Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w moim BMW od jakiegos czasu mam problem mianowicie cos stuka jakby za vanosem nie zaleznie czy silnik zimny czy ciepły, przy dodawaniu gazu stuki narastają.. Co to może być ?

 

Mam również błąd wałka rozrządu który nie zniknął nawet po wymianie czujnika na nowy ori VDO więc problemem nie jest sam czujnik. Rozrząd sprawdzany na blokadach też ustawiony prawidłowo.

 

Proszę o porady nie wiem gdzie szukać problemu, olej zmieniany na czas auto jeździ na vavoline 10w40.

 

Film jak to słychać: http://youtu.be/jVXEP2cHi6k

Opublikowano

Panowie nikt nie jest w stanie pomóc ?

 

Zamówiłem ori czujnik położenia wału korbowego żeby mieć spokojną głowę że to nie on powoduje błąd na rozrządzie.. Stukanie które jest na filmiku mechanik powiedział że to może być wtryskiwacz.. Tylko jak to sprawdzić ?

Opublikowano
Z filmu to mi to też na wtryski brzmi. Jesteś pewny, że kupiłeś dobry czujnik wałka? Nawet na tym forum był opisany przypadek, kiedy uszkodzony czujnik położenia wałka wpływał negatywnie właśnie na pracę wtrysków.
Opublikowano
Świece dokręcone i wymieniane 1000km temu na nowe.. Tak czujnik orginał VDO nie ma innej możliwości nówka.. Czekam na czujnik położenia wału korbowego po zamontowaniu zobaczymy co będzie się dziać. Panowie a jak sprawdzić który to wtrysk dokładnie i czy to jego wina na 100%, jest na to sposób ?
Opublikowano
Dziś wymieniłem czujnik położenia wału jednak po założeniu zakupionego auto nie chciało odpalić pomyślałem walnięty czujnik bo używke zamówiłem z gwarnacją.. Założyłem ponownie swój na którym auto paliło i jeżdziło jednak teraz też nie odpala.. NIe wiem w czym problem.. Błędy pokasowałem na kompie czysto jest.. Pomóżcie Panowie bo ręce opadają.. :(
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Paniwie podpowiedzcie jak możecie gdzie znajduje się czujnik położenia wału i gdzie jest wpięty właśnie w 320? Trudno go wymienić?
Opublikowano

Łatwo. Czujnik masz zaznaczony na zdjęciu :). Wtyczka jest pod kolektorem ssącym, jak nie masz zbyt wielkich rąk to odepniesz go bez demontażu czegokolwiek, a jak nie to wyciągnij sobie obudowę filtra powietrza i chłodzenie alternatora (jeśli w ogóle je masz).

 

http://pictap.pl/di-129BPXLH.jpg

http://pictap.pl/di-ZT0K3GE9.jpg

 

Pozdrawiam

Opublikowano
U mnie to chyba wygląda inaczej albo nie ogarniam zdjęcia albo w moim roczniku jest inaczej.Faky znalazłem wtyczkę pod kolektorem ssącym ale prowadziła ona do czujnika wałka rozrządu bo na górę.U siebię widzę tak jakby wkręcony w blok jakiś termostat w tym miejscu...
Opublikowano
udało znaleść się czujnik,nawet wtyczka którą się wypina z jednej strony to przewód na niej był przepalony ,zalutowałem i dalej nic.Ale z drugiej strony wychodzą z czujnika przewody których drugiego końca nie mogę znaleść,gdzieś giną mi za kołem pasowym jakby w blok wchodziły. Mam wrażenie że w końcu zdejmę chłodnicę bo bez tego kiepsko z miejscem.A może wiecie gdzie jest wpięty czujnik,w którym miejscu???
Opublikowano
Niestety albo u mnie jakaś rzeźba jest albo w tym roczniku jest jakieś inne rozwiązanie bo przewód od czujnika znad koła wchodzi z powrotem za pomocą jakiegoś czujnika w blok pod kolektorem wydechowym,i chyba nie da się go wypiąć.Czytałem na innym forum że właśnie w końcówce produkcji tak było że połączone byłu 2 czujniki ,drugi za rozrusznikiem właśnie.Szkoda że nikt na forum nie może mi pomóc,chciałem sam ogarnąć temat ale bez ogarniętego mechanika chyba nie dam rady.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.