Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Rozpoczynam poszukiwania swojego auta spod szyldu BMW pod instalację LPG. Znalazłem ogłoszenie auta i chciałbym zapytać o opinię.

Rozkodowany vin:

 

WBAAN91040NB46400

Type code: AN91

Model: 318I (EUR)

E-F-R series: E46 4

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M43/TU

Displacement: 1.90

Power: 87 (118 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT

Prod.date: 2000-07-17

 

S240 Steering wheel, leather

S286 BMW light alloy wheel BMW styling

S302 Alarm system

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S433 Interior trim finishers

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S660 Radio BMW Reverse (C42)

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S818 Battery master switch

S850 Additional Export tank filling

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S925 Dispatch protection pack

P972 Comfort package

 

Auto nie musi być demonem prędkości - każda moc powyżej 100km na chwilę obecną mnie zadowala. Chciałbym aby był to pojazd do poruszania się po mieście, możliwie mało palący i nieawaryjny.

Ogłoszenie z pojazdem.

http://duo-cars.otomoto.pl/bmw-318-1-9-118-km-serwis-oplacona-polecam-C36470751.html

 

Proszę o opinie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

Można w 100% ustalić czy ten przebieg jest oryginalny - a jeżeli nie to jaki jest faktycznie ?

Sprawa z silnikiem - Twoim zdaniem to słaba jednostka ? Czytałem trochę i raczej ten motor jest chwalony jako jeden z lepszych poniże 2l.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Kluczyki w przedliftach raczej wyglądały inaczej...ale może ktoś zgubił....

Kluczyki z aukcji były dostępne już w 1999 roku :nienie:

Na marginesie dodam, że wielu handlarzy w swoich igłach, lalkach itd. może tylko pomarzyć o takim zestawie 4 sztuk, jak tutaj.

Opublikowano

Ok napisałem do obu punktów. Jutro obejrzę sobie autko, posprawdzam. Mam nadzieję że w przyszłym tygodniu dostanę jakąś odpowiedz. Co myślicie o tym silniku ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ok napisałem do obu punktów. Jutro obejrzę sobie autko, posprawdzam. Mam nadzieję że w przyszłym tygodniu dostanę jakąś odpowiedz. Co myślicie o tym silniku ?

 

Pozdrawiam

 

 

Silnik do duppppy moje zdanie jak bmw to R6 a nie jakies żałosne 4 cylindry ,po co ci bmw jak obiedzie Cie przedstawiciel w pandzie ? Słyszałeś kiedys dzwiek 6 CYLINDROW ?

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Witaj,

Jak kolega słusznie zauważył - nie zależy mi na ściganiu się z przedstawicielem w pandzie, szczerze - kompletnie mi to lotto czy on mnie wyprzedzi czy przeskoczy. Dla mnie liczy się przyjemność z prowadzenia pojazdu i z tego jak wygląda - wygląd bmw E46 przypadł mi ewidentnie do gustu.

Dlatego mam wątpliwości dotyczące silnika - jeżeli jego osiągi są jego jedyną wadą, to jak dla mnie super.

Każdy czerpie radość z czego innego, jeden potrzebuje masażu karku przy wciskaniu pedału gazu a drugiemu wystarczy że nie zaprasza mechanika na święta :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest aktualnie auto. Silnik 4 cylindrowy nie są skomplikowane, ani drogie w naprawie i utrzymaniu. W zasadzie nie ma się tam co zepsuć :D
Opublikowano

Luzik, Zenek przecież żartował. Tekst o R6 jest b popularny wśród "wyznawców" (i "znawców") BMW.

 

Oczywiście to drugi najsłabszy motór (w sumie trzeci właściwie, od dołu oczywiście) jaki do E46 montowano, i naturalnie nie zapewnia nic poza poprawną jazdą. Ale na początek i na Twoje potrzeby (i budżet) będzie zupełnie OK. Jak się go pociśnie to i 200 km/h zrobi. Co oczywiście przypłaca się częściową głuchotą i znerwicowaniem, ale MOŻNA to zrobić i tyle :)

Opublikowano

Nie no jak BMW to min R6, a na poważnie zabierz lawetę z sobą, chyba że lubisz dostawać mandaty na dzień dobry. Co do gazu silnik działa o ile dobra instalacja i fachowiec, na śląsku wiem kogo polecić.

Plak w środku ale samochód nie wygląda tragicznie. Obejrzeć możesz nic Ci się nie stanie.

Przebieg na pewno skręcony a książka lewa więc szanowny pan sprzedawca lubi popełniać przestępstwa fałszowania dokumentów.

 

Hmm samochód sprowadzony i opłacony to ile on na miejscu kosztował tysiąc czy mniej euro?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Przymierzam się jednak do zakupu tego auta, jutro będę wiedział jak to było z przebiegiem. Oglądałem kilka aut i żadne nie wyglądało tak dobrze - w środku jak i pod machą. Sprawdziłem : kopuły przednie i podłużnice - nie widać rdzy ani ingerencji mechanika, silnik pracuje równo i cicho, nie ma piany w oleju po wygaszeniu, progi nie gniją, światła awaryjne i wszystkie guziki działają – szyberdach także. Byłem oglądać z kolegą mającym od kilku lat E46 - coś już tam wymieniał, sam i z mechanikiem. Nie przyczepił się do niczego oprócz widocznego użycia haka w przednim zderzaku - widać że ten plastik był wyciągany - można przypuszczać że był albo na lawetę wciągany albo holowany.

Możecie mi doradzić na co jeszcze mam zwrócić uwagę oglądając auto po raz kolejny i przy jeździe próbnej ?

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.