Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć !

Mam problem, mianowicie... ściąga mi auto w prawą stronę, a ponadto auto pływa po drodze w lewo i prawo. jadąc autostradą najłatwiej to zauważyć. Co może być przyczyną? pozdrawiam :D

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tylne tuleje progowe, ogolnie cały zawias sprawdź na stacji diagnostycznej, daj 20zł dla diagnosty to coś znajdzie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
U mnie też tak jest, byłem na trzech stacjach i wszystko jest idealne każdy tak mówi, 14 kwietnia jadę do serwisu Bmw i zobaczymy co fachowcy znajdą:))
Opublikowano

Na stacjach kontroli nie sprawdzą Ci dobrze tyłu zawieszenia, no może poza oczywistymi tematami jak tuleje wahliwe. Problem polega na tym, że oni sprawdzają zawieszenie obciążone, a prawidłowo powinno się sprawdzać je na podnośniku, bez obciążenia - buda w górę, koła w dół, breszka w łapkę i jedziesz po tulejach. I teraz - najczęściej są to jak koledzy mówili tuleje progowe, bo one bezpośrednio odpowiadają za zbieżność kół tylnych i ich zbyt duże odkształcenia mogą powodować zmianę zbieżności. ALE - zużyte tuleje wahliwe oraz te drugie pełnogumowe w piastach także mogą to powodować. Różnica jest taka, że teochę inaczej czuć to pływanie. No i to nie koniec historii, bo wpływ ma także zawieszenie ramy pomocniczej do karoserii - wypracowane tuleje ramy także wpływają na geometrię tyłu, co może powodować pływanie.

 

Powiedz, jak dodajesz lub ujmujesz gazu przy gwałtownym przyspieszaniu auto ma tendencje do minimalnej zmiany toru jazdy - np. przyspieszasz zaczyna iść lekko w prawo, odpuszczasz - wraca na poprzednią trajektorię?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

problem leży myślę w przednim zawieszeniu gdyż dzisiaj podniosłem auto do góry i zauważyłem ze drążek kierowniczy i stabilizator pracują luźno. Ręką ruszam w prawo i lewo bez oporu.

 

Przy przyspieszaniu-hamowaniu nic si enie zmienia. po prostu auto sciąga troche w prawo a przy hamowaniu przez 1s telepie kierownicą w lewo i prawo

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy. Odswierzam temat. Sporo się naczytałem,bo mam podobny problem.... :mad2: otóż jak w czasie jazdy robie ruchy kierownicą,prawo lewo (od 60 km/h już to czuć) to rzuca tyłem na lewo i prawo bardzo mocno.. albo jak jade na wprost załżożmy 90 km/h i zrobie ruch kierą np.w prawo i wyprostuje to tak samo mało tył mnie nie wyprzedzi.. no i przez to ciągle musze w trasie go kontrować kierą bo każdy lekki ruch kierą to rzuca tyłem na lewo i prawo.. Czy to mogą być te tuleje w progu?jak ona dokładnie się nazywa? ale też zauważyłem to ;

No i to nie koniec historii, bo wpływ ma także zawieszenie ramy pomocniczej do karoserii - wypracowane tuleje ramy także wpływają na geometrię tyłu, co może powodować pływanie.

 

Powiedz, jak dodajesz lub ujmujesz gazu przy gwałtownym przyspieszaniu auto ma tendencje do minimalnej zmiany toru jazdy - np. przyspieszasz zaczyna iść lekko w prawo, odpuszczasz - wraca na poprzednią trajektorię?

To czuje troszkę przy wyprzedzaniu w trasie... Edytowane przez piotr8888
Opublikowano
nie takiej odpowiedzi oczekiwałem..ja pierdziele czepieją się małych błędów nie zdając sobie sprawy że ktoś dyslektykiem może być! aby posty nabić. Idz kolego języka polskiego uczyć i dyktanda sprawdzać. Specjalnie tak nie piszę!!
Opublikowano
A mnie wisi czego oczekiwałeś. Faktycznie lepiej zwalić wszystko na dysleksję. Masz komputer obecnie każda przeglądarka ma w sobie słownik, który podkreśla błędy. A Ty jesteś takim leniem, że nawet z tej opcji nie korzystasz. Po kilku miesiącach chociaż kilka wyrazów zostałoby Ci w głowie. Ale nie po...
Opublikowano
Od dwóch tygodni posiadam BMW E46 323Ci i mam takie same objawy z tyłem. Wjechałem na warsztat i tą tuleje mam zerwaną nr. 2719101 LEMFORDER. Także raczej to jest przyczyną pływania po drodze.
Opublikowano
A mnie wisi czego oczekiwałeś. Faktycznie lepiej zwalić wszystko na dysleksję. Masz komputer obecnie każda przeglądarka ma w sobie słownik, który podkreśla błędy. A Ty jesteś takim leniem, że nawet z tej opcji nie korzystasz. Po kilku miesiącach chociaż kilka wyrazów zostałoby Ci w głowie. Ale nie po...

 

jak ci przeszkadza to nie czytaj i nie wypowiadaj się. A co to aż taki błąd że zrozumieć tego nie mogłeś? to może ty masz problem z czytaniem co? jak taki problem ci to sprawiło.

Opublikowano
Od dwóch tygodni posiadam BMW E46 323Ci i mam takie same objawy z tyłem. Wjechałem na warsztat i tą tuleje mam zerwaną nr. 2719101 LEMFORDER. Także raczej to jest przyczyną pływania po drodze.

 

Kolego powiedz dokładnie która tuleja? skoro już wykryłeś,to wymień sobie dwie...

Opublikowano

Dokładnie lewą mam zerwaną, wymieniam oby dwie żeby mieć już spokój z nimi. Poza pływaniem tyłu po dziurach i koleinach jest jeszcze objaw pukania/stukania.

 

2719101 LEMFORDER to jest numer prawej i lewej jakby co.

Opublikowano

ludzie jacy nie wyrozumialcy tu są .

I myślicie iż wymieniając dwie tuleje macie sprawne zawieszenie tył ?.Powodzenia.

 

To co ty odrazu sugerujesz że cały tył muszę wymienić?? dużo pomogłeś.. nie ma to tamto..heh cięzko więcej powiedzieć jak wiesz co jeszcze może być?aaaaaaaaaaaa może jasnowidz? hehe :duh:

Opublikowano
Jesteśmy wyrozumiali, ale mówiąc wprost nie dla idiotów. Masz postawy roszczeniowe odpowiedzi Ci nie pasują, a prawda jest taka, że odpowiada Ci ktoś kto ma wiedzę i wie co robi, tylko mówi Ci coś czego nie chcesz usłyszeć i się gotujesz.
Opublikowano
po pierwsze ty jesteś idiotą. A po drugie na jakiej podstawie można mówić że to nie będzie wina tylko tuleji? skoro wykryli mu że to tuleja to znaczy że to tuleja, rozerwana i tył może nosić.. mnie wkurza to że gość głupio pisze. Bo zamiast tą wiedzą się podzielić, to pisze że jeśli myślimy że to wina tuleji tylko to powodzenia... To jest wporzo?? i weź się już nie wypowiadaj, bo najwięcej piszesz a najmniej pomagasz.
Opublikowano

Zakładam iż mając choć odrobinę wolnego ram-u zrozumiesz Piotrusiu iż wymiana dwuch ,trzech czy pięciu tulei to druciarstwo.

Myslisz chłopaczku iż te elementy sa wieczne?.Zapytaj grzecznie to napiszę Tobie więcej.Jeśli nie potrafisz to rozwalaj auto dalej.G... mnie to obchodzi.Nie stać cie by utrzymać auto?.Kup motorower i tyle.

Opublikowano (edytowane)
No nie żartuj,nie będę cie prosic haha to jest forum i każdy powinien tu sobie pomagać a nie błagać o pomoc.. apropo tuleji jak będzie trzeba to wymienie wszystkie. Ale to nie znaczy że zaraz wszystkie są szmelc.. To jak z przodu masz luz na sworzniu to wymieniasz cały zawias? to to dopiero trzeba coś z dyńka mieć heh to po holere mówią że trzeba auto do góry podnieść i breszką sprawdzać luzy? to lepiej nie sprawdzać i odrazu cały zawias zamówić.. Edytowane przez piotr8888
Opublikowano (edytowane)
Nie warto tłumaczyć.Masz na ten temat pierdylion postów.Poszukaj i wyciągnij wnioski. Edytowane przez mopsisko
Opublikowano
To jak z przodu masz luz na sworzniu to wymieniasz cały zawias? to to dopiero trzeba coś z dyńka mieć heh to po holere mówią że trzeba auto do góry podnieść i breszką sprawdzać luzy? to lepiej nie sprawdzać i odrazu cały zawias zamówić..
Opublikowano
spadaj. Jednak to prawda co mówią o cwaniaczkach z bmw hahha

 

 

po pierwsze to troche szacunku jesteś nowy na forum a szukasz dymu :norty:

twierdzenie o cwaniakach w bmw też nie na miejscu bo sam je posiadasz

następna sprawa nie dziw się że ktoś ma do ciebie pretensje że pytasz o tematy kóre na forum były wałkowane setki razy wystarczy :search:

z opisu widze że posiadasz auto z 2001r i myślisz że tuleje były wymieniane :?: wyobraz sobie jak wygląda guma po tylu latach

dla sprostowania tulejek w tylnym zawiasie masz 17 i wszystkie trzeba wymienić -niestety

do tego trzeba sprawdzić amory oraz koła które też czasem powodują pływanie auta

Opublikowano
Wtrącając się w dyskusję w pewnym stopniu jałową bo jak widać niektórzy patrzą tylko na to co widzą przed sobą nie wyciągając żadnych wniosków i brną w swoje. Powiem jedno, nie wiemy od kiedy "kolega" ma auto oraz czy tuleje nie były wymieniane więc nie sugerujmy od razu wymiany wszystkich tulei prawda ? Ale z drugiej strony, jeżeli na prawdę auto masz od niedawna "kolego" i nie wiesz kiedy były wymieniane tuleje a widać, że swoje przeżyły to wymień wszystkie. Sam wymieniałem po dwie i teraz czeka mnie wymiana wszystkich gdyż auto prowadzi się na "Dzięki Bogu" mam na myśli, że moje pływanie nie ustąpiło. Reszta zależy od ciebie. I proszę cię, daruj sobie stwierdzenia typu
Jednak to prawda co mówią o cwaniaczkach z bmw hahha
bo dokładnie w takich wypowiedziach reprezentujesz to o czym wspominasz zachowując się jak zwykły "burok" : )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.