Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Może ktoś miał do czynienia z tym BMW?

 

Dzwoniłem do sprzedawcy. Auto zalane 5w40 lub 5w30. Niby stan lakieru oryginalny, tylko lewy błotnik malowany. Przebieg raczej wątpliwy. Książka jest, ale z wpisami z prywatnych serwisów. Taki trochę golas, ale może w dobrym stanie.

 

http://otomoto.pl/bmw-523-e39-525-C36308408.html

 

Data for vehicle identification number: WBADD31030BU45730

Model description: 523I

Market: Europa

Type: DD31

E-Code: E39

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M52 - 2,50l (125kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Arktissilber Metallic (309)

Upholstery: Stoff Flock Streifen/anthrazit (D3AT)

Production date: 31.03.1998

Assembled in: Dingolfing

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S260A

Seitenairbag für Fahrer/Beifahrer Side airbag for driver/passenger

S411A

Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S510A

Leuchtweitenregulierung Headlight aim control

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S555A

Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control

P628A

Kommunikationspaket Communications package

S629A

Autotelefon D-Netz mit Kartenleser vorne Car telephone (GSM) w card reader, front

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

Code Information

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S665A

Radio BMW Business RDS Radio BMW Business RDS

Opublikowano

Powiedz mi jedno jezeli przebieg wątpliwy to po co sie jeszcze interesujesz tym autem ? Przez takich jak ty cofane sa liczniki bo te auta sie sprzedaja to wy nakręcacie ta machinę na cofanie liczników bo lubicie z dupppppy ceny i z jeszcze większej dupppy przebiegi :mad2:

 

Poszukaj auta z historia w aso a zobaczysz ze bmw to radość z jazdy a nie z jazdy po mechanikach . :duh:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
No dobra, ale przebiegiem nie jeżdżę, jeżeli jest w dobrym stanie to niech i ma 400kkm. O oleju wspomniałem dlatego, że większość jest zalana 10w40.
Opublikowano (edytowane)

1998 rok i 255 tyś przebiegu bez książki :duh: :nienie: :norty:

 

Normalnie jeżdżone autko z Niemiec diesel z 2006 roku ma 250 tyś + diesel a benzyna ze 150...

 

 

edit... Za dużo to nie zmienia...

Edytowane przez Blade1984
Opublikowano
No dobra, ale przebiegiem nie jeżdżę, jeżeli jest w dobrym stanie to niech i ma 400kkm. O oleju wspomniałem dlatego, że większość jest zalana 10w40.

Trochę na wyrost twierdzenie. Auto z 400tys musi mieć udokumentowany serwis, inaczej jest to prawdopodobnie kandydat na wszad do pieca hutniczego. Ogłoś żeby handlarze nie cofali licznika od auta, które chcesz obejrzeć lub kupić, wtedy się przekonasz.

A co to w ogóle oznacza dobry stan auta? Rzadko idzie w parze z gigantycznym przebiegiem, więc twierdzenie, że nieważny przebieg, ważny stan techniczny, to tak na nasze warunki trochę nie na miejscu :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No dobra, ale przebiegiem nie jeżdżę, jeżeli jest w dobrym stanie to niech i ma 400kkm. O oleju wspomniałem dlatego, że większość jest zalana 10w40.

 

 

Jezel pasuje ci przebieg 400 tys to dlaczego nie szukasz takiego oryginalnego tylko popierasz oszustwo ?

N

Kupując takie auto nie czujesz sie wydymany ?

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
To ile według ciebie można krzyknąć za taką sztukę, po opłatach i naprawie? Myślisz że byłby chętny? Wątpię. Gdyby nie był puknięty to pewnie cena x2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się, cena swoją drogą, chciałem tylko pokazać kwestię że jak auto ma 11 lat to nie musi mieć 400tys przebiegu tylko dlatego że ktoś kto tak rozumuje taką kupił :mrgreen: dlatego nigdy w żadnym poście nie kwestionowałem przebiegu tylko ze względu na wiek auta. To niedorzeczne.
Opublikowano

Ale dałeś przykład auta, którego nie kupi handlarz bo nie zarobi. Jest to też przykład, że nawet uszkodzenia mają mniejszy wpływ na cenę, niż sam przebieg i o tym powinni pamiętać łowcy okazji. Gdyby to auto miało 300tyś to by kosztowało połowę obecnej ceny i byłoby w orbicie zainteresowania handlarzy.

Nie twierdzę, że nie ma starszych aut z niskim przebiegiem, bo są, ale trafiają tylko do zainteresowanych dobrym stanem, a przede wszystkim mogących za taką przyjemność zapłacić odpowiednio więcej.

Opublikowano
Malowane jest trochę więcej niż tylko błotnik.

Co jeszcze było malowane? W sumie to wisi już trochę czasu, więc pewnie coś jest na rzeczy.

 

No dobra, ale przebiegiem nie jeżdżę, jeżeli jest w dobrym stanie to niech i ma 400kkm. O oleju wspomniałem dlatego, że większość jest zalana 10w40.

 

 

Jezel pasuje ci przebieg 400 tys to dlaczego nie szukasz takiego oryginalnego tylko popierasz oszustwo ?

N

Kupując takie auto nie czujesz sie wydymany ?

 

Nie powiedziałem, że mi pasuje, po prostu jeżeli stan techniczny auta jest dobry to stan licznika jest mało ważny. Poza tym wszyscy teraz kręcą licznik i kupić auto z realnym przebiegiem jest ciężko.

Opublikowano
Poza tym wszyscy teraz kręcą licznik i kupić auto z realnym przebiegiem jest ciężko.

Sam dla siebie szukasz usprawiedliwienia na zasadzie "jeden raz - nie homoseksualista". Uzbieraj odpowiednią kwotę, a znajdziesz ucziwe auto z niekręconym licznikiem i w dobrym stanie.

Opublikowano

 

Poza tym wszyscy teraz kręcą licznik i kupić auto z realnym przebiegiem jest ciężko.

 

 

Nie wszyscy :nienie: ale widać tobie to pasuje i dla takich jak ty sa ściągane trupy na specjalne życzenie :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Byłem i oglądałem to auto. Lakier oryginalny na wszystkich elementach, tylko prawy błotnik na górze ma wartości około 230um. Lakier jest w dobrym stanie bez przycierek. Mechanicznie to tak, z dyfra trochę cieknie. Coś piszczy z przodu na wolnych obrotach, podejrzewam rolki i pasek. Silnikiem troszkę telepie i tutaj mnie uświadomcie, zawsze myślałem, że w R6 to silnik chodzi bez żadnych drgań, ze można postawić monetę 2zł i będzie stała. Standardowo piksele na wyświetlaczu poznikały. Podczas jazdy z tyłu coś wyje. Właściciel mówi, że to opony, ja myślę, że to ten dyfer. W środku wygląda naprawdę dobrze. Końcowa cena 9000zł. Co myślicie?
Opublikowano
Ogólnie to silnik chodzi równo i cicho, tylko tak trochę drga, że jakbym położył monetę to po dwóch czy trzech sekundach by upadła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.