Skocz do zawartości

[e39 ] tarcze i zaciski hamulcowe od e34 do e39


marniu79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z racji tego ze musze zrobić hamulce z tyłu, trafiły mi się kompletne hamulce od e34 525 . Tarcze przód oraz tył wraz z klockami , Ate POWER Disk tarcze są rozmiarze 300 mm moje 296mm . Niestety z tyłu mam wentylowane a tu od e34 są zwykle mam również zaciski od tej e34 . Dodam ze cały komplet ma przejechane moze ze 400 km więc są jak nowe . Pytanie jest następujące czy da się ten zestaw założyć p&p czy trzeba kombinować. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie poprawiaj konstruktorów, bo możesz źle na tym wyjść.

Hamulce się kończą, wiec kup takie jak mają być, nie muszą być z górnej półki, lepszy jakiś zestaw budżetowy jak kombinacje z innych aut.

Hamulce na tył za 300pln zrobisz, więc nie widzę sensu kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak nie masz na sprawy PODSTAWOWE do tego auta to chyba czas stwierdzic , że nie stać cię na to auto.

Bez obrazy ale hamulce to chyba wypada mieć solidne?

 

Nie jesteś sam na drodze....

 

Kup nawet jakieś używane ale od tego auta.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To nie chodzi o to że się nie da, bo da się wszystko, tylko trzeba czas/chęci/pieniądze/umiejętności.

Tu się raczej rozchodzi o to, że modzenie ma sens gdy poprawiamy fabrykę, tj. po swapie silnika czy uturbieniu wzmacniamy hamulce, zakładamy od mocniejszej wersji, czy coś.

Robienie takiej rzeźby dla oszczędności jest kiepskim pomysłem, bo ani to lepsze, ani skuteczniejsze, w dodatku nie wiadomo jak taki zestaw się zachowa w sytuacjach krytycznych.

Tyle co wydasz na graty z e34 to akurat masz hamulce na tył, jak dla mnie to nie ma się nad czym zastanawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdybyś chcial robić takiego "swapa" to jest to praktycznie niewykonalne-choćby ze względu na to,iż średnica piasty (a zarazem osadzenia tarczy) w e39 jest większa niż w e34.

Ponadto sprawdź,czy z tylu masz na pewno tarcze wentylowane-w tdsach szly lite.

EDIT.Spojrzalem,że masz Touringa-a tam z tylu szly wentylowane.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.