Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jest mi bardzo przykro , z powodu pojawiającego sie nagminnie tematu o kradziezy auta . E90 jest bardzo chodliwym towarem - łatwo je ukraść

 

Chiałbym Wam tym tematem uzmyslowić ,że warto dodatkowo zabezpieczyc auto- AC mogą nie wypłacić z roznych powodow.

 

Wydanie 200-400zł to nie majątek , a sporo daje.

 

Dla przykładu zapodaję 3 filmy na których widac jak to się odbywa- 95% przypadków to włamanie przez zamek- szyb się nie wybija (z wielu powodów) Nie chce mi się wyjasniać dlaczego do kradziezy radia wybija się szybę od strony pasazera, a do kradziezy auta praktycznie nigdy. Włamanie przez zamek daje nam łatwą i tanią mozliwośc zabezpieczenia auta- likiwdacja zamków

 

Prosze zobaczyc i sobie wyobraźic zdziwienie złodzieja gdy patrzy na klamkę, a tam nic nie ma - odpuszcza i szuka nastepnego ŁATWIEJSZEGO celu.

 

Na policji powiedzą Wam ,ze ogromna wiekszośc skraodzionych aut to auta bez jakichkolwiek dodatkowych/nie fabrycznych zabezpieczeń.

Każdy lubi łatwochę. Żłodzieje też... po co sie męczyc i ryzykowac tracąc kolejne minuty jak obok stoi setka innych aut bez jakichkolwiek zabezpieczeń? (mam na mysli nie fabryczne zabezpiecznia) Ponoć juz jedno dobre dodatkowe zabezpiecznie skutecznie odstrasza.Likwidacja zamków i dobrze zrobiony i ukryty pstryczek bez diody sygnalizującej, jako odciecie zapłonu to do dzis dzień jedne z najlepszych i najtańszych zabezpieczeń.

 

Na jednym filmie mają tzw PATYK jest to klucz, który pasuje do kazdego auta w danym modelu lub marce. Najczęsciej jednak uzywają wytrychu - zwykłego śrubowkreta

 

 

Edytowane przez alduwiel
  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Nie ma 100% sukutecznego zabezpiecznia - jak sie uprą i mają zlecenie na akurat te auto to nic nie pomoże.

 

Ale im wiecej tym lepiej. Zazwyczaj juz jedno dobre zabezpiecznenie wystarczy. Po co mają sie męczyc jak obok stoi inne auto bez zabezpieczeń?

 

Ja stosuje 4w1 i koszt tego to max 1000zł

-alarm z czujnikiem ruchu

-blokada skrzyni najnowszych typow (niestety do nie których modeli aut jest wogóle nie skuteczna-np do e90 automat to lipa, a do manula jest dobra- tak czy siak dobry wytrych i zamek siada)

-pstryczek z odcieciem zaplonu bez sygnalizujacych diodek, bo po diodzie dojdą do pstryczka (bardzo dobre-jak dobrze zalożone)

-likwidacja zamkow (bardzo dobre)

 

Sa też inne skuteczne

-mozna wywalić w inne tajne miejsce wejście od obd. Ja tego nie robię - tę metodę ktoś polecał i wydaje mi sie ok. Nie wiem jak z nowszymi modelami bo tam chyba mozna się łączyć bezprzewodowo

-zeder

-namierzanie radiowe (bardzo dobre)

 

Takie zabezpieczneia typu stara blokada skrzyni biegów ,czy blokada na kierownicę lub wszelkie fabryczne zabezpieczenia mozna sobie darować.

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
Jak otworzyć auto z padniętym akumulatorem i bez zamków? Mówię o sytuacji gdzie ja jako właściciel chce wejść do takiego auta.

przez rozbicie szyby niestety.

 

 

To bardzo malo prawdopodobne - jak pada akumulator to nie odpalisz, ale tyćko prądu , aby otworzyc zawsze bedzie. Jak juz masz wstepne objawy końcowego zywota akumulatora-np ciężko kreci kupujesz nowy i po problemie

Musialbyś zostawic na światłach,żeby wyładowac do kompletnego zera, ale przeciez bmw ma czujuniki i samo wylącza światła. Tak czy siak jakis mikro uałmek szansy jest- np zrobisz zwarę grzebiąc przy aucie i zostawisz na noc auto.

W tedy juz nic innego nie zostanie jak wybuic szybe- ale to chyba nie tragedia? Za 50zł idzie wyrwać uzywaną...

Opublikowano
Jak otworzyć auto z padniętym akumulatorem i bez zamków? Mówię o sytuacji gdzie ja jako właściciel chce wejść do takiego auta.

przez rozbicie szyby niestety.

 

 

To bardzo malo prawdopodobne - jak pada akumulator to nie odpalisz, ale tyćko prądu , aby otworzyc zawsze bedzie. Jak juz masz wstepne objawy końcowego zywota akumulatora-np ciężko kreci kupujesz nowy i po problemie

Musialbyś zostawic na światłach,żeby wyładowac do kompletnego zera, ale przeciez bmw ma czujuniki i samo wylącza światła. Tak czy siak jakis mikro uałmek szansy jest- np zrobisz zwarę grzebiąc przy aucie i zostawisz na noc auto.

W tedy juz nic innego nie zostanie jak wybuic szybe- ale to chyba nie tragedia? Za 50zł idzie wyrwać uzywaną...

 

W styczniu w moim starym garażowanym golfie i aucie mojej dziewczyny jednej nocy padły akumulatory zero objawów żeby tak się stało :mad2: wszystko jest możliwe :twisted:

Opublikowano
Nie ma to jak rozpisywać się o zabezpieczeniach na forum. Miejsce parkowania większości z was można bez trudu ustalić na podstawie profilu, poprzednich wpisów i IP. Poróbcie jeszcze zdjęcia zabezpieczeń to sobie pooglądamy
Opublikowano (edytowane)
Nie ma to jak rozpisywać się o zabezpieczeniach na forum. Miejsce parkowania większości z was można bez trudu ustalić na podstawie profilu, poprzednich wpisów i IP. Poróbcie jeszcze zdjęcia zabezpieczeń to sobie pooglądamy

 

Czego to sie ma tyczyć? Przeciez brak zamka czy załozonego berlocka zlodziej widzi odrazu. Co do wywalania zamka to dzielę się tylko z Wami tym co sam robię i informacjami ze samego źródła jak dobrze zabezpieczyc auto.

Moze duzo sie zmieniło od 2009 roku, ale na tamten czas ponoć wywalenie zamków dawało 99% pewnosci - a zrobienie tego moze nic nie kosztowac bo klamkę pasarzera bez zamka do mojego starego Renault Velstatis dostalem na szrocie za darmo - auto wyglada jak nie naruszone. Nawet kupujac całą klamke na szrocie duzo nie wydamy. Z tego co wiem to wszystko co ma zamek mozna otworzyć, dlatego i zedery i berlocki czy inne blokady wysiadają. Nie ma zamka nie ma jak otworzyć- proste

Wydaje mi sie ,ze gdyby coć jedna z tych 3 rzeczy które wymienilismy byla by zrobiona w autach uzytkowników tego forum to nikomu by fura nie znikneła.

 

A koszty praktycznie zerowe

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano (edytowane)

Samochód z zamkami otwiera się ok. 4s.

Auto z usuniętymi zamkami trwa ok 30s.

Sposobem na otwarcie auta które ma brak zamków jest wbicie klina (lub dwóch) pomiędzy ramkę z szybą a karoserią,

dzięki temu robi się szczelina w którą wkłada się stalowy drut odpowiednio zagięty który otwiera drzwi za klamkę od środka. :|

 

Oczywiście jest to sposób na auta bez alarmu z czujnikami ruchu.

I dobry sposób na dostanie się do auta bez zamków z rozładowanym akumulatorem :wink:

 

EDIT: Oczywiście jak zauważył to kolega bogdan201 dotyczy to starszych aut oraz tych mniej zaawansowanych

Edytowane przez aditonie
Opublikowano

czyli najlepszy sposób na złodzieja( w rozsądnej cenie) w e90 to usunięcie zamka, alarm z czujnikami ruchu i odcięcie zapłonu.

Co do zamka to wystarczy zdjąć tapicerke zdemontować go ? jest tam jeszcze jakaś elektryka pod niego podpięta ? i potem jakoś zaślepić otwór po nim.....

Opublikowano
Po zamknięciu auta pilotem klamki wewnętrzne nie otworzą drzwi, to jest zabezpieczenie stosowane powszechnie we współczesnych samochodach.
Opublikowano
Po zamknięciu auta pilotem klamki wewnętrzne nie otworzą drzwi, to jest zabezpieczenie stosowane powszechnie we współczesnych samochodach.

 

Oczywiście dotyczy to starszych aut :wink: e90 już jest zabezpieczone.

Opublikowano
Po zamknięciu auta pilotem klamki wewnętrzne nie otworzą drzwi, to jest zabezpieczenie stosowane powszechnie we współczesnych samochodach.

 

Oczywiście dotyczy to starszych aut :wink: e90 już jest zabezpieczone.

 

 

Tak samo nie działa chwytanie drutem za klamke od wewnątrz auta jak i wciskanie druta pomiedzy szybą, a kaloserią w dzrzwiach...Te metody dzialały w autach z lat 80-90

Opublikowano
to jak zamek jest wyciągnięty w e90 to jaka możliwość wejścia ? rozwalenie klamki ?? a ma może ktoś jakieś zdjęcie jak to wygląda z wyciągniętym zamkiem. Bo sam się zastanawiam nad tym.
Opublikowano
a takie urządzenia z allegro za kilkadziesiat zlotych dzieki ktorym robi sie odciecie zaplonu to dobre rozwiazanie? jest nawet za 150zl z montazem w warszawie. jest sens czy to lipa ? kotre sa najlepsze , te co trzeba dotykac masy i jakiegos spejclnego miejsca czy takie z dodatkowym pilotem przy kluczyku czy moze na pastylke ?
Opublikowano (edytowane)
to jak zamek jest wyciągnięty w e90 to jaka możliwość wejścia ? rozwalenie klamki ?? a ma może ktoś jakieś zdjęcie jak to wygląda z wyciągniętym zamkiem. Bo sam się zastanawiam nad tym.

 

 

Nie da nic rozwalenie klamki- albo masz pilota , albo nie masz i nie wchodzisz.

 

Jak to wyglada? To rzuć okiem na klamkę od drzwi tylnich - tak to wyglada :)

 

 

a takie urządzenia z allegro za kilkadziesiat zlotych dzieki ktorym robi sie odciecie zaplonu to dobre rozwiazanie? jest nawet za 150zl z montazem w warszawie. jest sens czy to lipa ? kotre sa najlepsze , te co trzeba dotykac masy i jakiegos spejclnego miejsca czy takie z dodatkowym pilotem przy kluczyku czy moze na pastylke ?

 

tak jest ok, to mozna podpiąc pod parę róznych systemów - od prądu , od rozrusznika,od odciecia paliwa itd (mozliwości jest ileś) - to własnie komplikuje sprawę bo nawet jak otworzą pod maską miejsce gdzie jest setka kabli to nie dojda gdzie jest podpiety pstryczek- najwaznjiejsze to tak zaizolowac kable , aby nie szło odroznic nowej instalacji od fabrycznych kabli- warto uzyc takiej tasmy izolacyjnej ale jakby materiałowej. W nia sa oklejone wszystkie kable- dobrze to zamoaskowac i dojście do tego który obwód ma zabezpiecznie jest praktycznie nie mozliwe- to chyba de facto najlepsze zabezpiecznie jakie istnieje

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
z jakich powodów mogą nie wypłacić AC?? Poza brakiem odpowiedniej ilości kluczy i rażące niedbalstwo ubezpieczonego (niezamknięcie auta) jakoś nic nie przychodzi mi do głowy.
Opublikowano
z jakich powodów mogą nie wypłacić AC?? Poza brakiem odpowiedniej ilości kluczy i rażące niedbalstwo ubezpieczonego (niezamknięcie auta) jakoś nic nie przychodzi mi do głowy.

 

Jest ich mega wiele. W zaleznosci od ubezpieczyciela . np w link 4 jest cała strona drobnym druczkiem takich podpunktów.

 

Sasiadowi i znajomemu ukradli auta i zadnemu nie wypacili- jendego sprawa w sadzie ciagnie sie do dzisiaj... Sąsiadowi bo złodzieje włamali sie do domu i zabrali auto razem z kluczykami , a kumplowi bo miał tylko jeden kluczyk- chytry sprzedawca polisy wpisał w ubezpieczeniu ,że sa dwa klucze bo jest taki wymóg , a jemu nic nie powiedział... Powodów jest duzo i co zresztą zrozumiałe chytrzy ubezpieczycioele wykozystaja wszystkie mozliwości aby sie wymigac od płacenia. jeszcze pzu czy alianz sa uczciwi i tych powodów maja nie wiele...

 

Przy szkodzie z twojej winy tez nie wyplacają bo np . miałes łyse opony, miałes rużne opony na jednej osi, jechałeś za szybko, nie miałeś przegladu... itp itd

Opublikowano
a takie urządzenia z allegro za kilkadziesiat zlotych dzieki ktorym robi sie odciecie zaplonu to dobre rozwiazanie? jest nawet za 150zl z montazem w warszawie. jest sens czy to lipa ? kotre sa najlepsze , te co trzeba dotykac masy i jakiegos spejclnego miejsca czy takie z dodatkowym pilotem przy kluczyku czy moze na pastylke ?

BTW gdzie w Warszawie moza to zamontowac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.