Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW F10 525D 204KM - Chiptuning.

 

+ 115HP + 220Nm

ORI : 204HP / 450Nm

CUSTOM MOD : 310HP / 650Nm

 

 

-----

 

silnik 525d oraz 530d to to samo????

 

Jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema jednostkami?

  • Odpowiedzi 268
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

Na ile bezpiecznie można podnieść moc i moment obrotowy w E90 320d 177KM? Silnik to N47D20C, skrzynia automat. Jaki będzie koszt modyfikacji?

Pozdrawiam

Opublikowano

Kilka pytań dotyczących F11 530 xd 258 km 2012 zakładając ze bezpieczenstwo motoru jest priorytetem:

1. Jaki zakres modyfikacji byście rekomendowali?

2. Jaki byłby spodziewany efekt?

3. Jaki koszt?

4. Jak wygladacie z terminami?

Pozdro. K

Opublikowano
BMW F10 525D 204KM - Chiptuning.

 

+ 115HP + 220Nm

ORI : 204HP / 450Nm

CUSTOM MOD : 310HP / 650Nm

 

 

-----

 

silnik 525d oraz 530d to to samo????

 

Jakie są różnice pomiędzy tymi dwiema jednostkami?

 

 

Tak to to samo :)

 

Witam,

Na ile bezpiecznie można podnieść moc i moment obrotowy w E90 320d 177KM? Silnik to N47D20C, skrzynia automat. Jaki będzie koszt modyfikacji?

Pozdrawiam

 

215KM 420Nm - w celu ustalenia kosztów i terminu prosimy o kontakt telefoniczny ;)

 

Kilka pytań dotyczących F11 530 xd 258 km 2012 zakładając ze bezpieczenstwo motoru jest priorytetem:

1. Jaki zakres modyfikacji byście rekomendowali?

2. Jaki byłby spodziewany efekt?

3. Jaki koszt?

4. Jak wygladacie z terminami?

Pozdro. K

 

1. Sam soft ewentualnie możemy zamówić intercooler Wagner

2. 310KM 670Nm

3. 4. Koszt i terminy prosimy zapytać dzwoniąc : 794 053 715

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Witam.

Planuję właśnie zakup BMW serii 5 3 litry (525d 530d) diesel w nadwoziu F11 lub F10 i mam do Was kilka pytań:

 

1. Czy silnik 204 konie z początku produkcji jest na bloku żeliwnym czy już aluminiowym? jeżeli aluminiowym to czy w serii F10/F11 jest jakiś silnik z blokiem żeliwnym? (słyszałem że BMW z blokiem żeliwnym są: "nie do zajechania")

2. Który silnik według Was jest najwytrzymalszy i sprawia najmniej problemów po chip tuningu?

3. No i ile osiągniecie z silnika który polecicie w punkcie 2?

 

Dzięki.

Opublikowano
Witam.

Planuję właśnie zakup BMW serii 5 3 litry (525d 530d) diesel w nadwoziu F11 lub F10 i mam do Was kilka pytań:

 

1. Czy silnik 204 konie z początku produkcji jest na bloku żeliwnym czy już aluminiowym? jeżeli aluminiowym to czy w serii F10/F11 jest jakiś silnik z blokiem żeliwnym? (słyszałem że BMW z blokiem żeliwnym są: "nie do zajechania")

2. Który silnik według Was jest najwytrzymalszy i sprawia najmniej problemów po chip tuningu?

3. No i ile osiągniecie z silnika który polecicie w punkcie 2?

 

Dzięki.

 

Podczepiam się do pytania :)

Opublikowano
To dziwne bo z tego artykułu http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,4 i tego co mówił mi mój mechanik wynika że właśnie silniki N57 mają aluminiowe bloki. Słyszałem też że są one dużo bardziej awaryjne niż silniki M57. Dlatego chciałbym BMW F10/F11 z silnikiem który ma blok żeliwny. Pytanie tylko czy BMW wkładało jeszcze takie silniki do F10/F11 czy już nie?
Opublikowano
To dziwne bo z tego artykułu http://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-przewodnik-po-silnikach-bmw,nId,1064006,nPack,4 i tego co mówił mi mój mechanik wynika że właśnie silniki N57 mają aluminiowe bloki. Słyszałem też że są one dużo bardziej awaryjne niż silniki M57. Dlatego chciałbym BMW F10/F11 z silnikiem który ma blok żeliwny. Pytanie tylko czy BMW wkładało jeszcze takie silniki do F10/F11 czy już nie?

 

M57TU2 miał już aluminiowy blok.

 

Nie znajdziesz F10/F11 z żeliwnym blokiem :wink:

Opublikowano
Witam kupiłem niedawno bmw f30 316d 115km z końca roku 2012 z przebiegiem 12000tyś.Mam pytanie ile można wycisnąć z auta bez ingerencji mechanicznej a jeżeli trzeba było by coś zmienić to co i jakie koszty były by takiej przeróbki ? Wcześniej miałem audi a3 sportback 2.0d 170km,i teraz brakuje mi trochę mocy.Z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich , jestem po zakupie x3 e83 3.0d , obecnie doprowadzam auto do stanu w miare sprawnego i mam takie pytanie :

na desce nie ma żadnych błedów ale przed chipem robicie diagnostykę silnika , obecnie silnik powinien mieć 204km ile wyjdzie km i mn po?

Opublikowano

Tak oczywiście, zawsze wykonujemy diagnostyke paramatrów pracy w trybie obciążeniowym.

 

X3 ze względu na slabe napędy robimy na 255KM 500Nm.

 

Przykład :

 

12593523_1280879285275131_585820952571022081_o.jpg

12898428_1280879241941802_2601737318021482696_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BMW F10 535D 313KM - STAGE 1

Custom mod : 386KM / 765Nm

Słaba seria wyprostowana jak należy ;-)

 

 

13243668_1320805537949172_2433337034919617957_o.jpg

13248373_1320805464615846_6519874615095367416_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

 

posiadam bmw F20 116d 2012 r 85 KW

 

jaki bedzie orjentacyjny przyrost mocy i momentu tego silnika i koszt takiej operacji?

 

dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano
Niezly skok w E60, prawie o 100 koni plus ponad 700 Nm. Takich osiagow malo kto spodziewa sie widzac to auto.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

mam pytanie odnośnie chiptuningu i elektronicznego usunięcia DPF. Chodzi o cenę, która jest inna:

- na forum BMW Klub,

- na stronie TC-Performance,

- jeszcze inna przez telefon...

Proszę o wyjaśnienie czy ta oferta na forum jest aktualna.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Pacjent: E90, 335xi, 2011, silnik N55, steptronic

Na Waszej stronie (katalog) dla 335 widzę "stage 2".

Co jest tu robione/wymieniane, oprócz samego chipa/strojenia ?

Orientacyjne koszty (może być PW) ?

Pozdrawiam

Opublikowano
Ello. czy ruszacie coś E90 330i z N53 ?? czy jak nie ma suszarki to nie tykacie ??
Opublikowano
Witam.

Pacjent: E90, 335xi, 2011, silnik N55, steptronic

Na Waszej stronie (katalog) dla 335 widzę "stage 2".

Co jest tu robione/wymieniane, oprócz samego chipa/strojenia ?

Orientacyjne koszty (może być PW) ?

Pozdrawiam

 

Ello. czy ruszacie coś E90 330i z N53 ?? czy jak nie ma suszarki to nie tykacie ??

 

Ostatnio mamy bardzo mało czasu, prosimy o wysłanie wiadomości za pośrednictwem FB przez nasz fanpage, tam pracownik odpisuje tego samego dnia :cool2:

 

tymczasem mały update :

 

BMW F20 M135i 326KM - STAGE 2

Prezentujemy Wam STAGE 2 dla silina N55 w wersji M. Auto dopiero co dotarte pokazało bardzo zdrową i mocną serie co dało dobry prognostyk dla strojenia.

 

Zamontowaliśmy :

--- Intercooler Wagner Tuning

--- DP ze sportowym kat. Wagner Tuning

 

13717380_1361922133837512_6370418286283541522_o.jpg

13735626_1361921973837528_6765082996228408089_o.jpg

 

BMW F10 535d 313KM - STAGE 2

 

Modyfikacje :

--- Downpipe ze sportowym katalizatorem

--- Intercooler Wagner Tuning

--- Egr Out

Po kompleksowym strojeniu indywidualnym uzyskaliśmy : 426KM / 816Nm.

 

13730859_1362005923829133_2468758432730984377_o.jpg

13724928_1362005873829138_8354250783557953980_o.jpg

 

BMW E92 330D 231KM - STAGE 1+

Downpipe + 6hp28

Po strojeniu indywidualnym uzyskaliśmy 320KM / 720Nm

 

13738073_1360525900643802_7017322674620620386_o.jpg

13723917_1360525820643810_938407734065240183_o.jpg

 

BMW E60 535D 272KM - STAGE 3

---FMIC

---Downpipe

---Hybrid Turbo

Po indywidualnym strojeniu uzyskaliśmy 416KM / 788Nm.

 

13569005_1350257151670677_6178891264903025541_o.jpg

13603480_1350257135004012_3391812148389992256_o.jpg

 

BMW E46 330cd 204KM - STAGE PORN : 402KM / 766Nm

 

Mods :

-----Hybrid Turbo : TC400 by TC-Turbo : https://facebook.com/turbo.lodz/

-----FMIC Mishimoto

-----INJ219

-----Exhuast, Intake, Exhaust Manifold by Dr eXhaust

 

13522899_1348642651832127_5115736014803519640_o.jpg

13585173_1348642578498801_5406342002061767270_o.jpg

 

BMW F11 535d 313KM - STAGE 2

 

Nasz klient po STAGE 1 zapragnął więcej. Po zakupie u nas intercoolera Wagner Tuning zdecydował się na korektę oprogramowania. Uzyskaliśmy 411KM 804Nm.

 

13517406_1348064411889951_9148622062842690361_o.jpg

13575716_1348064348556624_54340262847312107_o.jpg

 

BMW E90 330D MT 231KM @ 371KM - STAGE 3

-- FMIC

-- DP 4"

-- GTB2264/6

Naszym zadaniem było wyciągnąć ile się da. Efekt? 371KM / 860Nm! Jeszcze kilka drobnych poprawek i atakujemy 4ke ;-)

 

13482810_1344631622233230_7929742670755284770_o.jpg

13483175_1344631582233234_6662704696336391307_o.jpg

 

BMW X5 40D 306KM - Chiptuning

Zdrowa sztuka odwdzięczyła się świetnym wynikiem : 390KM / 777Nm.

 

13497571_1343048862391506_1896014664737995790_o.jpg

13483125_1343048845724841_3079271803768690983_o.jpg

 

BMW F10 F11 520D 184KM - Chiptuning

 

1. BMW F10 520D - Custom mod : 223KM / 485Nm

2. BMW F11 520D - Custom mod : 226KM / 502Nm

 

13528576_1342746042421788_8112895336906807_o.jpg

13268059_1342745945755131_1475738005823065220_o.jpg

13497623_1342746049088454_636568501156202291_o.jpg

13528371_1342745952421797_9010855665945338193_o.jpg

 

BMW E91 330xD 231KM - STAGE 2

FMIC, Downpipe

Custom mod : 319.5KM / 675Nm

 

13502888_1342741712422221_4199786173498499366_o.jpg

13495460_1342741675755558_7501975834301026856_o.jpg

 

 

BMW X6 4.0D 306KM - Chiptuning

Kolejne biturbo na naszej platformie.

Custom mod : 370KM / 747Nm

 

13458594_1340070842689308_1832246494117321349_o.jpg

13490764_1340070809355978_6755986471864859337_o.jpg

 

BMW X3 F25 2.0D B47 190KM - Chiptuning

Custom Mod : 223KM / 466Nm

 

13433300_1335678703128522_6856679955997223512_o.jpg

13458625_1335678646461861_2901995353329167128_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Pacjent E81 123d końcówka 2007.

 

Pytanie takie, zakładając zdrową serię, jakie uzyskać można przyrosty:

 

1) samym programem?

2) downpipe (DPF+kat+EGR out) + custom IC + program

3) jak wyżej + wtryski z modelu poliftowego

 

Głównie chodzi mi o te wtryskiwacze, zastanawiam się jaką moc można osiągnąć (zakładając ich pełną sprawność) na wtryskach z 2007 roku (13537800600) i czy wymiana ich na te z modelu poliftowego (13537805430) to gra warta świeczki biorąc pod uwagę przyrosty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.