Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dziś na A2 miałem możliwość porównać F10 do focusa 1.0 Ecobost,

byłem dziś w Poznaniu, zostawiem na modyfikacje swoją 535i, dostałem zastempczego focusa,

najpier sie skrzywiłem jak usłyszałem że dostane 1.0 ??? ale jak mnie zapewniono :D jest po modach :D ,

bałem się o dynamike :o jak życie pokazało, nie słusznie,

ruszałem z dwóch bramek na A2 z F10 ,

ganiałem się chyba z 30km z dwoma Panami siedzącymi w F10 czarna M-makiet :) pozdrawiam

jak sądzę po oddechu i po rezultatach była to F10 520D

ogólnie dostali straszne BATY :D na przyśpieszenie i chyba na maks też bo suma sumarum zgubiłem Ich :)

doszli mnie po tym jak pisałem ważne maile :D

 

 

PS jeśli to ktoś z forum to z checią wypowiem się na temat kultury jazdy owego bmw,

i tak został objechany :Dbolląco objechany

mina Panów bezcenna :mrgreen:

Opublikowano
126KM z tego co pamiętam, bo sam nim jeździłem, ale wrażenia miałem przeciwne - turbo dziura koszmarna, wiec może 0-150 ich tam goniłeś jakoś, ale na elastyczności focus zapewne mógłby co najwyżej rywalizować z F126p a nie F10 :)
Opublikowano
126KM z tego co pamiętam, bo sam nim jeździłem, ale wrażenia miałem przeciwne - turbo dziura koszmarna, wiec może 0-150 ich tam goniłeś jakoś, ale na elastyczności focus zapewne mógłby co najwyżej rywalizować z F126p a nie F10 :)

 

nie reklamuje nikogo,

moje serdeczne uczucia,

focus torpeda !!!

Opublikowano
126KM z tego co pamiętam, bo sam nim jeździłem, ale wrażenia miałem przeciwne - turbo dziura koszmarna, wiec może 0-150 ich tam goniłeś jakoś, ale na elastyczności focus zapewne mógłby co najwyżej rywalizować z F126p a nie F10 :)
?

masz negatywne wrażenie z nimi>

objechałem dwóch Panów w 520d :D?

no ja myślę że 520D;-0

Opublikowano
To źle musiałem moc zapamiętać. W każdym bądź razie, jeśli Focus ma dużo mniej masy niż F10, to taka moc robi swoje i cudów nie ma. Dla mnie ten focus był powolny, no ale ja rzadko jeżdżę autami poniżej 300KM, stąd może nie doceniam ;)
Opublikowano
Ostatnio modne są silniki TFSI i wyciąganie dużej mocy z małej pojemności silnika. Kończy się to śmiercią silnika nie raz przed 100tys. przebiegu

mały czy duży + mocne modyfikacje + intensywne korzystanie z tych dobroci nie przedlużają żywotności, taka ameryka

Opublikowano

1.0 ecoboost - 3 cylindry,126 koni,170Nm.

Prawie sie w to wpakowalem.Bialy Focus na ladnej feldze z max wyposazeniam.Sliczne auto.

Jazda probna rozwiala jednak cala fascynacje tym autem.Do 2000rpm to nie jezdzi,zero "dolu".Zeby cokolwiek wycisnac z tego silnika trzeba go caly czas "krecic" co kompromituje ekonomie.Zero przyspieszenia przy wiekszej predkosci,kazde wyprzedzanie to redukcja.

Ogolnie mul straszny.OK.jesli ktos jezdzi jak emeryt i ceni sobie niskie spalanie.Dla mnie jednak porazka.

Co do modyfikacji silnika...hmmmm mocno bym sie zastanowil zanim bym cos "dlubal" przy tym cudzie.Ten motor juz fabrycznie jest wystarczajaco wysilony.

Sa jednak firmy,ktore kreca te silniki nawet do prawie 170 koni i ponad 200 Nm.Pytanie tylko,jak dlugo taki silnik wytrzyma?

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano (edytowane)

pewnie że dłubanie seryjnie wysilonego 1.0 do 158 koni to odważna decyzja, sam bym się mocno zastanowił, ale kto komu zabroni.

co do spokojnej jazdy tym samochodem to się nie wypowiem bo jeszcze nie miałem przyjemności :) , ale zdaje mi się że w miare płynnie przyśpiesza, chodż nie jestem pozytywnie nastawiony do downsizingu to mile jestem zaskoczony.Będe miał go przez tydzień to może będe mógł coś więcej powiedzieć...

Czy wolny ? 220 osobiście zapewniam że osiądnięte :)

Edytowane przez jacekauto
Opublikowano
Miałem okazje jeździć 1,0 ecoboost fordem fiestą i w mieście był to wariat ale na trasie tragedia...

Swoją drogą jacekauto ja już ze ścigania na autostradzie dawno wyrosłem...

a ja wyrosłem ze ścigania się od świateł do świateł :D pewnie że lepszy byłby Poznań czy Nurburgring ale jak mam przed sobą A2 i czas nagli to czemu nie...

Opublikowano
Swoją drogą jacekauto ja już ze ścigania na autostradzie dawno wyrosłem...

Niektórzy starzeją się szybciej :D

Opublikowano
1.0 ecoboost - 3 cylindry,126 koni,170Nm.

Prawie sie w to wpakowalem.Bialy Focus na ladnej feldze z max wyposazeniam.Sliczne auto.

Jazda probna rozwiala jednak cala fascynacje tym autem.Do 2000rpm to nie jezdzi,zero "dolu".Zeby cokolwiek wycisnac z tego silnika trzeba go caly czas "krecic" co kompromituje ekonomie.Zero przyspieszenia przy wiekszej predkosci,kazde wyprzedzanie to redukcja.

Ogolnie mul straszny.OK.jesli ktos jezdzi jak emeryt i ceni sobie niskie spalanie.Dla mnie jednak porazka.

Co do modyfikacji silnika...hmmmm mocno bym sie zastanowil zanim bym cos "dlubal" przy tym cudzie.Ten motor juz fabrycznie jest wystarczajaco wysilony.

Sa jednak firmy,ktore kreca te silniki nawet do prawie 170 koni i ponad 200 Nm.Pytanie tylko,jak dlugo taki silnik wytrzyma?

200Nm z litra to nie jest jakaś kosmiczna wartość. Diesel bmw ma tyle od jakichś 10 lat, a obecnie sporo więcej. Benzynowe silniki też od dawna maja ponad 200Nm z litra w serii, nawet wcześniej niż diesle.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
200Nm z litra to nie jest jakaś kosmiczna wartość. Diesel bmw ma tyle od jakichś 10 lat, a obecnie sporo więcej. Benzynowe silniki też od dawna maja ponad 200Nm z litra w serii, nawet wcześniej niż diesle.

 

200Nm z litra w benzynie brzmi baaaardzo optymistycznie.

Troche ponad 100 sie zgodze.Mocno wysilone maja po ok.150-180Nm.Ale nie ponad 200.

Diesle,zgoda.

Sam mam malego diesla,ktory przy pojemnosci 1.6l ma ponad 270Nm.

Problem jednak jest w tym,ze ten silnik pieknie jezdzi do powiedzmy 80-100 km/h.Pozniej niestety brakuje juz mu tchu.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
Ja ostatnio kolegę w x6 sprowadziłem na ziemię jak dostał baty od mojego Abartha 500 1.4 :lol: . A co do żywotności to akurat Fiat zrobił silnik który daje radę .

Chyba było popsute, albo Twoje auto stuningowane :D Mi zawsze chciało się śmiać, że najsłabsza benzyna w X6 zostawia na światłach wszystkie abarthy, GTI, type R i inne takie super-extra-sportowe popierdziółki. Z czasow jak kupowałem moją, to tylko nowa najmocniejsza mazda 3 byla szybsza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.