Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nabyłem jakiś czas temu BMW E 90 jednakże po wymianie oleju i filtrów okazało się ze coś mi zaczęło w nim stukać. Nie myśląc długo wybrałem się do znajomego mechanika i dałem mu auto do sprawdzenia i okazało się ze silnik jest rozszczelniony i nie ma odpowiedniego ciśnienia w dodatku panewka jest teraz nie pamiętam czy obtarta czy przetarta czy coś jeszcze innego. W każdym bądź razie koszta naprawy na pewno nie będą należały do małych. Kilka osób poleciło mi wymienić cały silnik niż bawić się w naprawy bo podobno koszta będą bardzo podobne.

 

Moje bmw to 318D 2.0TDI 143 km 105 kW mechanik powiedział mi ze model silnika to N47

 

Teraz moje pyt Gdy już się dowiem jakie będą koszta naprawy i rzeczywiście będą one warte tyle co cały silnik to czy da się wmontować tam silnik np 177 konny czy będę musiał do tego jeszcze coś wymieniać (sprzęgło skrzynia) albo czy komputer nie będzie miał jakichś problemów

Opublikowano

Pochodzę z okolic Katowic. Olej wlałem na taki sam jak był czyli castrol 5w30 i silnik zaczął chodzić jak traktor Auto jak kupowałem miało potwierdzony przebieg w salonie BMW w Gliwicach na 140 tys Przy kupnie od faceta w lipcu dokładnie 16.07.14 miał 146 tys a aktualnie posiada 158

http://bokka.pl/up/f39fec32fb90dfd91044ff4996395921.jpg

Opublikowano

no sory - wyciągnięty łańcuch i zawory walą w tłoki?? :mad2:

jeszcze takiej bredni nie słyszałem

Opublikowano
Witam

Nabyłem jakiś czas temu BMW E 90 jednakże po wymianie oleju i filtrów okazało się ze coś mi zaczęło w nim stukać. Nie myśląc długo wybrałem się do znajomego mechanika i dałem mu auto do sprawdzenia i okazało się ze silnik jest rozszczelniony i nie ma odpowiedniego ciśnienia w dodatku panewka jest teraz nie pamiętam czy obtarta czy przetarta czy coś jeszcze innego. W każdym bądź razie koszta naprawy na pewno nie będą należały do małych. Kilka osób poleciło mi wymienić cały silnik niż bawić się w naprawy bo podobno koszta będą bardzo podobne.

 

Moje bmw to 318D 2.0TDI 143 km 105 kW mechanik powiedział mi ze model silnika to N47

 

Teraz moje pyt Gdy już się dowiem jakie będą koszta naprawy i rzeczywiście będą one warte tyle co cały silnik to czy da się wmontować tam silnik np 177 konny czy będę musiał do tego jeszcze coś wymieniać (sprzęgło skrzynia) albo czy komputer nie będzie miał jakichś problemów

 

TDI???? A to masz silnik VAG w środku ?:P

Opublikowano
Dziękuję za informacje o akcji serwisowej 2 litrowych silników BMW Po rozmowie okazało się że moje auto podlega akcji ale tylko rozrząd napinacze i wszystko wokół tego wiec jestem umówiony na wizytę w salonie. Zobaczymy czy coś się zmieni po wymianie i będziemy myśleć dalej
Opublikowano
Z tego co mi konsultant przedstawił w rozmowie to akcja dotyczy tylko rozpadu i napinaczy nic ponadto nie będzie uwzględniane. W każdym bądź razie pożyjemy zobaczymy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.