Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak, akumlator odpinasz na samym początku. Myślę że płynem do spryskiwaczy tez można. Generalnie trzeba oczyścić z pyłków i innych zabrudzeń. Ja użyłem zwykłego alkoholu (resztki Pana Tadeusza :)) Czyścić trzeba ten plastikowy dysk oraz plastikowy sensor na dole dysku. Jak dojdziesz to etapu rozbiórki pokazany na zdjęciu 11 to będziesz widział dokładnie elementy całego czujnika do czyszczenia. Ten film z YouTube pokazuje E87, w E90 jest trochę inaczej z tego co widzę.
Opublikowano
Na pewno to co pokazuje screen z YouTube to jest etap po wyjęciu tylko kierownicy, ty musisz iść dalej wg instrukcji aby zobaczyć dysk ze zdjęcia 11
Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem wszystko według instrukcji i nic nie pomogło a jest nawet jeszcze gorzej...

 

Gorzej dlatego, że po odpaleniu samochodu błąd przez jakiś czas się nie pokazywał tzn był ale tylko na chwilę po przejechaniu kilkudziesięciu metrów kontrolki znikały a teraz są CAŁY CZAS...

Nie wiem co mam robić i szczerze to jestem załamany bo wszystko robiłem dokładnie i wolni a nic lepiej... :mad2:

 

Robiłem dodatkowo zdjęcia.

Opublikowano

http://i.imgur.com/I0tAkM7.jpg?1

 

http://i.imgur.com/lMYpGhg.jpg?1

 

http://i.imgur.com/NL0WZ5d.jpg?1

 

http://i.imgur.com/ChWUV7I.jpg?1

 

http://i.imgur.com/U0JWXwI.jpg?1

 

http://i.imgur.com/d8aUSwR.jpg?1

 

http://i.imgur.com/rsLYNix.jpg?1

 

http://i.imgur.com/cc5APWn.jpg?1

Opublikowano

Nie rozumiem czemu jest gorzej, jeśli składałeś dokładnie tak jak było wcześniej to nie powinno się pogorszyć. Po czyszczeniu u mnie problem zniknął a objawy miałem identyczne. Niestety ale wychodzi na to że u Ciebie ten czujnik jest do wymiany:( Z tego co ja się orientowałem szukając u siebie rozwiązania (jakby czyszczenie nie pomogło) to wymienia się cały pająk, jako moduł:

http://allegro.pl/manetka-kierunkowskazow-tempomat-bmw-3-e90-i6218312290.html

 

Choć może to co pokazywałeś na olx wystarczy.

Opublikowano
A jeszcze jedno, po zmontowaniu wszystkiego robiłeś kalibracje czujnika? Robi się to w ten sposób, że po odpaleniu samochodu, zanim ruszysz, kręcisz kierownicą maksymalnie w lewo i prawo.
Opublikowano

Nie, odpaliłem i po prostu jechałem i nie kręciłem.

 

 

Czyli co teraz po oodpalneiu krece max w lewo i potem max w prawo tak ? I potem co ikonki powinny się zgasić czy jak ? czy jechać potem normalnie czy może za chwilę zgasić silnik ?

Opublikowano

Ja zrobiłem tak. Po zmontowaniu odpaliłem(kontrolki o awarii czujnika nie świeciły ), skręciłem maksymalnie w lewo, potem prawo i nie gasząc silnika ruszyłem w trasę. Teraz pytanie czy nie trzeba rozkręcić czujnika raz jeszcze aby ponownie go skalibrowac :( (nie wiem co powoduje zerowanie). Sory ze nie mówiłem o tym wcześniej ale swoją naprawę robiłem ponad rok temu i dziś rano po Twoim poście ze jest gorzej przypomniałem sobie o tym, powinno byc to tez w instrukcji.

 

Ostatecznie jak to nie pomoże to pewnie trzeba będzie wymienić ten moduł.

  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam u mnie też jest ten sam błąd 5E46 czujnik kąta skrętu kierownicy.

Kalibrowalem ista ale po paru godz. Znów to samo rozkręcac nie dam rady bo mieszkam w de a tu są ceny dużo większe niż w pl za robotę itd.

Na ktos może na sprzedasz tego pająka z manetkami czy sama taśmę lub ten czujnik. Nie wiem co kupić aby było ok

Rady mile widziane dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.