Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chłopaki mam taki problem, dzisiaj zrobiłem ok 10 km i w aucie zaczęło śmierdzieć palonym olejem.

Okazało się że przegrzałem olej, aż trysnął na kolektor wydechowy przez korek (jechałem spokojnie) > szukam dalej przyczyny > woda w zbiorniczku wyrównawczym przegrzana, ale chłodnica jest zimna. Prawdopodobnie zwalony termostat?

 

Ale co najdziwniejsze, wskaźnik temp silnika stał w pionie i ani drgnął dalej?! Jeżeli olej jest już za gorący to nie powinien przelecieć na czerwone pole?? WTF?

 

Teraz tak, gdzie on (termostat) kurna jest???

Jak on kurna wygląda?

Czego wskaźnik temp silnika nie pokazywał na czerwonym polu?

 

 

Jeszcze jedno. Jadę sobie, na polu zimno, klima wyłączona i momentalnie parują mi szyby?! Ogrzanie wnętrza klimą mało pomaga, tym bardziej jak jedzie dużo ludzi.

WTF??

 

Model auta E46 318i.

Opublikowano

Piszesz , przegrzany silnik , przegrzany olej, przegrzany płyn , ale jaką miały temperaturę ?

bo może tylko spanikowałeś z powodu smrodu spalonego oleju ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Przegrać olej przy spokojnej jeździe? Niewykonalne.. To nie mleko ze ci górą wykipi.. Albo masz uszkodzona uszczelkę korka albo poszło pokrywa. A mój być ciśnienie zbyt duże i wywalac olej przez stara odme
Opublikowano

Jak sprawdzić temperaturę? W komputerze? Jest możliwe żeby cały czas mi ja pokazywało na wyświetlaczu?

 

No a fakt że górna rura jest gorąca a dolna zimna?

Opublikowano

ukryte menu w zegarach, test 7

tam bedzie sie wyswietlacz aktualna temp z dokladnoscia do 1stopnia C

 

jak sie do tego menu dostac znajdziesz sobie w google czy na forum, pisane było 32628 razy o tym

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

OK znajdę.

Ale mam pytanie, czy to jest temperatura silnika, oleju, czy cieczy chłodzącej (czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest za chłodnicą, więc zawsze będzie pokazywać dobre temp)?

 

I drugie, jest możliwe żeby ustawić na wyświetlaczu żeby ciągle pokazywało ten konkretny parametr, zamiast np. zegara czasu?

Jak to można zrobić?

Opublikowano
Temp otwarcia to chyba 104st. Po co kombinujesz jak miałeś odpowiednią temp. ? Jak to będzie zawsze dobrze pokazywał? Będzie się przegrzewac to zobaczysz to na wskaźniku.
Opublikowano

Kombinuję bo nie wiem czego ten olej wyleciał mi na kolektor, a może czujnik temp silnika się zwalił?! Wolę dmuchać na zimno.

Uszczelka z pod korka wygląda dobrze. Zaraz sprawdzę poziom oleju, doleje co trzeba i przejadę się z monitorem temp silnika.

Zresztą, przy normalnej pracy silnika, można otworzyć korek i nie powinno bluzgać, prawda?

 

Można w BC sprawdzić błędy?

 

A własnie czy jeżeli przy wyłączonym silniku wyjmę/podmienię cewkę wyskoczą jakieś błędy? Nie powinny prawda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.