Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
robi dużo km + lubi spokojne życie :wink:

Trzeba dbać o nasze furki, dlatego wybieram się do Ciebie ale tak bliżej września na wymianę rozrządu :), akurat będzie 150 tyś. na szafie więc czas najwyższy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gorik co ile tys. km powinno wymieniać się rozrząd w n20, przy założeniu że olej zmieniam co 12 tys km?
Opublikowano
Kolejna wymiana? Czy to oznacza że zaczął szurać? Czy poprostu chcesz zapobiec awarii?

 

Nie mam żadnych objawów. Zresztą przy poprzedniej wymianie (było coś ponad 200tyś) też nie miałem. Po zdemontowaniu ślizgi były OK, łańcuch trochę wyciągnięty.

 

Wymieniem olej co połowę tego co wskazuje komp (u mnie przeważnie wskazuje ponad 40.000 pomiędzy wymianami, więc zmieniam co 20.000 :norty: )

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja mam 180000km i bylem u dwóch specjalistow mowia ze nic nie szura mam 2012 rok moze jest poprawiony olej zmieniam co 15000km ale umówiłem sie na czerwiec na wymiane 2500zl mozna przebolec tyle u mnie sobie zycza za wymiane wraz z rozrzadem .Daja na to gwarancje.
Opublikowano

@gorik79 - F11 525d xDrive 02.2012 data produkcji - auto z Premium Selection

 

Pierwsza wymiana oleju od nowości po 24000 km - darmowa wymiana oleju przez ASO na Mobil XE 5W30 uznałem to za najsłabszy z możliwych olejów i spuściłem po przejechaniu 7000 km

Druga - przebieg 31000 km zalany Castrol Edge 5W30

Trzecia wymiana - okolice 43000 km - awaria turbosprężarki - zalany Castrol Edge 5W30

Czwarta wymiana - 60000 km przez ASO - zalany Castrol Edge 5W30

Piąta wymiana - 71000 km przez ASO - zalany Castrol Edge 5W30

Szósta wymiana - 85700 km przez ASO - zalany Shell Ultra Professional AM-L 5W30

 

Obecny przebieg: 99300 km przymierzam się do wymiany oleju na Shell ponownie...

 

Martwić się rozrządem? :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gorik co ile tys. km powinno wymieniać się rozrząd w n20, przy założeniu że olej zmieniam co 12 tys km?

 

zależy który rok

 

samochód z września 2014r. W październiku 2016 przy 40 tys rozrząd wymieniony w ASO. To kiedy mam się do Ciebie umawiać? :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@gorik79 - F11 525d xDrive 02.2012 data produkcji - auto z Premium Selection

 

Pierwsza wymiana oleju od nowości po 24000 km - darmowa wymiana oleju przez ASO na Mobil XE 5W30 uznałem to za najsłabszy z możliwych olejów i spuściłem po przejechaniu 7000 km

Druga - przebieg 31000 km zalany Castrol Edge 5W30

Trzecia wymiana - okolice 43000 km - awaria turbosprężarki - zalany Castrol Edge 5W30

Czwarta wymiana - 60000 km przez ASO - zalany Castrol Edge 5W30

Piąta wymiana - 71000 km przez ASO - zalany Castrol Edge 5W30

Szósta wymiana - 85700 km przez ASO - zalany Shell Ultra Professional AM-L 5W30

 

Obecny przebieg: 99300 km przymierzam się do wymiany oleju na Shell ponownie...

 

Martwić się rozrządem? :P

 

kwestia osłuchania

Opublikowano

Problem mam taki, że mam do Ciebie prawie 500 km, a akurat nic nie mam w najbliższym czasie do załatwienia w okolicach Warszawy... Polecasz kogoś na południu Polski?

W okolicach Krakowa? Czy po prostu udać się do ASO i zdać się na któregoś z mechaników? Nie wiem, czy każdy ma odpowiedni słuch :norty:

Opublikowano
Gorik co ile tys. km powinno wymieniać się rozrząd w n20, przy założeniu że olej zmieniam co 12 tys km?

 

zależy który rok

 

A jak wygląda to w przypadku n20 184km z 31.07.2013 z USA olej zmieniany max co 15 tys obecnie ok 55 tys km przebiegu?

Opublikowano
Wrzuciłaby jakaś dobra dusza listę części ori (najlepiej z numerami) potrzebnych do kompleksowej wymiany rozrządu w 520d 184km 2012.09 ? :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wrzuciłaby jakaś dobra dusza listę części ori (najlepiej z numerami) potrzebnych do kompleksowej wymiany rozrządu w 520d 184km 2012.09 ? :)

 

Dla silnika N47N

 

'łańcuch dolny'

 

nr 1 - OE BMW 193 zł (13 52 8 589 971)

nr 2 - OE BMW 129 zł (13 52 7 797 906)

nr 3 - OE BMW 9,50 zł (13 52 7 800 395)

nr 4 - OE BMW 116 zł (13 52 8 573 158)

nr 5 - OE BMW 11 zł (13 52 7 797 908 ; wymagana ilość to 3 sztuki)

nr 6 - OE BMW 82 zł (13 52 8 573 159)

nr 7 - OE BMW 244 zł (13 52 7 797 905)

nr 8 - OE BMW 2,75 zł (13 52 7 800 396 ; wymagana ilość to 3 sztuki)

nr 9 - OE BMW 36 zł (13 52 7 797 909)

 

 

'łańcuch górny'

 

nr 1 - OE BMW 420 zł (11 31 8 570 649)

nr 2 - 'zdublowana' część z poprzedniego schematu

nr 3 - 'zdublowana' część z poprzedniego schematu

nr 4 - OE BMW 158 zł (11 31 8 509 926)

nr 5 - OE BMW 3,60 zł (11 31 7 797 516 ; wymagana ilość to 3 sztuki)

nr 6 - OE BMW 116 zł (11 31 7 797 899)

nr 7 - OE BMW 13 zł (11 31 7 797 900 ; wymagana ilość to 2 sztuki)

nr 8 - OE BMW 82 zł (11 31 7 797 898)

nr 9 - OE BMW 11 zł (13 52 7 797 908)

nr 10 - OE BMW 216 zł (11 31 8 576 201)

 

Podczas wymiany rozrządu warto dodatkowo wymienić następujące części:

 

- Łańcuch napędzający pompę oleju oraz koło zębate pompy oleju:

 

łańcuch - OE BMW 168 zł (11 41 7 797 896)

koło zębate - OE BMW 79 zł (11 41 7 798 019)

śruba koła zębatego - OE BMW 11 zł (11 41 7 807 350)

 

 

- Uszczelkę obudowy rozrządu:

 

-uszczelka w płynie 83 19 0 404 517 - OE BMW 70 zł.

 

- Uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu:

 

- Uszczelki pokrywy zaworów:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie do kogo na wymiane rozrządu w Szczecinie 520 2011r. N47

Nalatane 213 w oryginale nic nieslychac od tylu silnika normalna praca chcę wymienic bo na

pewno pora

Opublikowano

Koledzy który zestaw wybrać, przysłali mi to na maile

 

Podsumowania wszystkich w/w części:

- w wariancie z wyłącznie częściami Oryginalnymi BMW: 1709,49 zł (zestawienie części: proszę kliknąć tutaj)

- w wariancie z częściami Oryginalnymi BMW oraz dwoma zestawami Febi: 928,88 zł (zestawienie części: proszę kliknąć tutaj)

Tapniete LG F60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Części rozrządu do silników N47 / N47N dostarcza dla BMW firma Iwis. W zestawach rozrządów Febi również są zapakowane podzespoły Iwis. Informacje na ten temat możesz znaleźć w poniższym linku:

http://www.febi.com/index.php?id=1088&L=

 

Części rozrządu OE BMW posiadają na sobie podpis producenta Iwis, logo BMW oraz numer katalogowy BMW. Części w zestawach Febi to dokładnie te same części z widocznym podpisem Iwis oraz śladami po usunięciu logo BMW i numeru katalogowego BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.