Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Ponieważ podchodzi mi czas na wymianę amortyzacji (ogólne obniżenie komfortu jazdy, słyszalne głuche odgłosy przy mocniejszym dobiciu, kontrola trakcji tez czasem zawoła bez potrzeby), chciałbym zapytać o Wasze wrażenia i ewentualne porównanie rozwiązań typu Eibach H&R i inne w porównaniu z S226A czyli "sportowym dostosowaniem podwozia". W grę wchodzi wymiana amortyzatorów, sprężyn i całego osprzętu towarzyszącego (podkładki, gniazda, łożyska itd. ale to wiadomo że OEM).

Wspomnę, że zawieszenie jest bez zarzutu, sprawdzenie w 3 różnych zakładach- geometria bez zarzutu. Wyniki amorów przód 70-80%, tył 60-70%, jeśli cokolwiek obiektywne to jednak tyłek wie najlepiej.

Generalnie większego obniżenia się nie boję ale pogorszenia komfortu już tak. Poza tym tylne drzwi zaczęły mi już koncertować :/ Poproszę o Wasze sugestie.

Opublikowano

S226A jest bardzo fajnie zestrojonym zawieszeniem - jesli ma być zbliżony komfort a nieco niżej to osobiście mialem na przodzie sprężyny Reuter Motorsport a resztę OEM s226a i było świetnie - komfort i praca taka sama jak OEM , jednak przód zbliżył się o 2cm do ziemi względem s226a. Potem testowałem eibach pro kit z amortyzatorami oem s226a - moim zdaniem oem lepszy , jakby sztywniejszy. Następnie wpadły sprężyny h&r (czarne , nie pamiętam numeru) i było lepiej niż na s226a i zdecydowanie bardziej sportowo niż na eibach. Potem do springów h&r zastosowałem amortyzatory bilstein b8 sprint i to był strzał w 10 :cool2: Idealnie sportowo ale nie gokartowo.

Obecnie natomiast jeżdżę na bilstein b16 i to już jest najlepsze z najlepszych rozwiązań z jakimi miałem do tej pory do czynienia :mrgreen:

 

 

*niestety moja wypowiedź tyczy się e46 ...ale myślę , że coś tam rozjaśni.

Opublikowano
Hej David. Czyli u Ciebie na B16 jest lepiej niż S226A? Co dokładnie możesz powiedzieć? Gleba tu jest konkretna już. E87 jest mniejszą budą i rozłożenie masy inne, więc sam nie wiem czy można to samo rozwiązanie (S226A) mierzyć równą miarą. Ale sugestię chętnie poznam.
Opublikowano
Dzięki za info. Przemyślałem sprawę i jednak chcę zostać przy obecnym obniżeniu, tzn. takim jakie daje S226A, bo obecnie mam większą glębę :P Bilstein minimalnie daje 30mm w każdym modelu, jeśli się nie mylę. W tej kwestii chyba pozostaje OEM?
Opublikowano

Fajnym rozwiązaniem jest Eibach sport line ,auto niżej niż na S226a ale komfort bardzo porównywalny albo nawet ten sam a prowadzenie o niebo lepsze no i wygląd do tego nie porównywalnie lepszy .

 

Tak że dwie pieczenie na jednym ogniu :wink:

 

B16 piękna sprawa ale koszt dość wysoki ,chyba że koszta nie ważne to wtedy co innego :cool2:

Opublikowano

Fakt że B16 może trochę przewietrzyć portfel, że i Króliczek i Dzieciątko się załapie. Marko0424 problem jest w tym, że obniżenie jakie mam obecnie jest wystarczające, tj. nie chcę schodzić niżej ze względu na lokalne drogi, które są po prostu do d... serio.

A może znajdzie się ktoś z użytkowników Eibacha/innych i odpowie, jak zawiecha zachoduje się w porównaniu z S226A/M na bardziej wyboistych szosach. Jedno co mnie przekonuje do customowej zawiechy, to że S226A faktycznie trochę pingponguje na tego typu drogach.

 

Eibach sport line- same sprężyny chyba nie zrobią roboty, chodzi mi o kompletną amortyzację.

Opublikowano
kazdy amor jest zaprojektowany pod konkretna sprezyne. jak dasz same nize sprezyny to nie bedzie on tak pracowal jak powinien. to moje zdanie. albo amor pod seryjny spring albo kit amor +spring zrobiony przez jednego producenta

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.