przypadkach przy tym przebiegu kończą żywot. Mnie też coś łyka ale nie aż tyle. Spróbuj zmienić olej na valvoline synpower extreme 5w30. Spadnie pobór oleju chociaż o połowę...
Petrolhead
Opublikowano
w workbooku do n63 jest napisane zeby sprawdzic rurki do odm troche nie chce mi sie wiezyc ze ten motor pada przy 120tkm
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Niestety jeden z kolegów miał rację. Te silniki przy tym przebiegu bardzo często kończą żywot i mój również tak skończył. Wymiana silnika na nowy diagnoza ASO bmw.

Opublikowano

NIestety nie bede wymianiał silnika bo to mija się z celem. Myślałem, że samochód tej klasy przy tym przebiegu będzie bezawaryjny ale bardzo się pomyliłem. BMW zrobiło po prostu g**no nie silnik. Samochod jest na sprzedaz jako uszkodzony ale w miedzy czasie moj prawnik napisał pismo do BMW i czekamy na odpowiedz ponieważ jst szansa że zostanie silnik wymieniony na koszt BMW.

Dodam ze stal jeszcze u innych mechanikow i wczesniejsze sugestie rowniez zostaly sprawdzone .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, mam podobny problem z silnikiem n63, auto z 2011 z przebiegiem 67tyś, po pełnym przeglądzie w ASO w Niemczech przy 55tyś i po wymianie w ramach akcji serwisowej pomp wysokiego ciśnienia 3 tygodnie temu, po wyjeżdzie z ASO w Polsce przejechałem raptem 700 km i zatarł się silnik ( kontrolka w aucie na żółto awaria napędu, jedz wolno, ja jazdy nie kontynuowałem zjechałem na najbliższy parking i dzwoniłem to BMW assistance po holownik do najbliższego ASO mimo to werdykt zatarty silnik do wymiany), jestem ciekaw jak potoczyły sie sprawy u Pana, czy centrala BMW w jakiś sposób partycypowała w kosztach,
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, też mam problem z N63 w X5. Czy ktoś coś wskórał w ASO BMW??

Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r.

Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2:

Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują.

W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mnie w E65 760i bierze wiecej na 1000 km a w salonowym warsztacie mowia ze normalne bo taka moc i ze gestszy olej.... I silnik wcale nie konczy zywota a przejechal obecnie 220 000 km (prawdziwych). W F01 tez zapewne V12 bedzie najpozadniejsza taki zamierzam kupic latem a E65 trafi na sprzedaz.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Mnie w E65 760i bierze wiecej na 1000 km a w salonowym warsztacie mowia ze normalne bo taka moc i ze gestszy olej.... I silnik wcale nie konczy zywota a przejechal obecnie 220 000 km (prawdziwych). W F01 tez zapewne V12 bedzie najpozadniejsza taki zamierzam kupic latem a E65 trafi na sprzedaz.

 

Branie oleju nie jest normalne. Nigdy. Ja mam w E64 650i silnik N62B48 i przy przebiegu 185 nie bierze grama. Po drodze były oczywiście zrobione uszczelniacze zaworowe, bo one powodowały lekkie spalanie oleju ale dół silnika czyli pierścienie są nadal 100% szczelne.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, też mam problem z N63 w X5. Czy ktoś coś wskórał w ASO BMW??

Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r.

Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2:

Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują.

W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO.

 

 

 

 

A możesz napisać gdzie w końcu a raczej w którym serwisie ostatecznie wymieniono silnik??.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo często winne są uszczelniacze zaworowe. Jeśli samochód po kilkuminutowym postoju na biegu jałowym zakopci po dodaniu gazu to winne są uszczelniacze.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
co będzie następne po F10 ?

Toyota auris hybryda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Btw muszę wpaść na te gumy od wału, to szykuj termin... :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego mam 750i 2010rok i w serwisie co do brania oleju nic ci nie poradzą. Mam przebieg 109tys i poradziłem sobie robiąc remont. Tulejowałem bloki bo były owale ,wymieniłem gumki na zaworach,i poszerzyłem rowki na tłokach i założyłem szersze pierscienie. Jak na razie zrobiłem 3tys i nic ,zero brania oleju :-)

Remont też nie kosztował tyle co nowy silnik i mechanik dał gwarancje na 100tyś więc zobaczymy. :mrgreen:

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.