Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Tak jak w temacie. Co może być przyczyną ściągania samochodu w lewo? Jak do tej pory zamieniłem przód stronami i dalej ściąga na lewo. Spróbuję jeszcze coś zrobić z tyłem. Koła wyważone i proste. NA geometrie jadę w piątek... Gdzie szukać? Co może być nie tak? Ściąganie zaczęło się po przełożeniu kół z 17" na 18", ale wątpie czy to ma ze sobą coś wspólnego. Zbieg okoliczności?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz cisnienie kol,czy sa dobrze zalozone,czy maja odpowienie rozmiar itp.Jesli wszystko bedzie ok sprawdz zawieszenie zrob geometrie.
Opublikowano
ja tak miałem co prawda w superbie ale efekt identyczny. U mnie winne były opony.. nie wiem czy się ścięły jakoś czy coś ale nie pomaga zmiana stron. Geometria idealna. Wymiana na zimwe pomogła ,powrót do letnich ściaga tak samo. Kupiłem nowe i pomogło. Zacznij od geometrii
Opublikowano
Załóż spowrotem zimowe albo od sprawnego auta i sprawdź. Jeśli nie ściąga, to winne opony letnie.

-------------------

Artur

  • 1 rok później...
Opublikowano
Odgrzeje i zostawię dla potomnych. Problem juz dawno ogarnięty ale zostawię info jakby ktoś miał kiedyś podobny problem. Wiec za ściąganie samochodu odpowiada tylko i wyłącznie kąt pochylenia koła. U mnie winny był skrzywiony amortyzator z lewej strony. Koło bylo wychylone na minus co w konsekwencji powodowało ściąganie . Po wymianie OBU amorów i ustawieniu geometrii jak ręką odjął.
Opublikowano
Mam identyczny problem, autko delikatnie ściąga w lewo, wszystkie sugestie przerobiłem, zamiana opon,geometria, zawias sztywny, na zimowych kołach było ok,zaczęło się ściągnanie po zmianie na koła letnie.
Opublikowano
Kolego wg.mnie będzie to wina opon. U mnie po zmianie z zimowych 16(205) na 17 (225) tez pojawiło sie ściąganie:/ opony mam kierunkowe, były zamieniane chyba na wszystkie sposoby i sie poprawiło ale nie jest idealnie(tak jak na zimowych) autko ściąga lekko w prawo. Za rok zmieniam na 18 cali wiec dałem sobie spokój z tym na ten sezon.…
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, niestety nadzialem sie na krawężnik - lewy przód :duh:

 

Fegla i opona sa juz ok, tylko ze kolo sie przesunelo do tylu - z jednej strony wsadze 3 palce miedzy nadkole i opone, z drugiej nie wchodza - jakies 5mm przestawu na oko, kierownica uciekla pare stopnie w lewo i sciaga.

 

czy jest sens jechac na geometrie? slyszałem, że takie przestawienie jest nieregulowalne i raczej bedzie ktorys wahacz skrzywiony / do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.