Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Żeby f30 dawało radość z jazdy trza wziąść mocny silnik (328i jest bardziej niż wystarczający w przy tej masie), zawias M a najlepiej cały pakiet M, ustawić w Sport lub Sport+ i nie szukać wad na siłę. Sorry, ale przytoczone tu porównanie do IS250 traktuję w kategorii żartu - auto jest wyraźnie cięższe, skrzynia jest dużo wolniejsza, hamulce jak to w japończyku - długo nic się nie dzieje a hamuje dopiero na końcu skoku pedału. Motor w 250 jest wyraźnie ospały, na dole jest bieda, jedzie dopiero górą a kręci się wolniej niż N20, ma za to lepsze brzmienie (chociaż dopalenie z głośników w 328i od modelu 2014) daje radę) i fantastyczną kulturę pracy czym odstawia klekota w 328i. Co jednak z tego skoro jest wolniejszy nawet od stockowego 320i. Lexus robi coraz lepsze auta, ale to jeszcze nie ten poziom.
Opublikowano
Rollomay: poza tym, że mówi sie wziąć a nie wziąść w 100% zgoda, rozważałem IS250 ale mimo 6 cylindrów nijak to nie jedzie, prowadzi się "komfortowo" czyli buja jak taczanka w stepie, o szybkim pokonywaniu zakrętów można zapomnieć, ale jest w środku luxury. Kupiłem F31 328i xdrive, z Mpakietem, adaptacyjnym zawieszeniem i mpakietowymi hamulcami. Przez 2 miesiące przejechałem 9000 km i z każdym pokonanym kilometrem coraz bardziej doceniam to auto! IS byłby porażką, wygodnym bezsprzecznie ale toczydełkiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.