Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A więc tak.

 

Ostatnio wymieniony został żarnik od xenonu, cieknący element układu chłodzenia, wyczyszczony kolektor. (niestety brak zdjęć :/)

 

Założone zawieszenie :cool2: jest sztywniej, bardziej twardo, ale przede wszystkim lepiej!

 

Zawieszenie wciąż się układa ostateczna regulacja po zakupie nowych felg. Wiem, że tylne koła obecnie to masakra...

 

http://i.imgur.com/IjyuDTM.jpg

http://i.imgur.com/bdmddtU.jpg

http://i.imgur.com/AuU0bDe.jpg

http://i.imgur.com/L3CEBIu.jpg

http://i.imgur.com/kZbLVhc.jpg

http://i.imgur.com/fsoPaS4.jpg

 

zdjęcia robione telefonem podczas mycia auta więc bez szału :)

Opublikowano
przod wyglada fajnie :) felgi dales 17 czy beda wieksze ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dzięki :)

 

Jak mi załatwisz asfalt na ulicy to kupie 19" :D poza tym moja okolica wygląda jak by progi zwalniające spadały z nieba wraz z deszczem :P

 

Co do kolektora wyznaje zasadę "Rób to na czym się znasz, a resztę zostaw innym którzy to potrafią zrobić"

Jak coś rozkładam i składam to zawsze mi coś zostanie :D

Dlatego nad moim autem opiekę serwisową pozostawiam Mautoczęści z Legionowa kolega Gorki z forum i to u niego robiłem czyszczenie kolektora.

 

Ostatnio właśnie zrobili u mnie

- Nox

-Termostat

- wypalanie katalizator

Opublikowano

Z jednej strony masz rację :P Ja już swoje S230 po ostatnich nocnych jazdach musiał oddać do spawania :mad2: Komfortu niestety brak przy takim rozmiarze ale za to wygląda zacnie :lol:

 

No i słusznie też jestem tego zdania :) W ogóle odczuwasz jakaś różnicę po czyszczeniu ? :)

Opublikowano

Różnicy może nie czuje.

 

Bardziej świadomość co się zmieniło, przed zabiegiem (widziałem zdjęcia) częściowo nie było widać zaworów po zabiegu idealne.

 

Mam swoje E90 nie cały rok i jeszcze nim pojeżdżę wiec na pewno musi byś sprawne :D

 

 

A co do felg to wiem, że 19" to jest to lecz ma swoje minusy... :/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio zakupiłem korzystając z genialnej promocji salony Bawaria Motors gumowe dywaniki na zimę :cool2:

http://i.imgur.com/ye0QYIl.jpg

 

 

Jeszcze czeka mnie w tym roku zakup opon zimowych trwa wybór :)

 

Plany na 2016

- Felgi styling 193 lub 313 (jak się uda to jeszcze w 2015)

- wiosna 2016 upgrade do 3.0i 272hp :twisted:

- m-pakiet zewnętrzny

w rozważaniach

- nowy dolot

- zmiana wydechu

Opublikowano
na jaki dolot zmieniasz ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ostatnio zakupiłem korzystając z genialnej promocji salony Bawaria Motors gumowe dywaniki na zimę :cool2:

http://i.imgur.com/ye0QYIl.jpg

 

 

Jeszcze czeka mnie w tym roku zakup opon zimowych trwa wybór :)

 

Plany na 2016

- Felgi styling 193 lub 313 (jak się uda to jeszcze w 2015)

- wiosna 2016 upgrade do 3.0i 272hp :twisted:

- m-pakiet zewnętrzny

w rozważaniach

- nowy dolot

- zmiana wydechu

 

fajne plany :cool2: :D

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Na razie nie mam typów co do dolotu. Szukam, czytam.

 

Problem jest w tym, że większość dolotów jest do N52 chociaż moim zdaniem te od N52 na 100% podejdą do N53, ale to będę sprawdzał jeszcze.

Obecnie z zmian HP na + na pierwszy planie jest zmiana na 3.0i

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

To co się zmieniło przez te prawie 4 miesiące.

 

Został kupiony w grudniu kolektor do ulepszenia na 272hp

 

http://i.imgur.com/gTLH3fP.jpg

http://i.imgur.com/qdN428b.jpg

 

Od razu ostrzega jest to bardzo trudny temat.

Progres to około 70% realizacji celu. :mad2:

Podkreślę, że kolektor z disami dalej leży na półce. Sam montaż to będzie bułka z masłem :)

 

Dzięki Kolego Smokin i Watkem za kontakt do mechanika i podpowiedzi.

 

Temat jest otwarty mam nadzieje go skończyć w ciągu 30-50 dni.

 

Kupiłem nowe felgi :twisted:

 

http://i.imgur.com/Psybgau.jpg

 

ps: foto nie moje

Koła czekają na cieplejsze dni.

 

Oprócz tego był serwis

- Olej

- Płyn do wspomagania plusz uszczelka zbiorniczka

- Olej dyfer

- filtry

- inne

 

Trwają poszukiwania opon + renowacja starych 17 i walka z upgradem silnika.

 

Saty tuned.

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem z załączonego filmiku to:

 

1. Część filmu to takie auto jak moje w automacie nie wiemy czy x-drive.

Lewa strona cały stock

Prawa strona nowy kolektor plus, disy, filtr k&n bez mapy od 330i

 

I tutaj nie ma prawie żadnej różnicy bo niby jak ma być?

 

2. Część filmu

 

lewa strona cały stock

Prawa strona nowy kolektor plus, disy, filtr k&n + mapa od 330i nie wiadomo jak zmodyfikowana

 

I różnica już występuję.

Jak napisał autor filmu 3 sekundy.

 

 

Popraw mnie jeżeli się mylę :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że potrzebna jest mapa, ale różnice zobaczysz na hamowni.
3A0jS9b.png
Opublikowano
No 2 część filmu jest już z mapą i szału to nie robi ... 0-100 km/h praktycznie identycznie , pózniej do 160 nie wiele szybciej niż seria ... Więc moim zdaniem jak wszystko jest zrobione jak trzeba i dobrze wgrany program i różnica jest znikoma to patrząc pod kontem osiągi / opłacalność - Nie kalkuluje się to w ogóle :wink:
Opublikowano

Nie mamy pewności ile km on po modyfikacji ma. Napisał że 272. Był na hamowni?

 

Czytałem dużo o tej modyfikacji i każdy kto ja zrobił odczuwał dużą różnicę.

 

Jak znajdę kogoś z 330i najlepiej 330xi to postaram się "złapać" z nim i to nagrać bo sam jestem ciekaw różnicy.

 

 

ps: 3 sekundy różnicy to dużo... :D

Opublikowano

fimik pokazuje najpierw modyfikacje przed mapa do 330i i strata jest zrozumiala, potem pokazuje jak juz jest zrobione wszystko jak trzeba i pokazuje 3 sekundy mniej przy 0-200 czyli roznicy ktora mozemy oczekiwac przy 50 koniach wiecej w benzynie . roznica do setki miedzy 325i a 330i w N53 to okolo 0,8 seks (przy nowym silniku w laboratorium).

 

A wiec wedlug mnie zakonczylo sie to powodzeniem. Teraz jezeli porownujemy to dizla z dwoma turbinami, to tak ilosc koni do wysilku wlozonego jest gorsza w przypadku benzyny bez turbo ale to chyba wszyscy wiedza :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

tyle ze tu nie chodzi aby zyskac nie wiadomo co w przyîeszeniu do 100 tylko aby zyskac silnik ktore jest duzo bardziej dynamiczny we wszystkich zakresach i zyskac te 3 seks do 200...0-100 interesuje goscia ktory kupil sobie skode fabie 90 KM. Mozna uzyskac po programie i wymianie wydechu i dolotu okolo 305 koni faktycznych czyli z 325i masz 335i i nie musisz sie liczyc z dwoma dziewicami pod maska ktore wyja za kazdym razem jak naciskasz pedal gazu...

 

Turbiny za sprawa silnikow elektrycznych w ciagu 10 lat w samochodach ciwilnych odejda do lamusa na poczet hybrydO LUB WRECZ SAMYCH ELEKTRYK. Silnik elektryczny jest sprawniejszy, dostarcza absurdalna ilosc NM od pierwszego tysiaca obrotow... Nie ma w ogole porownania z jakimkolwiek dizlem lub benzyna zturbnodoladowana.

 

Jak bylem w stanach teraz jezdzilem Tesla S 90D (zaden hajwaj to model ze srodka polki), PRZYSPIESZENIE DO 100 W 5 SEKS, 670 NM W CALYM SPEKTRUM ,a spala 0 l/100, i zero halasu... jak tym jezdzisz to rozumiesz jak taki spalinowy BMW jest zacofany. wersja topowa P90D przyspiesza w 3 sekundy do setki, Z 960 NM A KOSZTUJE mniej niz m4 a ma wielkosc seri 5... nie ma meczu dla BMW.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Odnosząc się do chęci "ulepszenia" swojego silnika poprzez absurdalny nakład PLN do wzrostu mocy.

 

W silnikach wolnossących benzynowych nie ma taniego sposobu na podniesienie mocy.

 

Tak jak napisała Rivasi, chodzi o uzyskanie lepszej dynamiki silnika. I lepsze przyśpieszenie do 200+.

 

Mój wybór benzyny był świadomy. Dzisiaj może bym kupił 335, choć nie jestem pewien.

Mam to auto dopiero rok. Plany są zacne i stara się je realizować. Jak dojdę do 300km w wolnossącej benzynie będę mógł powiedzieć dość :)

 

Ps: za tą kasę pewnie w 335d bym miał 450+km :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.