Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Masz rację,najlepiej przekonać się na własnej kieszeni i d........Tyomaj, jest mało istotne czy przyznasz rację czy nie.Nikogo to nie obchodzi.Skoro temat był opisywany milion razy z tymi samymi wnioskami to jeden ,drugi ,czy trzeci nowy"wynalazca mechaniki od nowa" nic nie zmieni.Pomijając iż to co dla Ciebie jest radością z jazdy ,dla mnie być może będzie tragedią.
Opublikowano
zgadzam się z tym, że każdy ma inne wymagania od auta....tak jak mopsisko pisze, że dla ciebie to super a dla niego lipa będzie... i przeważnie tak jest że potem już po kolei lecą części...lata robią swoje... może od razu nie sypną się,ale co jakiś czas po kolei będą siadać i ciągła robota i zbierznosci itd itd
Opublikowano
Nie może być, nawrócił się... :D

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
:wink: eeeeeeeeeeeee nie prawda....... wiem że tak jest..i najlepiej całość wymienić i spokój...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam mam taki sam problem posiadam bmw e 46 z 99r mianowicie problem zaczął sie po jakimś czasie ze samochodem zaczęło ściągać na lewo w aucie zostało wymienione juz wiele rzeczy i dalej przyczyna jest taka sama nie dawno wymieniłem tuleje pływające bo mechanik stwierdził ze to może być przyczyna byłem również na ustawieniu zbieżności udało nam sie ustawić przód ale tył nie i dalej samochód ściąga panowie przyczyna tkwi na pewno w układzie kierowniczym diagnosta stwierdził ze jest to 1 przypadek która ta maszyna nie ustawiła samochodu .
Opublikowano
No przecież nie powie Ci, że jesteś 100-tnym przypadkiem. Jakby to wyglądało. Niech mechanik weźmie breche i posprawdza wszystko jak trzeba. Jeżeli z tyłu nie zaglądałeś nigdy do tulejek to na pewno warto wymienić każdą i problem powinien ustać. Mówisz, że tylu nie dało się ustawić ale dlaczego ? Może wahacz krzywy ?
Opublikowano
... na ustawieniu zbieżności udało nam sie ustawić przód ale tył nie i dalej samochód ściąga ...

 

Najpierw się ustawia tył a potem przód, więc nie rozumiem jak ustawił dobrze przód jak nie ustawił tyłu? Nie masz dalej dobrze ustawionej geometrii.

Poza tym zużyte tuleje pływające wpływają tylko na zmianę kąta pochylenia koła. Możliwe, że jest coś nie tak z tulejami wahacza wzdłużnego, tzw. tuleje progowe, tam się ustawia zbieżność tyłu.

Opublikowano
Ja mam taki sam problem wymieniałem tuleje które były juz wyrobione i wymieniłem tuleje pływające które jak wiecie wpływają na to ze samochód pływa po drodze i nie jest stabilny po wymianę fakt samochód stał sie sztywniejszy na drodze na to miast zbieżności dalej sie nie udało ustawiać byłem juz na kilka stacji i problemu nie mogą znaleźć jakieś pomysły macie na to co jeszcze może być bmw E46 z roku 99r na kołach 16
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kamil ty się tak dopytujesz jak byś pytał o nasze auta.

Jak chodzi o twoje BMW to konkretnie pokaż na rysunku jakie tuleje wymieniłeś i jakiego producenta to może ktoś Ci coś podpowie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.